بازدید 2109

پروین: ژاپن را بزرگ کرده بودند

سرمربی اسبق تیم ملی و پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ژاپن را نه فقط ما که کل دنیا بزرگ کرده بودند، اما دم بازیکنان تیم ملی گرم که با دل و جان بازی کردند.
کد خبر: ۱۲۲۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ 07 February 2024

به گزارش تابناک به نقل از میزان - علی پروین در حاشیه تمرین پیشکسوتان درباره دیدار فردای تیم ملی مقابل قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های‌ آسیا اظهار داشت: ژاپن را نه فقط ما که کل دنیا بزرگ کرده بودند. مدام می‌گفتند ژاپن آلمان را شکست داده و ۵ گل به ایران می‌زند! البته دم بازیکنان تیم ملی گرم که با دل و جان بازی کردند.

وی ادامه داد: به قلعه نویی و تمام اعضای تیم تبریک می‌گویم؛ از پزشک و تدارکات گرفته تا بازیکنان که دل مردم را شاد کردند. امیدوارم بازیکنان در باد پیروزی مقابل ژاپن نخوابند، چون ممکن است قطر یقه تیم ملی را بگیرد. همه دست به دست هم بدهند بخصوص بازیکنان تا فردا پیروز شوند.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازی بسیار خوبی مقابل ژاپن در نیمه دوم انجام دادیم، عشق می‌کنم که تیم ملی با شاگرد من بالا برود و قهرمان شود. قلعه‌نویی مربی کاربلدی است و من با مربی خارجی مخالفم. دست قلعه‌نویی و کادرش درد نکند، با برد و قهرمانی دل مردم را شاد می‌کنیم. در هرخانه‌ای ۴ استقلالی و ۳ پرسپولیسی هست یا در خانه‌ای دیگر ۶ پرسپولیسی و ۴ استقلالی هست. باید از این پتانسیل استفاده کنیم. 

سرمربی اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: قطر خیلی حریف سرسخت تری نسبت به ژاپن است و اکنون هزار بلیت بیشتر به تماشاگران ما نداده است. داور هم تمامی موقعیت‌های ۵۰-۵۰ را به سود قطر سوت خواهد زد. بازیکنان باید خیلی مراقب باشند و هوشیار بازی کنند و مقابل این تیم اخطار نگیرند تا ان‌شاءالله شنبه در فینال کره جنوبی را شکست بدهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی