بازدید 6976

رونمایی و تست درایو اکستریم VX در مدیران خودرو 777

کد خبر: ۱۲۲۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ 10 March 2024

 

روز جمعه 18 اسفند 1402 و در شوروم دفتر مرکزی مدیران خودرو 777، برنامه تست رانندگی برای باشگاه مشتریان و عموم علاقمندان برگزار شد و حاضران، از فرصت رانندگی با این خودرو لذت بردند.

به فاصله کوتاهی از افتتاح کارشو مدیران خودرو 777 در اطلس مال نیاوران واقع در منطقه 1 و نخستین رونمایی عمومی از محصول اکستریم VX، این مراسم جذاب با حضور مهمانان ویژه از قهرمانان ورزشی و هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون، به یک خاطره فراموش‌نشدنی بدل شد.

مهمانان از همان ساعت ابتدایی برنامه در شوروم دفتر مرکزی 777 حاضر شدند و محمد رضا احمدی مجری نامدار تلویزیون آغازگر برنامه بود. احمدی ابتدا توضیحات مختصر و مفیدی درباره توانایی‌ها و ظرفیت‌های مدیران خودرو 777 به حضار ارائه کرد و به تدریج شوروم دفتر مرکزی مملو از مهمانان شد. مجری برنامه همچنین از خبر افتتاح بزرگ‌ترین شوروم و مرکز فروش محصولات مدیران خودرو در ایران و کمپانی چری در جهان توسط 777 در سال آینده نیز رونمایی کرد.

رونمایی و تست درایو اکستریم VX در مدیران خودرو 777

حضور چهره های هنری و ورزشی در تست درایو

حضور چهره‌های مطرح و ملی کشور در حوزه فوتبال به گرمای مراسم منجر شد و در نهایت مجری برنامه از محمد رضا اخباری دروازه‌بان تیم ملی و همچنین هومن افاضلی خواست که روی سن بیایند. خوش و بش احمدی با دو چهره فوتبالی کشور در حالی رخ داد که چهره‌های نامدار دیگری مثل سعید الهویی مربی تیم ملی، مهدی پاشازاده ملی‌پوش سابق فوتبال و همچنین هنرمندان بزرگی چون پژمان بازغی، فریدون آسرایی و لیلا اوتادی نیز به جمع بزرگ مهمانان اضافه شدند.

رونمایی و تست درایو اکستریم VX در مدیران خودرو 777

در بخش بعد آقای مایکل، مدیر فروش برند اکستریم نیز روی سن رفت و به مهمانان خوشامد گفت. او توضیحاتی درباره ابعاد وسیع به کار‌گیری از تکنولوژی‌های مختلف در این خودرو برای حضار صحبت کرد.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این مراسم نیز کنسرت روزبه نعمت‌اللهی خواننده محبوب به همراه گروه نوازندگانش بود که حال و هوای شاد و هیجان‌انگیزی به این رویداد فوق‌العاده بخشید.

روزبه نعمت‌اللهی در پایان اجرای خود از علاقمندی‌هایش به خودروهای شاسی بلند گفت و سفرهایش به دل طبیعت ایران. مجری برنامه از او خواست که رانندگی با اکستریم VX را مثل مهمانان دیگر آزمایش کند و خواننده نامدار کشور نیز از این دعوت استقبال کرد.

مشخصات فنی اکستریم vx

پس از این بخش نیز نوبت به پرزنت اکستریم VX از سوی مهندس اشکان آثار، کارشناس و خبرنگار ارشد حوزه خودرو رسید که امکانات فنی و رفاهی این خودرو فوق‌العاده را از جمله موتور 2 لیتری با 261 اسب بخار، گشتاور 400 نیوتن متر، 26 رادار ایمنی به همراه اتوپارک خودکار و مبلمان چرم بوده را به صورت موجز برای حاضران تشریح کرد.

رونمایی و تست درایو اکستریم VX در مدیران خودرو 777

به فاصله کوتاهی دو مهمان ویژه دیگر نیز به مراسم آمدند که از قهرمانان ورزش اتومبیلرانی ایران محسوب می‌شوند. سامان خنجری رکورددار مسابقات درگ ایران و سیاوش قدس دارنده عناوین متعدد در مسابقات ریس و رالی و درگ نیز با تشویق حضار به مراسم اضافه شدند.

سپس مهم‌ترین بخش از مراسم یعنی تست درایو اکستریم VX آغاز شد و دو خودرو در یک مسیر کوتاه در اختیار افراد و خانواده‌هایی که در مراسم حضور پیدا کردند قرار گرفت. به این ترتیب خانواده‌ها و اشخاص در حضور یک کارشناس و با توضیح لازم، پشت فرمان اکستریم VX نشستند و از اتاق لوکس و عملکرد رویایی این خودرو لذت بردند.

این برنامه با تست رانندگی حدود 250 نفر، خانواده و مهمان ویژه انجام گرفت و با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده، عموم شرکت‌کنندگان از کیفیت و زمان برگزاری این تست درایو ابراز رضایت کردند.

به این ترتیب مراسم تست درایو اکستریم VX به عنوان محصول جدید و سال آینده بازار ایران به پایان رسید و مدیران خودرو 777 میزبان نزدیک به 500 نفر بود تا گام اول برای ورود این خودرو به بازار ایران با موفقیت برداشته شود.    

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست