بازدید 1930

کشف بیش از ۲۲۰۰ کیلو موادمخدر در فرودگاه‌های کشور

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از ۲۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر در فرودگاه‌های کشور طی ۱۱ ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ 09 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر در تشریح اقدامات و عملکرد پلیس فرودگاه‌های کشور در ۱۱ ماهه سال جاری گفت:‌ همکاران من در پلیس فرودگاه‌های کشور از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه به بیش از ۴۰ میلیون مسافر در فرودگاه‌های کشور خدمات انتظامی ارائه کرده‌اند. 

وی با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی پروازهای داخلی و خارجی، گفت: امنیت بیش از ۳۳۳ هزار پرواز داخلی و خارجی در این مدت از سوی ماموران تأمین شده و رضایت مراجعه کنندگان را نیز درپی داشته است. همچنین با اقدامات مؤثر پیشگیرانه این پلیس توانسته است، قاچاق کالا و ارز در حوزه خطوط هوایی را مدیریت که این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از افزایش ۱۳۲ درصدی با ارزش تقریبی شش هزار و ۴۳۸  میلیارد و ۶۵۴  میلیون ریال برخوردار بوده است.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با تأکید بر اینکه در ۱۱ ماهه سال جاری  ۲ تن و ۲۱۷ کیلو و ۷۱۲ گرم انواع مواد مخدر در فرودگاه های کشور کشف و ضبط شده است، گفت: در این ارتباط ۱۰ هزار و ۴۷۶ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی ۱۶ کیلو و ۲۳۷ گرم طلا، ۱۹کیلو و ۴۶۳  گرم شمش طلا و ۳۲۲ قطعه سکه طلای غیرمجاز نیز از مسافران خطوط هوایی کشف و ضبط شده است.  در سال جاری و تاکنون همکاران بنده موفق به کشف تعداد ۴۹ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی شده و با حکم مرجع قضائی تعداد ۱۱ هزار و  ۷۱۷  دستگاه وسیله نقلیه را نیز توقیف کرده‌اند.

 فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا در پایان خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه آمادگی لازم برای تأمین امنیت مسافران نوروزی را دارد و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست