بازدید 6039
سخنرانی سید حسن نصرالله

پاسخ خون های ریخته شده خون است/ آمریکا مسئول و اسرائیل ابزار است

سید حسن نصرالله امروز (جمعه) به مناسبت سالروز شهادت سید عباس موسوی، دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان سخنرانی کرد. وی خاطرنشان کرد: ما در قلب یک نبرد واقعی قرار داریم، در جبهه‌ای که طول آن بیش از صد کیلومتر و شهادت تعدادی از مبارزان مقاومت بخشی از نبرد است.
کد خبر: ۱۲۲۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ 16 February 2024

پاسخ خون های ریخته شده در حملات اسرائیل خون است/ آمریکا مسئول و اسرائیل ابزار است

بین الملل تابناک: سید حسن نصرالله امروز (جمعه) به مناسبت سالروز شهادت سید عباس موسوی، دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله روز جمعه به مناسبت سالگرد شهدای فرمانده اظهار داشت: تجاوزی که به تازگی در منطقه النبطیه و الصوانه لبنان رخ داد غیرنظامیان را هدف قرار داد و این امر قابل توجه است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: چیزی که در این ۲ منطقه رخ داد تجاوزی عامدانه بود زیرا دشمن می‌توانست از قتل غیرنظامیان جلوگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: ما در قلب یک نبرد واقعی قرار داریم، در جبهه‌ای که طول آن بیش از صد کیلومتر و شهادت تعدادی از مبارزان مقاومت بخشی از نبرد است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: زمانی که غیرنظامیان مورد هدف قرار می‌گیرند این امر برای ما دارای حساسیت خاصی است، ما موضوع آسیب رساندن به غیرنظامیان را نمی‌توانیم تحمیل کنیم.

پاسخ کشتار اسرائیل تداوم نبرد در جبهه‌هاست

وی با بیان اینکه دشمن باید بداند که در این مساله فراتر از حد خود رفته است، تصریح کرد: هدف دشمن از قتل غیرنظامیان فشار آوردن بر مقاومت و توقف اقدامات آن است زیرا اهداف تمام فشارها از هفتم اکتبر تاکنون توقف جبهه جنوبی است. پاسخ به این کشتار باید تداوم نبرد در جبهه‌ها باشد.

نصرالله افزود: هدف قرار دادن شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه با ده‌ها موشک کاتیوشا و تعدادی موشک «الفلق» پاسخ اولیه به این جنایت بود.

وی ادامه داد: دشمن باید بهای ریختن خون زنان وکودکان ما در النبطیه و الصوانه و مناطق دیگر را بدهد. بهای خون غیرنظامیان پایگاه ها نخواهد بود بلکه خون است.

نصرالله گفت: مقاومت لبنان از قدرت موشکی گسترده و دقیق برخوردار است و این موشک‌ها از کریات شمونه گرفته تا ایلات می‌رسند.

وی با بیان اینکه بهای تسلیم شدن بسیار سنگین، گران، خطرناک و سرنوشت‌ساز است، افزود: تسلیم شدن به معنای ذلت، بردگی و اهانت به کوچک و بزرگ ما و همچنین آبروی ما است.

مقاومت باعث شد که دشمن در بحران زندگی کند

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه مقاومت باعث شد دشمن در بحران وجودی زندگی کند و اوج این بحران طوفان الاقصی است، خاطرنشان کرد: آیا کشورهایی که ۲ میلیارد مسلمان دارند و قادر به ارسال دارو و غذا به مردم غزه نیستند، مصادیق ذلت و ضعف نیستند؟

وی با تاکید بر اینکه یکی از مسئولیت‌های ما و ملت‌های اسلامی و آزاده جهان تبیین حقایق است، گفت: دشمن صهیونیستی حتی یک دلیل قانع کننده برای ثابت کردن دروغ‌هایی که از هفتم اکتبر تا کنون ترویج کرد، ندارد.

نصرالله اضافه کرد: با توجه به پافشاری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا برای از بین بردن جنبش حماس، اگر تحقیقاتی در مورد رویداد هفتم اکتبر انجام شود اساس قانونی و اخلاقی زیرپا گذاشته خواهد شد.

وی اضافه کرد: بسیاری از کشورها حتی کشورهایی که می‌گویند دوست جنبش حماس هستند جعل تاریخی اسرائیل در مورد هفتم اکتبر را باور کردند و مقاومت فلسطین از هفتم اکتبر تا کنون با بدترین نوع جعل و اهانت مواجه شد.

آمریکا مسئول و اسرائیل ابزار ریختن خون در منطقه است

دبیرکل حزب‌الله لبنان با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین پدیده نفاق و دوریی که جهان امروز شاهد آن است، موضع دولت آمریکا در خصوص نوار غزه است، اظهار داشت: اگر ایالات متحده حمایت تسلیحاتی و دیگر حمایت‌ها از رژیم صهیونیستی را اکنون متوقف کند، چه نتانیاهو بخواهد و چه نخواهد، جنگ به طور مستقیم متوقف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اکنون آمریکا بیش از اسرائیل بر مساله از بین بردن حماس پافشاری دارد، گفت: مسئول ریخته شدن هر قطره خون در منطقه دولت آمریکا است و مسئولان اسرائیلی تنها ابزارهای اجرایی هستند.

نصرالله تاکید کرد: طوفان الاقصی این مساله را برملا کرد که هدف اصلی رژیم صهیونیستی که برای آن تلاش می‌کرد کوچاندن مردم فلسطین و برپایی کشور کاملا یهودی است.

وی ادامه داد: هدف از محاصره غزه این بود که مردم این منطقه در سکوت و آرامش بمیرند بدون اینکه دنیا تکان بخورد. هدف صهیونیست‌ها این است که مردم کرانه باختری به اردن، مردم غزه به مصر و فلسطینی‌های موجود در مرزهای ۴۸ربه لبنان کوچ کنند

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: اکنون مسئولیت ما این است که از این کوچ اجباری ممانعت کنیم و این امر نیازمند مقابله گسترده است.

وی تاکید کرد: آمریکا مانع این امر می‌شود که ارتش لبنان از سلاح و موشک‌ برخوردار شود؛ سلاحی که بتواند برای محافظت از لبنان قدرت بازدارندگی ایجاد کند.

نصرالله ادامه داد: مقاومت لبنان و فلسطین قدرت بازدارندگی رژیم اسرائیل را با شکست مواجه کرد و این رژیم را زیر سوال برد و معادله بازدارندگی جدید ایجاد کرد.

نصرالله: در مذاکرات سیاسی فلسطین دخالت نمی‌کنیم

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: زبان های ما از توصیف مقاومت ‌و پایداری افسانه‌ای مردم غزه عاجز است. رژیم صهیونیستی و آمریکا انتظار نداشتند که مقاومت لبنان اراده و شجاعت ایجاد جبهه حمایت از غزه را داشته باشد.

وی اضافه کرد: هدف همه ما در محور مقاومت چه دولت‌ها چه ملت‌ها و چه جنبش‌ها و مجاهدان این است که دشمن باید در این نبرد شکست بخورد.

نصرالله هدف از شکست دشمن در این نبرد را جلوگیری از تحقق اهداف این رژیم ارزیابی و تاکید کرد: هدف ما این است که بزرگ‌ترین خسارت‌ها را به دشمن وارد و آن را مجبور به عقب‌نشینی کنیم.

وی در مورد مذاکرات فلسطینی‌ها گفت: مذاکرات سیاسی به گروه‌های فلسطینی مربوط می‌شود که جنبش حماس را بعنوان نماینده خود انتخاب کردند و ما در مساله مذاکرات دخالت نمی‌کنیم.

نصرالله تاکید کرد: سلاح مقاومت برای تغییر نظام سیاسی، قانون، سیستم حکمرانی و ایجاد سهم‌های فرقه‌ای جدید در لبنان نیست، سلاح مقاومت برای محافظت از لبنان است.

وی با بیان اینکه مرزهای زمینی ترسیم شده است و هر مذاکره‌ای بر اساس معادله «از خاک لبنان خارج شوید» خواهد بود، گفت: فرهنگ مقاومت ما فرهنگ زندگی و کرامت است‌ نه فرهنگ ذلت ‌تسلیم شدن.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۳
اتفاقا اسرائیل مسئول و آمریکا ابزار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
به کشتن دادن نزدیک به 30 هزار نفر مردم بیگناه غزه کافی
نیست. شما رهبران چرا خودتان از راه دور و فضای مجازی مردم را به مقاومت می خوانید. اینکه شما دو میلیون مردم را در زیر موشک و بمب در زندان بزرگ غزه رها کنید نامش مقاومت نیست
پشت تمام این جریانات روباه پیر یعنی انگلیس هست نشسته یه گوشه و لذت میبره از جنگ بین یهودیان و مسلمانان . تاریخ فلسطین و کلا اون منطقه رو که بخونید و این که چجوری کشور اسرائیل به وجود آمد خیلی چیزهارو تازه متوجه میشید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
حالا وقت موعظه نیست
ایشان چرا تمام سخنرانی هایش مجازی است؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
چون اگر اسرائیلیها جاش رو بفهمند حتما ترورش میکنند
نمی خواهی از آن 150 هزار موشک استفاده کنی؟

مگر قرار نبود نیروگاه هسته ای دیمونا را هدف قرار دهی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
نگران نباش
به وقتش از اونها هم استفاده میکنند
خودشون عقل دارند که کی ازش استفاده کنند
خوب وقت تلف نکن بهترین وقت که کار را یکسره کنی
بسم الله
مبارزه تا نابودی اسرائیل و آزادی قدس ادامه دارد سرنوشت ما یا شهادت است یا پیروزی
اگر راه باز شود ما هم مشتاق شهادت در راه خدا هستیم
امروز بو و عطر پیروزی از سمت فلسطین به مشام می رسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
راه شهادت بازه اما خودتون نمیرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
راه بازه لبتان برو مرز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
سرنوشت ما؟؟
ضمیر ها را درست بنویس
من
نه ما
خدا رو شکر شرافت دفاع از مظلوم در برخی انسان ها زنده هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
با این منفیهایی که گرفتی معلومه دفاع از مظلوم در برخی انسانها مرده
متاسفانه
چه نگاه تلخی !!!!!!!؟
خون با خون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
به نظرتون کشتن 10000 کودک تلخ تر نیست
انسانیت هم خوب چیزی هست که بعضی ندارند
به کلمات گیر میدیم که زشته اما به فعل قاتلهای صهیونیست هیچ عکس العملی نشون نمیدیم
خوب برو بجنگ. امروز اسرائیل تمام قد آمده به جنگ با شما . پس دست دست نکن برو بجنگ و پیروز شو.
خدا ریشه هر چی ظالم را برکند
۝۝۝۝۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
۝۝۝
﴿اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج﴾
۝۝۝
یا الله به حق محمد و آل محمد
از اختلاس و تورم نجاتمون بده
۝۝۝
و
از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
به صلوات هم منفی میدن!!!!
واقعا با کیا طرف هستیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی