بازدید 1799

اپل آیدی احتمالا به «اپل اکانت» تغییر نام می‌دهد

منبعی خوش‌سابقه می‌گوید اپل امسال نام سرویس Apple ID را به Apple Account تغییر خواهد داد.
کد خبر: ۱۲۲۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ 29 February 2024

 به گزارش تابناک، وب‌سایت مک‌رومرز در گزارشی اختصاصی می‌نویسد که اپل برای تغییر نام سرویس Apple ID و تبدیل کردن آن به Apple Account آماده می‌شود. ظاهراً استفاده از نام Apple Account به‌صورت آزمایشی شروع شده و این نام جدید ممکن است همین امسال به‌صورت رسمی جایگزین Apple ID شود.

اپل آیدی حسابی کاربری است که به دارندگان دستگاه‌های اپل مثل گوشی آیفون و مک بوک امکان می‌دهد به سرویس‌هایی مثل آی‌کلاد و اپ استور دسترسی پیدا کنند. ساخت اپل آیدی در همه‌ی پلتفرم‌های اپل امکان‌پذیر است و بدون این حساب کاربری نمی‌توان از تمام قابلیت‌های دستگاه استفاده کرد.

مک‌رومرز انتظار دارد که تغییر نام اپل آیدی به اپل اکانت تا پیش از پایان سال ۲۰۲۴ انجام شود، احتمالاً همراه‌با رونمایی سیستم‌های عامل iOS 18 (با کدنام Crystal) و macOS 15 (با کدنام Glow).

تغییر نام اپل آیدی بدین معنی است که بخش‌های مختلف اپلیکیشن‌های پیش‌فرض اپل و همچنین وب‌سایت رسمی این شرکت باید دست‌خوش یک‌سری تغییرات شوند.

 
اشاراتی به عبارت «اپل اکانت» همین حالا در وب‌سایت رسمی اپل دیده می‌شود، با این‌حال منابع آگاه به مک‌رومرز گفته‌اند که غول کوپرتینویی در پی حذف کامل عبارت اپل آیدی از سرویس‌هایش و جایگزینی آن با اپل اکانت است.

مشخص نیست که چرا اپل به فکر تغییر نام اپل آیدی افتاده است. اپل همیشه پیش از رونمایی سرویس‌های جدید، چندین نام تجاری را روی میز می‌گذارد. برای نمونه، اپل در ابتدا می‌خواست از نام xrOS برای سیستم‌عامل هدست ویژن پرو استفاده کند اما در نهایت visionOS انتخاب شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی