بازدید 2611

حمله به کارکنان ستاد انتخاباتی پاکستان در روز رای‌گیری

پلیس ایالت خیبر پختونخوا در شمال غرب پاکستان امروز (پنجشبه) اعلام کرد، در جریان حمله به کارمندان حوزه انتخابی در این ایالت، یک مامور امنیتی کشته شد. پاکستان امروز شاهد برگزاری انتخابات است.
کد خبر: ۱۲۲۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ 08 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، این حمله در حوزه رای‌گیری «تانک» در ایالت مذکور باعث شد تا روند رای‌گیری به صورت موقت متوقف شود.

در جریان این حمله و همزمان با برگزاری رای‌گیری برای انتخابات پارلمانی در پاکستان یک مامور امنیتی در منطقه مذکور کشته شد.

نیروهای امنیتی پاکستان گزارش دادند، این حمله در منطقه «کوت اعظم» در ناحیه تانک ایالت خیبر پختونخوا رخ داد که در جریان آن، مردان مسلح ناشناس به سمت خودروی پرسنل امنیتی تیراندازی کردند. به گفته پلیس، رای‌گیری ادامه دارد و سایر خودروهای پلیس و امنیتی در محل مشغول گشت‌زنی هستند.

در این میان، «محمد شعیب» معاون کمیسیونر ناحیه تانک گفته که رای گیری در کوت اعظم در جریان است و اخبار مرتبط درباره توقف رای گیری، نادرست هستند. هدف این حمله، هیچکدام از حوزه‌های رای گیری نبوده است.

انتخابات پارلمانی پاکستان و حوزه‌های ایالتی امروز ساعت ۸ صبح به وقت محلی آغاز شده است. حوزه‌های رای‌گیری تا ساعت ۱۷ به وقت محلی باز هستند و شمارش آرا، پس از این ساعت انجام می‌شود. نتایج اولیه این انتخابات عصر امروز منتشر می‌شود و نتایج رسمی احتمالا صبح جمعه اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست