بازدید 148582

بازداشت مسافر مشکوک در فرودگاه بیرجند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از کشف ۴۸۱ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ 05 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از رکنا، سرهنگ حسین تقی زاده جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند اظهار کرد: ماموران‌یگان امداد شهرستان بیرجند هنگام گشت زنی در میدان فرودگاه به یک نفر مشکوک شده و وی را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی در بازجویی و بررسی‌های به عمل آمده از متهم، متوجه شدند که متهم اقدام به حمل مواد مخدر به صورت بلع و انباری کرده است.

بیشتر بخوانید

زن مشکوک مسافر اصفهان به تهران دستگیر شد

جانشین انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه مأموران در بازرسی انجام شده از متهم؛ ۴۸۱ گرم هروئین را به صورت بلع و انباری از معده قاچاقچی کشف کردند؛ تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ تقی زاده خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
این بیچاره به چه بدبختی افتاده بوده باید اون سردسته ای که اینا رو به این داده بگیرن شلاق بزنن
واقعا چه آدمهایی پیدا میشن،به خاطر پول دنیابه معده خودشون هم رحم نمکنن
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
داداش معده چیه اگر یکیش بترکه مرگش حتمی هست طرف رسماً بخاطر پول داره با جون خودش بازی می‌کنه و بلعیدن این هجم از مواد یعنی خودکشی فکرش هم منزجر کننده هست
همین چند روز پیش یه پیک که متاسفانه اتباع هم بودن بعد از تحویل کالا و خروج از ساختمان دقیقا جلو درب ساختمان ماده ای که دور کاغذ پیچیده بود رو با بینیش مصرف کرد حالا کی جرات داره زنگ بزنه به پلیس و بگه حتی کاغذ رو پرت کرد جلو درب ساختمان رفت
آخه احمق، مگه معده و روده جاسازه که مواد توش کنی و راه بیفتی، اگه یکیش تو معدت باز می‌شد، مساوی با مرگ، هر چند این مسیر عاقبتش مرگه، حالا هم که باید اونقدر حبس بکشی تاموهات هم رنگ دندونات شه، اگر متاهل هم باشی که واویلا، خانوادرو فنا کردی.
پاسخ ها
گبرپارسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
گرسنگی نکشیدی که عاشقی یادت بره.....سواره خبر ...ازپیاده نداره
معده نبود کاه دان بوده
سلام.درسته مشکلات همه ماروفقیر کرده.ولی این دلیل نمیشه به خاطر پول دست به هر جنایتی بزنیم.وباعث نابودی خانواده ها بشیم..
جناب سرهنگ تقی زاده میشه بفرمایید تامین کننده این همه مواد مخدر در کشور. که در هر نقطه‌ای از ایران بخواهید به راحتی در دست رس است چه اشخاصی هستند.
اخیییی فکر کردم اختلاس کرده این بیچاره که خودکشی میخواسته بکنه
نیروی انتظامی خسته نباشین . خداوند یاور و پشتیبان شما باشد
نیم کیلو انباری وای ییییی،،،،،،،????
جونش رو كف دستش گرفته به خاطر فقر
احسنت بر ماموران عزیز کشورم من این آدمها که همیشه در قبال کشورم زحمت میکشن را از صمیم قلب دوست دارم...انشالله همیشه موفق باشید.دمتون گرم
در صورت مشاهده اختلاس ودزدی مسعولین با چه شماره ای تماس بگیریم
پاسخ ها
فرزاد شیخانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
کدام مامور دلت خوشه ایران رو گشته نفهمیدن
مگه داریم حتما اونم گزارش دادن
بدبخت در شبانه روز نیم کیلو غذا نمیخورده معدش تعجب کرده دیده یه دفعه پر شده زیاد خوشحال میشه از صداش مامورها شک میکنن دستگیر میشه?
واقعا دست کارکنان پلیس درد نکنه .این مواد اگر به مرکز کشور می رسید چه خانواده های را گریبانگیر اعتیاد ، فقر،بی خانمان و هزار مشکل دیگر می کرد.
احسنت بر پلیس
بیکاری فقر و بدون بیمه جوانان امید ب زندگی را کم میکنه
ایناینظرمن بایدسختی کارهم بگیرن کارشون سخته واقعا
باید مواد سنتی را ازاد کنند اینهمه بدبختی ک میرون طرف مواد صنعتی
این بیچاره دنبال بدبختی های خودش و خودکشی بوده یک بسته بازمیشدازآن تمام بود. به قبرستان می رفت. آن رااز مشکلاتش رابپرسندویارفع کنند تاازاین کارخود. داری کنند یا کسی اجبار کرده. مجبور بوده. به آن کارپرخطروهمش ریسک. ووووو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی