بازدید 1823

توصیه‌های معاون رئیسی برای جذب مشارکت در انتخابات

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: نباید به گونه‌ای رفتار شود که این احساس بوجود آید که داوطلبی از برخی گرایش‌های سیاسی در انتخابات حضور ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 28 December 2023

به گزارش «تابناک»، سید محمد حسینی در گفتگو با ایسنا درباره چگونگی ایجاد انتخابات با مشارکت بالا، اظهار کرد: برای اینکه مشارکت افزایش یابد و رقابت جدی باشد باید همه گرایش‌های مختلف به انتخابات ورود کرده و دیدگاه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود و راهکار برون رفت از مشکلات را ارائه کنند.

وی افزود: سعه صدری هم باید وجود داشته باشد تا طیف‌های مختلف سیاسی احساس کنند برای انتخابات داوطلب دارند و بدون تخریب یکدیگر و به صورت ایجابی رقابت کنند. صداوسیما هم تقریبا هر شب برنامه انتخاباتی دارد و با راه اندازی ۲۰۰ کانال انتخاباتی فکر می‌کنم به ایجاد شور انتخاباتی کمک می‌کند.

حسینی درباره نقش شورای نگهبان در ایجاد شور انتخاباتی، تصریح کرد: شورای نگهبان همیشه سعه صدر داشه، ولی تاکید است نباید به گونه‌ای رفتار شود که این احساس بوجود آید که داوطلبی از برخی گرایش‌های سیاسی در انتخابات حضور ندارد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا اکنون شور انتخاباتی در کشور دیده می‌شود، گفت: در شهر‌های کوچک رقابت‌ها جدی شده، ولی هنوز رقابت در کلان‌شهر‌ها احساس نمی‌شود و مثلا در شهری مثل تهران که سی نامزد دارد باید کار بیشتری شود تا مردم هم به اهمیت نقش مجلس و جایگاه رای خود پی ببرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست