بازدید 32734
با تحولات منطقه و جهان

حملات جدید آمریکا علیه مواضع یمن/ پیام بایدن به ایران درباره جنگ با انصارالله یمن/ نشست اضطراری امنیتی در ترکیه به ریاست اردوغان/ ناپدید شدن ۲ نظامی آمریکایی در آب‌های سومالی

حملات جدید آمریکا علیه مواضع یمن، پیام بایدن به ایران درباره جنگ با انصارالله یمن، نشست اضطراری امنیتی در ترکیه به ریاست اردوغان، ناپدید شدن ۲ نظامی آمریکایی در آب‌های سومالی و بیانیه بی اساس ناتو علیه ایران از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۱۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 13 January 2024

حملات جدید آمریکا علیه مواضع یمن/ پیام بایدن به ایران درباره جنگ با انصارالله یمن/ نشست اضطراری امنیتی در ترکیه به ریاست اردوغان/ ناپدید شدن ۲ نظامی آمریکایی در آب‌های سومالی

بین الملل تابناک: حملات جدید آمریکا علیه مواضع یمن، پیام بایدن به ایران درباره جنگ با انصارالله یمن، نشست اضطراری امنیتی در ترکیه به ریاست اردوغان، ناپدید شدن ۲ نظامی آمریکایی در آب‌های سومالی و بیانیه بی اساس ناتو علیه ایران از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

حملات جدید آمریکا علیه مواضع یمن

شبکه خبری المیادین بامداد شنبه از شنیده شدن صدای یک انفجار مهیب در ضلع شمالی صنعا، پایتخت یمن خبر داد. 

اندکی بعدتر شبکه المسیره یمن از حمله دوباره آمریکا و انگلیس به صنعا، پایتخت یمن خبر داد. با وجود این، رسانه‌های آمریکایی مدعی شده‌اند این حمله یکجانبه و توسط آمریکا انجام شده است.

شبکه المیادین گزارش داد که حملات هوایی یا موشکی به پایگاه الدیلمی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی صنعا انجام شده است. 

یک مقام آمریکایی به سی‌ان‌ان گفت که در حملات جدید در یمن، یک تأسیسات راداری که مورد استفاده نیروهای انصارالله یمن بود هدف قرار گرفت. 

این مقام همچنین گفت ارتش آمریکا یکجانبه حملات  را انجام داد. شبکه ان‌بی‌سی مدعی شد، این حمله توسط یک ناو نیروهای دریایی آمریکا انجام شده است. 

بامداد جمعه هم آمریکا و انگلیس در پاسخ به عملیات‌ ارتش یمن در دریای سرخ علیه کشتی‌های اسرائیلی و نیروهای آمریکایی، بیش از ۱۲ نقطه در یمن را با هواپیما، کشتی و زیردریایی آماج قرار دادند. بر اساس ادعای مقامات آمریکایی سایت‌های آموزشی، پایگاه‌های هوایی و تأسیسات نگهداری پهپاد متعلق به انصارالله یمن، اهداف این حمله بوده‌اند.

بلافاصله بعد از این حمله، نیروهای انصارالله یمن خبر دادند، در حال شلیک موشک‌های بالیستیک به سمت مواضع دشمن در آب‌ها هستند.

در پی این حمله گروه های فلسطینی از جمله حماس، جهاد اسلامی فلسطین و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه‌ ضمن حمایت از مردم یمن، حمله موشکی را محکوم کردند.

پیام بایدن به ایران درباره جنگ با انصارالله یمن

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پس از حمله کشورش به همراه ۹ کشور دیگر به مواضع انصارالله یمن، این گروه را تروریستی خواند و با خط و نشان کشیدن برای این گروه، اعلام کرد که واشنگتن به دنبال جنگ نیابتی با ایران نیست.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، روز جمعه به وقت محلی در پنسیلوانیا در جمع خبرنگاران، با "تروریستی" خواندن گروه انصارالله یمن، آنها را تهدید کرد و گفت، اگر به رفتارهای جسورانه و حملات خود ادامه دهند، ایالات متحده آمریکا به آنها پاسخ خواهد داد.

رئیس جمهور آمریکا درباره حمله ده کشور به رهبری واشنگتن به مواضع انصارالله یمن مدعی شد: فکر نمی کنم در حملات شب گذشته هیج  غیرنظامی کشته شده باشد و  این دلیل دیگری بر موفقیت آمیز بودن  آن است. 

بایدن در پاسخ به این که آیا آمریکا در جنگ نیابتی با ایران است، پاسخ داد: «خیر. من قبلا پیام را به ایران رسانده ام. آنها می دانند که نباید هیچ کاری انجام دهند. ایران خواهان جنگ با ما نیست.»

 رئیس جمهور آمریکا همچنین درباره عدم اطلاع رسانی  لوید آستین، وزیر دفاع خود درباره بیماری اش، خطای او را در این باره پذیرفت؛ اما گفت که همچنان به به او اعتماد دارد.

 بایدن همچنین در نامه ای به کنگره کشورش درباره حمله به یمن  ادعا کرد، حملات آمریکا و انگلیس به یمن تاسیساتی را آماج قرار داده که انصارالله از آنها برای انجام حمله در دریای سرخ استفاده کرده است.

بایدن مدعی شد: در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۴، به دستور من، نیروهای ایالات متحده به عنوان بخشی از یک عملیات چندملیتی همراه بریتانیا، با حمایت استرالیا، بحرین، کانادا و هلند، حملاتی را علیه تاسیساتی در یمن انجام دادند که حملات حوثی ها (انصارالله یمن) را تسهیل می کند.

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: این حملات برای بازدارندگی و تضعیف توانایی حوثی‌ها برای انجام حملات آینده، انجام شد. ایالات متحده آمریکا آماده است، اقدامات بیشتری را در صورت لزوم برای مقابله با هرگونه تهدید انجام دهد.

نشست اضطراری امنیتی در ترکیه به ریاست اردوغان

 رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان امروز (شنبه، ۱۳ ژانویه) نشستی اضطراری برای بررسی موضوع کشته شدن شش نظامی ترک در شمال عراق در روز جمعه برگزار می‌کند.  

در پی کشته شدن این نظامیان، حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه و حزب اصلی اپوزیسیون این کشور یعنی حزب جمهوری خواه خلق، تصمیم گرفتند معرفی نامزدهای خود برای انتخابات شهرداری که قرار است در ۳۱ مارس برگزار شود، به تعویق بیندازند. قرار بود این اسامی روز یکشنبه نهایی و اعلام شوند. 

به اعلام وزارت دفاع ترکیه، در پی حمله «عوامل تروریستی» برای نفوذ به پایگاه نظامیان این کشور در شمال عراق، ۶ نظامی کشته و ۷ نظامی دیگر زخمی شدند. این پایگاه نظامی ترکی در نزدیکی «متینا» واقع در شمال عراق قرار داشت که روز جمعه  مورد حمله نیروهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) قرار گرفت.

دفتر ریاست‌جمهوری ترکیه، اعلام کرد که امروز در ساعت ۱۴:۳۰ به وقت محلی، اردوغان نشستی اضطراری با حضور وزیر خارجه هاکان فیدان و وزیر دفاع یاشار گولر، وزیر کشور علی یرلی‌کایا و رئیس دستگاه اطلاعات و مشاور دیپلماتیک ابراهیم کالین برگزار خواهد کرد. 

طی بیست و پنج سال گذشته، ترکیه ده‌ها پایگاه نظامی در منطقه کردستان عراق برای مبارزه با پ.ک.ک ایجاد کرده و به بهانه پاکسازی عناصر پ.ک.ک از شمال عراق، بارها دست به حملات نظامی زده است؛ حملاتی که دولت عراق آن را غیرقانونی و تجاوز به خاک خود می‌داند.

ناپدید شدن ۲ نظامی آمریکایی در آب‌های سومالی

سازمان تروریستی سنتکام می‌گوید در جریان عملیات‌ در نزدیکی سواحل سومالی، ۲ سرباز نیروی دریایی آمریکا ناپدید شده‌اند.

 فرماندهی مرکزی آمریکا بامداد شنبه اعلام کرد، غروب پنجشنبه ۱۱ ژانویه ۲ ملوان نیروی دریایی آمریکا در جریان عملیات در سواحل سومالی، در دریا ناپدید شده‌اند. این خبر در حالی منتشر می‌شود که منطقه دریای سرخ و تنگه باب‌المندب شاهد تشدید تنش است و آمریکا و انگلیس حملاتی را علیه یمن انجام داده‌اند.

سنتکام بدون ارائه توضیحاتی درباره علت ناپدید شدن این افراد، در بیانیه خود گفته، عملیات جستجو و نجات برای یافتن این ۲ ملوان ادامه دارد.

بیانیه بی اساس ناتو علیه ایران 

دیلان وایت، سخنگوی ناتو در بیانیه‌ای با طرح این ادعا که حملات بامداد جمعه آمریکا و انگلیس به صنعا دفاعی بود، در تداوم ادعاهای بی‌اساس کشورهای غربی از ایران خواست حملات ارتش یمن به کشتی‌های تجاری در دریای سرخ را متوقف کند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وایت در این بیانیه‌ با نادیده‌گرفتن نقش کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی در تشدید تنش‌ها در منطقه با طرح این ادعا که ارتش یمن از سوی ایران پشتیبانی، تامین و تجهیز می‌شوند، مدعی شد: ایران مسئولیت ویژه‌ای در پایان دادن به حملات نیروهای یمنی دارد.

این بیانیه می‌افزاید: در چند ماه گذشته، شاهد تلاش ارتش یمن برای ده‌ها حمله به کشتی‌های تجاری در دریای سرخ بوده‌‎ایم که این حملات تهدیدی مستقیم برای امنیت دریایی و تجارت بین‌المللی است.

در این بیانیه با اشاره به اینکه چنین حملاتی پیشتر توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد محکوم شده بود، آمده است: جامعه بین‌المللی به صراحت اعلام کرده است که اگر این حملات پایان نیابد، عواقبی در پی خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۰۹
مغز براندازان این یکی دو روز
آمریکا نسخه یمن رو پیچید.

مغز براندازان سه ماه پیش
اسراییل نسخه حماس رو پیچید

مغز براندازان هشت سال پیش
عربستان نسخه حوثی ها رو پیچید

تشخیص
واتر پمپ مغز خراب است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
محور مقاومت در فاز دفاع محض فرو رفته است.
اول حماس، اینک یمن، تارگت بعدی کدام است؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
جناب متخصص براندازا فقط حق دارند احساس کنند خیلی می فهمند و بر موضوع اشراف دارند نتیجه هم مطابق میل کدخدا خواهد بود فقط اونا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
دفاع؟ عزیزم چپ و راست محور استکبار دارد می خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
جناب متخصص اگر روزنامه دنیای اقتصاد را بخوانی جوری از بمباران امریکایی ها حمله صهیونیست ها تعریف کرده و نوشته آدم حیرت می کند از این همه آزادی بیان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
بیشتر جنگ نرم جریان دارد تا سخت، 6 سال عربستان به یمن حمله کرد الان بعضی ها با دو حمله امریکا چه تفسیرهایی ارائه نمی دهند این قدرت رسانه است.
ناشناس
| Russian Federation |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
سرنوشت آن 150 هزار موشک حزب الله چه خواهد شد؟
اگر نمی خواهند از آنها استفاده کنند، بهتر است آنها را خنثی کنند. چون در دراز مدت ممکن است پوسیده و منفجر شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
آزادی که غرب گداها در ایران دارند هر کجای دیگر می بودن تا الان تعطیل شده بودن کلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
دمت گرم، خدا حفظت کنه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
هر چی مشکل داریم تو این مملکت به خاطر طرز فکر امثال شما خود متخصص پندارهاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
میگم پسرم این عربستان قرار بودش نابود بشه چی شدش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خدایی ببین چقدر ما براندازان زیاد هستیم باید دیگه جمع کنید برید

منفی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خدا نگم چکارت کنه متخصص مغز، ده دیقه فقط خندیدم از تشخیصی که دادی

خنده داره ولی واقعیت داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
مدرکت هم میگفتی از کجا گرفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
آقای متخصص هر چی دوست داری توهین کن .اما یادت باشه ما هم خدایی داریم.
چند سوال:

1) آیا انصارالله همان حوثی ها هستند یا گروهی مجزا هستند؟
2) چند درصد یمن در دست دولت یمن و چند درصد آن تحت کنترل حوثی ها است؟
3) آیا این درست است که شهر « عدن » در اختیار دولت و شهر «صنعا» در اختیار حوثی ها است؟
4) چرا دولت یمن از حمله آمریکا و انگلیس به یمن حمایت، اما حوثی ها آن را محکوم کردند؟
5) چرا هیچگاه نقشه ای از یمن که نشان دهنده مناطقی که حوثی ها تحت کنترل خود دارند، در رسانه های ایران منتشر نمی شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
جناب چند سوال، این امتحان چند نمره است؟ نمره این امتحان پایان ترم اثر دارد؟ مهم این است حوثی ها به حق نزدیک ترند تا لاشخورهای امریکایی
حاجیخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خدایی چندروز وقت گذاشتی این چندتا مثلاً ؟
سوال کارشناسی رو دَراری؟
۵۵۵
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
آفرین به شما دوست عزیز
پرسشگری کلید حل مسائل است.
ای کاش تمام هموطنانم مثل شما پرسشگر بودند.
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
الهی
11:10
گوله نمک، گوله نمک گوله نمک
این هم از یمن به سرنوشت غزه دچار خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
فکر می کنید کسی را که به خدا امید دارد همه چیز را در خدا می بیند ناامید کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خودکشی حرامترین عمل است از دیدگاه شرع
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
جنگ روایی چیه..؟! با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
یعنی اگر شرع نبود ' خودکشی حلال بود .
مثلا با تروریستی خواندن سنتکام آمریکا را شکست خواهید داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
باز هم که از این حرف ها زدید. برای صدمین بار: مهم پیروزی در جنگ روایت ها است نه جنگ فیزیکی.
......
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
چه منطقی و عجب استدلالی!!11 آدم مبهوت میشه خدایی، الان اینا به هم ربطی داشتن، قرار نیست با ذکر نام صحیح کسی یا هر تشکیلاتی اونو شکست بدی مهم اینه که اسمشو درست عنوان کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
از اون پرچمت خجالت نکشیدی این حرفو زدی وجداناً
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
از شما که هویت خودتو انکار میکنی و با یه پرچم ننگین کامنت میذاری توقع بیش از این جمله ای که نوشته ای نیست اما اونا دیگه کیا هستن که بهت مثبت دادند، همیشه آرزو دارم برای یه بارم که شده قیافۀ همچین افرادی رو از نزدیک ببینم. واقعا چه شکلی هستن این عجوبه ها؟؟
وال‌استریت‌ژورنال:
شرکت تانکرترکرز که تردد کشتی‌ها در آب‌های بین‌المللی را رصد می‌کند، اعلام کرد کشتی تجسسی ایرانی که ماهها در نزدیکی یمن حضور داشت، بامداد پنجشنبه و چند ساعت پیش از حمله آمریکا و انگلیس به یمن، دریای سرخ را به مقصد بندرعباس در سواحل جنوبی ایران ترک کرده است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اسمش کشتی بهشاد است. جایگزین کشتی ساویز شده است که قبلاً همین وظیفه را انجام می داد و مورد حمله واقع شد و منهدم شد. احتمالاً به خاطر همین موضوع منطقه را قبل از شروع درگیری ترک کرده است.
ناشناس
| Austria |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
یعنی: الفرار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
البته ناو دویست متری خارک هم همین کار را در دریای سرخ انجام می داد که بعداً غرق شد. علت آن هم آتش سوزی در موتورخانه کشتی گفته شد.
احمد
| Norway |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
به معنای دیگر از ترس در رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
چند کلمه هم بشنوید از خودتحقیرهای بی مفدار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
عزیزم با ناو جدید که از ایران رفته تعویض شدن
ناشناس
| Canada |
۰۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
یعنی هواپسه
دوربزن برگردیم
شیطان بزرگ با زبون خوش به شیطان کوچک تبدیل شو وگرنه با زبون نفهمی که کردی با تو برخورد شد و ابر شیطانی سابق را نداری و با خفت بیشتری بر می گردی به مکان آن محل تولدت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
فعلا وقت ندارم
کارم کنترل منطقه است
.تو مواظب خودت باش
یمن ۸ سال درگیر جنگه -دیگه چیزی برای از دست دادن نداره-همه چی رو تجربه کرده-ولی امریکایی ها هنوز نفت ۲۰۰ دلاری رو تجربه نکردن-انهدام ناو هواپیمابرشون رو تجربه نکردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
هیچوقت هم تجربه نخواهند کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
چه توهمی داری توووو!!! بیدار شو صبح شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
نفت اگه قرار باشه 200 دلار بشه اولین کشوری که به حوثی هاحمله میکنه چین هست ...
پس بهتره اینقدر ساده انگارانه و سطحی فکر نکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اره واقعا بیچاره آمریکا داره نابود میشه باید بهش کمک کنیم تا از اینی که هستش نابود تر نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
ببین خودتحقیرهای مفلوک چه هواداری از اربابشون می کنن!!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
ما هم منتظریم به خدا بزنید دیگه همش وعده همش وعید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
امریکا مگه به صادر کننده نفت تبدیل نشده که خلیچ فارس را ترک کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
دو جنگ‌جهانی را پیروز شده‌اند حواست به هوشت هم هست
بدبخت امریکاییها و ناتو مثل سگ میترسند .ابر قدرت های پوشکی
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
آی سوریه،
اوضاع آنجا چطوره؟!
ناشناس
| Austria |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
تو دیگه چی میگی از زیر لحاف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
مشخص کی می ترسه.
ناشناس
| Austria |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اینجاست که تابناک بعنوان حمایت از هتاک ها، کلمه سگ را سانسور نمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اینجاست که خود کم بینهای حقیر و بی مقدار به هر دری میزنن برای حمایت از اربابشون آمریکاجان
من منتظر اقای رسایی و رائفی پور هستم برا جنگیدن با استکبار جهانی این گوی این میدان یمن میشه رفت.من باید ثابت بشه برام شما شعار نمیدین
پاسخ ها
فرامرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
دمت گرم
این پیامت صدتا لایک داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
من هم منتظرم که لنگ بپوشند و با چند گونی نان خشک راهی یمن شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
تو اگه راست میگی خودت اقدام کن. فقط اهل متلک انداختنی. هنر دیگه ای هم که نداری الحمدلله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
ناشناس 11:26

اینقدر نان خشک، نان خشک نگویید. نان خشک خوراک مردم معمولی یمن است. سران حوثی ها و مهمانان شان خاویار صبحانه شان هم به راه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
پناهیان رو از قلم انداختی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
رفتن برای ثبت نام اعزام به یمن
آی پی کانادا
تحلیل نحوه شکست روسیه

آی پی روسیه
پوتین جنایتکار جنگی است.

آی پی آمریکا
دلار و سکه رفت بالا

آی پی آلمان
مزه ریختن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
به فیلترنت و مسئول فیلترینگ تیکه انداختی یا به مردمی که مجبورند از فیلترشکن استفاده کنند؟
محسن
| Netherlands |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
این سایت فیلتر نیست داداش پس اکثرا آی پی ها درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
آی پی چیه به خدا اگه بدونی
آمریکا بشدت از دادن تلفات انسانی وحشت داره چون اثر ویرانگری بر جایگاه حاکمان در داخل آمریکا داره، باید محور مقاومت تلاش کنه حداکثر تلفات انسانی را به نیروهای جنایتکار آمریکایی وارد کنه تا مجبور به ترک منطقه شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
محور مقاومت: داداش می تونستیم وارد می کردیم.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
شما نگران نباش. دنیا مسیر خودش رو میره
ناشناس
| Austria |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خب تو هم یه کمکی بکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
شما یه زمانی فکر میکردین اسراییل هم از دادن تلفات یا اسیر شدن نیروهاش وحشت داره
آمریکا فقط داره تجهیزات و تاسیسات نظامی یمن رو از بین میبره و بسیار با اطلاعات و مهارت دقیقی هم انجام میده و این جای هیچگونه اعتراضی باقی نمیذاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
یاد زیبا کلام افتادم! هفت هزار کودک کشته شدن زشت کلام میگفت اسرائیل بیگناه نمیکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
چه کسی گفته کودکان فلسطینی بی گناه کشته شده‌اند.
حیف که این ناپدید شدن ۲ نظامی آمریکایی در آب‌های سومالی اتفاق افتاده و در روز پنجشنبه، وگرنه می توانستیم آن را انتقام انصار الله از آمریکایی ها به خاطر حمله روز جمعه بدانیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
الان هم می توانید. انتقام که زمان و مکان ندارد.
ناشناس
| Austria |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
نگران نباش چون احتمالا دلواپسان جواب خواهند داد که انصارالله علم غیب دارند و پیشاپیش انتقام حمله آمریکا را گرفته اند ! این جماعت هیچوقت در جواب دادن کم نمیاره، مثل ادعای اینکه حماس در غزه پیروز شده !! سنگ پا در حد لالیگا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
کل خبر فیک است
من منتظر اقای رسایی و رائفی پور هستم برا جنگیدن با استکبار جهانی این گوی این میدان یمن میشه رفت.من باید ثابت بشه برام شما شعار نمیدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
چرا گیر دادی به این دو نفر جلیلی شریعتمداری قدوسی ذوالنوری عباسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
پناهیان و پسرش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
شما غربگداها چرا نمیرید خارکیف؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
می گفتید جنگ یمن که شروع شد مقدمه ظهور است و همه باید بشتابیم یمن. خوب جنگ شروع شد چرا نمی بشتابید به یمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
پوتین هم قطعنامه علیه حوث را وتو نکرد

قابل توجه پوتین عاشقان
امیر عبدالهیان:دستان محور مقاومت روی ماشه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
بابا، انگشتشان یخ زد. بگذارید یکی دو روز هم دستشان را بردارند تا خدای نکرده قانقاریا نگیرد.
دستان مقاومت پوسید آنقدر روی ماشه ماند
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اگر روی ماشه نبود چه نیازی بود که آمریکا به یمن حمله کنه ؟؟؟؟ اگربه همین سوال جواب دادی حق با شماست اما اگر جواب ندادی ساکت
خدارو شکر ایران آنقدر قوی شده که حتی چندین کشور هم برای رویارویی احتیاج به فکر کردند دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
کشور و ملت ایران شایسته و سزاوار پیشرفت و ترقی و رفاه و زندگی سعادتمند است
ولی توسعه یافتگی نداره
توسعه سیاسی
توسعه انسانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
دقیقا تو چه زمینه ؟؟
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اونا نمیخوان درگیر بشن اگر درگیری پیش بیاد اون موقع نتیجه مشخص میشه الکی برای خودت برد و باخت تعیین نکن
قدرت های آینده جهان به آسیا منتقل خواهند شد و غرب فرو خواهد پاشید
خلیج فارس کم بود باب المندب هم به آن اضافه شد
آمریکا در غرب و در اکراین شکست خورد و در عراق و اسرائیل و یمن هم شکست خواهد خورد
قرار بود ایران را نابود کند اما اکنون ترسی که از ایران در خاور میانه دارد از هیچ کس ندارد و نشانه های آن بوضوح پیدا است
حمله به افغانستان و حمله به عراق و تحریم های ایران و ایجاد داعش و حمله به همپیمانان ایران همه و همه بخاطر ایران است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
باااااااشه
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
بزن دست قشنگ رو
عجب قوه تخیلی
حوثی حوثی دل من شد اسیرش حوثی حوثی دیگه از من نگیرش .... گودبای حوثی
بنال غربگدا حقیقت جبهه مقاومت روز به روز داره بزرگ تر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
آره با پول مردم ایران به جاش اجناس روز به روز گرانتر،، فقروبدبختی بیشتر
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اتهام غرب گدایی و غرب گرایی نشانه دید محدودی است که فرد دارد. در اصل همه مردم نگران کشورشان هستند و همگی علاقمند به شکوه و پیشرفت وطن می باشیم. پس بهتر است با احترام به دیدگاه های یکدیگر برای پیشرفت کشور کمک کنیم. ایران برای همه است.
با نگاهی به شیوه حمله به یمن، به نظر می رسد که آمریکا فقط در صدد تهدید یمنی ها و نشان دادن قدرت تخریبی آمریکا به صورت محدود شده به ایران است و بس. یعنی آمریکا به ایران هشدار می دهد.
ناپدید شدن دو ناظمی آمریکایی در سومالی احتمالا به خاطر دزدان دریایی سومالی بوده
اسرائیل و آمریکا به این نتیجه رسیدند که نتنیاهو وسیاست های او اسرائیل را به پرتگاه سقوط کشاند و برای نجات اسرائیل باید نتنیاهو را قربانی کرد و به خاطر همین او را فریب و وارد دادگاه لاهه شدند وگرنه اسرائیل هیچگاه تابع مقررات بین الملل نبوده است
زنده باد یمن کار کردی که آمریکا خواب نداره درود بشرفتون با غیرت اقتصاد آمریکا را نابود کنید ما با شما هستیم کشور یک صدا
این آمریکایی ها عجیبند سربازاشون تو جنگ موجی میشن میگه عده‌ای از سرباز ها دچار سرگیجه شدن به قول خودشون سربازاشون توی ساحل سومالی کشته میشن میگه دو سرباز ناپدید شدن یعنی می‌خوان بگن ممکنه رفته باشن سینما اینو میگن جنگ اطلاعاتی
یمن چه کشور قدرتمند ی کاش افغانیها از کشور بیرون می کردیم بجاش ده میلیون یمنی داخل ایران می آوریم دیگر ما میشودیم قدرتمند ترین کشور جهان خدا یا این کار رو برای ما بکن فقط آمریکا تحریم می کردیم خدا یا مگه این یمنی ها چه قدرت بزرگی دارنند که کشتی ها آمریکا رو دارنند تحریم میکنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست