بازدید 2292

صلاحیت عمران خان برای انتخابات 2024 تأیید شد

پس از آن‌که نخست‌وزیر پیشین پاکستان از قصد خود برای شرکت در انتخابات پارلمانی 2024 خبر داد، رسانه‌های این کشور از تأیید صلاحیت وی خبر دادند.
کد خبر: ۱۲۱۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ 30 December 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسانه‌های محلی گزارش کردند که صلاحیت نخست‌وزیر پیشین پاکستان عمران خان برای شرکت در رقابت‌های انتخابات پارلمانی ۲۰۲۴ این کشور تأیید شده است.

اواخر آذر ماه، حزب عمران خان موسوم به «تحریک انصاف» اعلام کرده بود که نخست‌وزیر پیشین پاکستان بعنوان نامزد در انتخابات پارلمانی که قرار است در ۸ فوریه ۲۰۲۴ (۱۹ بهمن) برگزار شود، شرکت می‌کند.

شبکه سی جی تی ان به نقل از منابع محلی پاکستان گزارش کرد که نخست‌وزیر پیشین پاکستان پساز آن‌که هفته گذشته اوراق مربوط به نامزدی انتخاباتی را پر کرد، هم‌اکنون برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی به عنوان نماینده زادگاهش میانوالی در شمال غربی پنجاب تأیید صلاحیت شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در آگوست گذشته، دادگاهی در اسلام آباد، عمران خان را به اتهام کلاهبرداری در رابطه با فروش اشیای با ارزش خزانه دولتی پاکستان به سه سال زندان محکوم کرداو را به مدت ۵ سال از فعالیت سیاسی محروم کرد.

با این حال، در همان ماه، دادگاه عالی اسلام آباد حکم سه سال حبس عمران خان به تعلیق درآمد وی همچنان به دلیل جرایم دیگر همچنان در زندان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست