بازدید 1749

امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار آسیب دیده در سیلاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۱۰ هزار و ۸۰ نفر در حادثه آب گرفتگی جنوب استان در چند روز اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 03 March 2024

به گزارش «تابناک»، سیدمحمدمهدی سجادی امروز یکشنبه(۱۳ اسفند) در بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان افزود: بر اثر بارش‌های شدید باران در جنوب سیستان و بلوچستان و بروز آسیب در برخی شهرستان‌ها، حدود یک‌هزار و ۵۰۰ نیروی عملیاتی در قالب ۲۸۹ تیم به مناطق حادثه دیده نیکشهر، کنارک، خاش، سیب و سوران، فنوج، ایرانشهر، میرجاوه، دلگان، سراوان، زاهدان، نیمروز، سرباز، مهرستان و چابهار اعزام شدند.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر ضمن ارزیابی روستای‌های آسیب دیده، خانه‌ها را از آب تخلیه و اقدام به توزیع اقلام امدادی کردند و تاکنون نجاتگران هلال احمر برای ۲ هزار و ۱۷۷ نفر امکان اسکان اضطراری را فراهم کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با تاکید بر ادامه عملیات امدادرسانی به مردم سیل‌زده خاطر نشان کرد: ۲هزار و ۵۴۴ تخته پتو،۲ هزار و ۲۲۹ تخته موکت و یک‌هزار و ۲۰۱ بسته غذایی۷۲ ساعته، میان خانواده‌های آسیب دیده از سیل توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای کمک رسانی بهتر و به موقع تیم تخصصی واکنش سریع امداد و نجات استان و تیم‌های استان‌های همجوار به مناطق سیل زده اعزام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم