بازدید 2319

اجرای پایلوت دوربین‌های البسه برای شهربانان تهران

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران از آغاز استفاده از دوربین‌های البسه برای نیروهای شهربان و حریم‌بان به صورت پایلوت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ 08 March 2024

به گزارش «تابناک»، مسعود رنجبریان در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند بهره‌گیری از دوربین البسه برای نیروهای شهربان و حریم بان تهران گفت: موضوع دوربین‌های پوششی مربوط به لباس نیروها را دنبال کردیم تا بتوانیم کنترل ساخت و سازها را بهتر داشته و از سوی دیگر صیانت از خود افراد را هم مورد نظر قرار دهیم.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شد مجوزهای لازم برای اولین بار به شهرداری تهران داده شده است تا بتوانیم برای نیروها دوربین البسه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت شهربانی و حریم‌بان شهرداری تهران، ادامه داد: جلسات متعددی برگزار شد تا مجوز دوربین البسه ها داده شود و در حال حاضر از ابتدای اسفند به صورت پایلوت و آزمایشی کار مربوط به دوربین البسه را آغاز کردیم؛ لذا دوربین‌ها گرفته شده است و دوربین‌های مربوط به خودروها هم تهیه شده است.

رنجبریان تأکید کرد: مشغول هماهنگی برای افراد و خودروهایی هستیم که از این دوربین‌ها استفاده می‌کنند و مقرر شده است تا ظرف مدت ۲ ماه بتوانیم کار آزمایشی در ۲ ناحیه از نواحی ۱۲۴ گانه شهرداری را اجرا کنیم که خروجی آن منجر خواهد شد در سطح گسترده برای کل ۴۵۰ اکیپ شرکت شهربان این طرح اجرایی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی