بازدید 1486

دیدار مقام‌های بلندپایه نظامی کره جنوبی و ناتو در سئول

شین وون سیک وزیر دفاع کره جنوبی با کریستوفر کاولی که همزمان فرماندهی عالی نیروهای ناتو و فرماندهی نیروهای آمریکا در ناتو را برعهده دارد، در سئول دیدار کرد.
کد خبر: ۱۲۲۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰ 01 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از شبکه خبری کی‌بی‌اس، وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که این دو مقام ارشد نظامی در دیدار با یکدیگر، نظرات خود را در مورد راه‌های افزایش همکاری‌های دو جانبه و وضعیت امنیتی در شبه‌جزیره کره به اشتراک گذاشتند.

وزیر دفاع کره جنوبی در این دیدار با بیان این ادعا که در حال حاضر شبه‌جزیره کره به دلیل اقدامات تحریک‌آمیز مداوم کره شمالی از نظر امنیتی وضعیت حساسی را تجربه می‌کند، خواستار توجه و حمایت ناتو از سئول در مقابل تحریک‌های پیونگ یانگ شد.

در این دیدار طرفین تلاش‌های کره جنوبی و ناتو برای تقویت همکاری‌های فی‌مابین در زمینه‌های مختلف از جمله برگزاری مشترک رزمایش‌های نظامی و امنیت سایبری را بسیار مثبت ارزیابی کرده و بر افزایش مستمر همکاری‌های دفاعی با یکدیگر توافق کردند.

کاولی به عنوان اولین فرمانده عالی نیروهای ناتو که از کره جنوبی بازدید می‌کند، در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت همکاری دوجانبه کره جنوبی و ناتو در زمینه دفاعی، قول داد که از این پس همکاری نزدیکی با رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست