بازدید 2308
۱

بازگرداندن ۳۲۰ میلیون تومان به یک مالباخته

رئیس پلیس فتا کیش از شناسایی و دستگیری کلاهبرداران فضای مجازی با ۳۲۰ میلیون تومان کلاهبرداری از یکی از شهروندان کیش خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۱ 31 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما کیش، سرگرد محسن بابایی گفت: پس از شکایت فردی مالباخته در فضای مجازی پرونده این کلاهبرداری تشکیل و کارشناسان پلیس فتا پرونده را شبانه روز دنبال کردند.

وی گفت: کلاهبرداران با ارائه وعده‌های واریز چند میلیون دلار به حساب فرد مالباخته در چند نوبت نسبت به دریافت پول از او اقدام کرده بودند.

سرگرد بابایی گفت: فرد مالباخته نیز از روی سادگی و آرزوی به دست آوردن در حدود ۶ میلیون دلار، ۳۲۰ میلیون تومان دارایی خود را به حساب چند کلاهبردار واریز کرده بود.

رئیس پلیس فتا کیش گفت: با ردزنی‌ها و اقدامات فنی و تخصصی سایبری، کلاهبرداران در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی و نسبت به استرداد پول‌های واریزی اقدام شد.

سرگرد بابایی گفت: پرونده متهمان برای بررسی به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و کاربران فضای مجازی فریب وعده‌های کلاهبرداران را در فضای مجازی نخورند و با مشاهده هرگونه موارد مشکوک با کارشناسان پلیس فتا تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
یک ماه پیش پس از ثبت نام در سهام عدالت مبلغ 5 میلیون از حساب بنده را برداشته و به حساب فردی بنام اقای منوچهر مرادی 35 ساله در اراک واریز کرده اند و تا حالا موفق به دریافت نشده ام......
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست