بازدید 2955
۴

پیام امیرعبداللهیان در پی شهادت مستشاران نظامی ایران

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به شهادت پنج مستشار ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی نوشت «شکست صهیونیست‌ها در مقابل اراده مردم غزه با این اقدامات تروریستی قابل جبران نخواهد بود».
کد خبر: ۱۲۱۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳ 21 January 2024

به گزارش «تابناک»، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر عزم تهران برای مبارزه با تروریسم و تامین امنیت منطقه تاکید کرد.

 در پی حمله صبح ذیروز (شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به  دمشق، پنج نفر از مستشاران نظامی سپاه و مدافعان حرم پاسدار به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر مجروح شدند.

دیپلمات عالی‌رتبه ایران در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «فعالیت مستشاران نظامی ایران در مبارزه با تروریسم و تامین امنیت منطقه با قدرت ادامه خواهد یافت. رژیم اسرائیل همدست اصلی جریان‌های تروریستی و دشمن درجه یک امنیت منطقه است».

امیرعبداللهیان با اشاره به اقدامات تنش‌زای صهیونیست‌ها در منطقه و همچنین شکست‌های میدانی از مقاومت فلسطین نوشت: «رژیم اسرائیل همدست اصلی جریان‌های تروریستی و دشمن درجه یک امنیت منطقه است. بی‌تردید شکست صهیونیست‌ها در مقابل اراده مردم غزه با این‌چنین اقدامات بزدلانه تروریستی قابل جبران نخواهد بود».

وزیر خارجه ایران در پایان نوشت: «ضمن ادای احترام به روح بلند مستشاران نظامی شهید ایرانی در دمشق، از خداوند متعال علو درجات را برای این شهدا و صبر و آرامش قلبی برای بازماندگان مسئلت دارم».

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوی اسلامی ایران نیز درباره این اقدام صهیونیست‌ها گفت: «بی‌شک تداوم این‌‏گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که حاکی از شکست و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در رسیدن به اهداف پلید خود و عمق استیصال و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است، از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
"«شکست صهیونیست‌ها در مقابل اراده مردم غزه " الان یعنی اسرائیل شکست خورده؟ بعد این چه ربطی به ما داره. نفر ما رو کشته اونوقت شما منتظرید از یکی دیگه شکست بخوره دلتون خنک شه.
چرا وقتي پاكستان زد چيزي نگفت
انچه بايد ديده مسشد ديديم
احسنت بسیار کوبنده بود
تا حالا صحبت از امنیت ایران بود ولی الان در صحبت های وزیر امور خارجه صحبت از امنیت منطقه است!
دقیقا ما داریم امنیت چه کسی رو تامین میکنیم و نماینده چه کسانی هستیم؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست