بازدید 1656

خطر ریزش سنگ و سقوط بهمن در محور کرج-چالوس

پیمان کرمی، رییس پلیس راه استان البرز،گفت: توقف خودروها در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد با خطراتی همراه است که حتی المقدور از سفرهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی تا حد امکان پرهیز شود.
کد خبر: ۱۲۱۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ 30 January 2024

به گزارش تابناک، رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به شرایط ناپایدار جوی مسافران در حاشیه جاده کرج - چالوس توقف نکنند چرا که احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در این محور کوهستانی دور ازانتظار نیست.

پیمان کرمی، رییس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: توقف خودروها در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد با خطراتی همراه است که حتی المقدور از سفرهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی تا حد امکان پرهیز شود.

 وی بیان کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش در استان البرز طی روزهای آینده، رانندگان خودروهای خود را به لوازم ایمنی‌، تجهیزات زمستانی و چراغ‌های مه شکن مجهز کنند.

کرمی گفت: اکنون تمام راه‌های این استان به غیر از جاده هشتگرد-طالقان باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی یادآور شد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه‌های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظر مستقر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی