بازدید 1561
۱

حضور ۶۹۳ تیم عملیاتی در مناطق سیل‌زده در بلوچستان

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، جزئیات تازه از خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۲۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷ 09 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، امدادرسانی هلال احمر به مناطق سیلزده استان سیستان و بلوچستان، از هفتم اسفند آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

بر همین اساس، جمعیت هلال‌احمر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد.

۱- از روز هفتم اسفند که بارش‌ها در سیستان و بلوچستان آغاز شد و با شدت گرفتن، منجر به وقوع سیلاب و آبگرفتگی در مناطق جنوبی استان شد، تا امروز ۴۶ هزار و ٧۵٨ حادثه‌دیده شناسایی شده‌اند.

۲- با تلاش امدادگران در کمک‌رسانی به افراد حادثه‌دیده در سیلاب، ۴٩٨۵ نفر اسکان اضطراری پیدا کردند، ١٠٢ نفر نیز از سیلاب رهاسازی شده‌اند.

۳- تاکنون ۵٩ سورتی پرواز بالگرد هلال‌احمر در مناطق محاصره در سیل انجام و ۱۴ هزار و ۱۵۰ کیلوگرم اقلام و بسته‌های غذایی و آب در مناطق محاصره شده در سیلاب توزیع شده است

۴- تا امروز ١٧ هزار و ٢١۶ بطری آب معدنی و بیش از ١١ هزار بسته غذایی و همچنین بسته‌های بهداشتی، اقلام زیستی و…، بین متاثرین از سیلاب توزیع شده است.

۴- با کمک هلال‌احمر استان‌های معین، محموله‌های اقلام زیستی، امدادی و غذایی تاکنون به استان ارسال شده است.

۵- علاوه بر نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان، نیروهای هلال‌احمر ۵ استان خراسان شمالی، جنوبی، رضوی، یزد و کرمان برای کمک به حادثه‌دیدگان به منطقه اعزام شده‌اند.

۶- ۲ فروند بالگرد جمعیت هلال‌احمر در حال کمک‌رسانی و توزیع اقلام غذایی و امدادی در مناطقی هستند که بر اثر سیل، دسترسی به آنها ممکن نیست‌.

۷- در حال حاضر ٣٧۴۵ نیروی عملیاتی در قالب ۶٩٣ تیم / روز و با استفاده از ۵٧٨ دستگاه خودرو امدادی در حال خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان هستند و موفق شده‌اند تا امروز در مجموع به ٧۵٩ روستا خدمات‌رسانی کنند. همچنین با تلاش این امدادگران، ۱۲۳۸ خانوار شامل ۴۹۸۵ آسیب‌دیده از سیل، اسکان اضطراری داده شده‌اند.

٨- ارائه خدمات امدادی در جنوب سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

۹- عموم هموطنان نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را از طریق شماره گیری کد دستوری #١*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به شبا IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به نام جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران واریز کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
تامین آب شرب مهمترین است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی