بازدید 11586

احتمال تغییر دهک افراد یارانه بگیر/ ملاک دریافت یارانه تغییر کرد

امروز صبح چهارشنبه (۶ دی) جلسه هیات دولت به ریاست ابراهیم رییسی، رییس جمهور، برگزار شد و بنا به همیشه، پس از اتمام جلسه برخی اعضای هیات دولت سیزدهم به جمع خبرنگاران آمدند و به سوالات آن‌ها پاسخ دادند. در همین زمینه، رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بروزرسانی پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان گفت: ممکن است بر اساس آزمون وسع یارانه بگیران افراد بین دهک‌های درآمدی جابجا شوند.
کد خبر: ۱۲۱۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ 27 December 2023

احتمال تغییر دهک افراد یارانه بگیر/ ملاک دریافت یارانه تغییر کرد

به گزارش تابناک،  امروز صبح چهارشنبه (۶ دی) جلسه هیات دولت به ریاست ابراهیم رییسی، رییس جمهور، برگزار شد و بنا به همیشه، پس از اتمام جلسه برخی اعضای هیات دولت سیزدهم به جمع خبرنگاران آمدند و به سوالات آن‌ها پاسخ دادند.

دشمن به دنبال شایعه‌پراکنی است

محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نشست هیات دولت درباره ادعای آژانس مبنی بر سرعت بخشی ایران به غنی سازی اورانیوم اظهار کرد: این ادعا تازه نیست و صرفا یک جنجال رسانه‌ای به حساب می‌‌آید. با توجه به شرایط سیاسی و وضعیتی که در غزه پیش آمده، دشمن در حال تلاش برای انحراف افکار عمومی از سمت غزه به ایران است.

وی در ادامه گفت: هدف این شایعه‌پراکنی‌ها مشخص است؛ با این حال مردم عزیز مستحضر باشند که اقدام جدیدی در این زمینه صورت نگرفته و فعالیت‌های جاری طبق چارچوب و ضوابط در حال انجام است.

وزیر ارتباطات: موافق افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه اینترنت نیستیم

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات، هم در حاشیه نشست هیات دولت در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: افزایش تعرفه در تمامی بخش‌ها مطرح است و صرفا مربوط به حوزه ارتباطات نیست. در ده سال گذشته تورم‌های سنگین داشتیم و طبیعی است که هزینه‌های اپراتورهای ارتباطی افزایش یافته است. با این حال درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه را به هیچ وجه نمی‌پذیریم.

زارع‌پور درباره اختلال اینترنت ثابت در برخی مناطق تهران، گفت: اختلال عمومی نداشتیم و این مساله صرفاً مربوط به یکی از مناطق تهران بود.

بررسی ادعای محو شدن ابرها از روی دریاچه ارومیه

در ادامه رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره ادعای محو شدن ابرهای باران زا بر روی دریاچه ارومیه اظهار داشت: مرجع علمی تغییر اقلیم کشور و پژوهشکده محیط زیست را مکلف کردیم، در یک بازه زمانی دو هفته ای با نشستی که با تمام دستگاه ها می گذارند، مسائل مربوط به تغییر اقلیم و عواقبی که دارد، بررسی کنند. آن چه در بحث دریاچه ارومیه مطرح می شود هم بررسی شود، در واقع هر کشوری روش های علمی خاصی را بر اساس تغییر اقلیم استفاده می کند. میانگین بارش در کشورهای همسایه هم نسبت به میانگین بلند مدت کاهش یافته است و تحت تاثیر شدید تغییرات اقلیمی قرار گرفتند؛ اما اینکه جبهه هوایی بارانی و روی دریاچه ارومیه محو شود، نیاز به بررسی علمی دارد و اینکه گاز متانی که آنجا تولید می شود یا افزایش دما تاثیر دارد یا نه، روی این مسائل کار می شود.

بهره‌برداری اجرایی ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه در بندر چابهار 

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی نیز در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: بزرگترین پروژه ریلی در تاریخ کشور، قطعه زاهدان به چابهار است که تلاش می کنیم تا اواخر سال آینده این پروژه کامل به بهره برداری برسد. این پروژه با کوه های سختی مواجه است و در همین راستا ۳۹ رشته تونل در این مسیر به بهره‌برداری رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه‌ داد: ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر پروژه راهسازی در استان سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسیده و یا در حال اجراست و با اجرای این پروژه‌ها، استان سیستان و بلوچستان به کارگاه بزرگ راهسازی تبدیل شده است.

وی یادآور شد: روز گذشته شاهد عملیات اجرایی قرارداد بین بخش خصوصی با بندر شهید رجایی چابهار به ارزش هشت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بودیم و نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسیده یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

بذرپاش گفت: دیروز همچنین تصمیم گرفته شد تا فاز دوم توسعه این بندر به کنسرسیومی از شرکت‌های داخلی با محوریت شرکت‌های حمل و نقل دریایی یا کشتیرانی واگذار شود. در این زمینه مذاکرات خوبی انجام شده تا هر چه سریعتر طرح توسعه فاز ۲ این بندر به وسعت ۴۰ هکتار آغاز شود.

تعداد یارانه‌بگیران را آزمون وسع تعیین می‌کند

داود منظور،‌ رییس سازمان برنامه و بودجه نیز در حاشیه هیات دولت در جمه خبرنگاران با اشاره به بروزرسانی پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان گفت: ممکن است بر اساس آزمون وسع یارانه‌ بگیران افراد بین دهک‌های درآمدی جابجا شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره کاهش تعداد یارانه بگیران با افزایش اعتبار خرید، گفت: در دولت اراده‌ای برای کاهش تعداد یارانه بگیران وجود ندارد. ما منابع را پیش بینی کردیم اما طبیعی است براساس اطلاعات جدید پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان ممکن است افرادی که قبلا جزو یارانه بگیران بودند با اطلاعات جدید جزو یارانه بگیران نباشند.

منظور درباره دلایل اعلام نشدن قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی گفت: در قانون برای تعیین قیمت تضمینی چهار روش پیش بینی شده که یکی از آنها قیمت تمام شده تولید است که مرجع رسیدگی آن سازمان حمایت مصرف کننده است. رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: اما روش تعیین قیمت فقط قیمت تمام شده نیست بلکه سه روش دیگر هم وجود دارد که بر اساس آن عملا کمیسیون قیمت گذاری، قیمت را نهایی می‌کند.

 وزیر ورزش و جوانان: ساخت ورزشگاه جدید، پروژه بزرگ و بی‌سابقه است

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت با اشاره به نهایی شدن توافقات انجام شده برای ساخت مجموعه جدید فرهنگی ورزشی در تهران اظهار داشت: ساخت ورزشگاه یکی از پروژه‌های بزرگ است که در تاریخ ورزش کشور سابقه ندارد. طرح کلان پروژه با پیمانکار چینی است، ولی از ظرفیت پیمانکارهای داخلی نیز استفاده خواهد شد.

وی افزود: تمامی رشته‌های ورزشی می‌توانند زمانی‌که پروژه به مرحله بهره‌برداری رسید، مسابقات بین‌المللی خود را در این مجموعه بزرگ ورزشی برگزار کنند. هاشمی درخصوص تامین هزینه‌های ساخت این پروژه عظیم ورزشی گفت: از محل تهاتر نفت این کار انجام خواهد شد و این یکی از محاسن پروژه است که بدون هیچ دغدغه‌، منابع مالی آن تامین شده است.

اما این‌که چه تضمینی وجود دارد که شرکت چینی در مرحله اجرا و ساخت پروژه از پیمانکاران ایرانی استفاده کند، سوالی است که وزیر ورزش در پاسخ به آن گفت: شرکت‌های چینی در زمینه ساخت ورزشگاه در دنیا سرآمدند و بیش از ۷۰ درصد پروژه‌های ورزشی دنیا توسط چینی‌ها ساخته می‌شوند. شرکت IPPR  چین بیش از ۸۰ پروژه ورزشی دنیا از جمله پروژه‌های ورزشی المپیک و ورزشگاه جام جهانی را ساخته است. اما یکی از شرط‌های ما این است که از ظرفیت تمام پیمانکاران داخلی استفاده شود و صحبت هم شده که از ظرفیت نیروی انسانی داخلی هم بهره گیرند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در واکنش به نگرانی‌ها و حاشیه‌های ایجاد شده درخصوص ابطال مصوبه واردات خوردو فوتبالیست‌ها توسط دیوان عدالت اداری گفت: معاونت حقوقی رئیس جمهوری در این خصوص توضیحات لازم را داد و تاکید کرد، اقدامات لازم در این خصوص انجام شده تا نگرانی‌های ایجاد شده برطرف شود؛ ضمن این‌که دغدغه رشته‌های دیگر از جمله کشتی و رشته‌های المپیکی که برای کشورمان افتخارآفرینی می‌کنند، هم باید مورد توجه قرار گیرد.

بررسی تعرفه‌های پزشکی سال آینده خبر داد

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت نیز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: تعرفه‌های پزشکی هر سال در شورای عالی بیمه بررسی و پیشنهاد آن به هیات دولت ارسال می ‌شود تا مصوب شود؛ اکنون فرایند تعیین نرخ تعرفه‌های پزشکی در شورای بیمه شروع شده و هنوز به نتیجه نرسیده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد توزیع شیر خشک و رفع کمبود آن در بازار گفت: ستاد تنظیم بازار بر توزیع شیر خشک با نرخ دولتی فقط بین خانواده های دارای کودکان زیر ۲ سال تاکید دارد که این کار با ارائه کد ملی و تاریخ تولد نوزاد انجام می شود؛ برای دیگر مصارف، متقاضیان می توانند شیر خشک را با نرخ آزاد تهیه کنند.

عین اللهی با تاکید بر اینکه نیاز ماهانه بازار به شیرخشک حدود ۵ میلیون تن بوده که ۱۲ میلیون تن توزیع کرده‌ایم، ادامه داد: اگر داروخانه‌ای شیرخشک وارد نمی‌کند، خود آن داروخانه مسئول است؛ اکنون وزارت بهداشت به هر داروخانه‌ای که خواهان فروش و عرضه شیر خشک باشد، محصول می دهد.

توضیحات سخنگوی دولت درباره داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور

علی بهادری جهرمی،‌ سخنگوی دولت نیز روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره شائبه تقلب در آزمون سراسری گفت: روز گذشته با همکاری و هماهنگی میان قوا مصوبه ای در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید و فرآیند به گونه‌ای طراحی شد که هم داوطلبانی که آزمون آنها شبهه‌دار است امکان حق اعتراض داشته باشند و هم از حقوق سایر داوطلبان و سایر آحاد مردم و حیثیت دانشگاه صیانت شود.

سخنگوی دولت افزود: طبق پیش بینی‌ صورت گرفته فرآیند اعتراض و شکایت در هیأت عالی تجدیدنظر وزارتخانه‌های زیربط انجام می‌شود؛ این یک نمونه تعامل میان قواست که از ورود متقلبان جلوگیری می‌شود و از حقوق داوطلبان دیگر صیانت خواهد شد.

بهادری جهرمی افزود: باید حق اعتراض برای آنها تامین شود تا بتوانند از تصمیم سازمان سنجش و آموزش کشور که آنها را متقلب شناخته به مرجع دیگری که بی‌طرف و تخصصی است، شکایت کنند. این موضوع سبب خواهد شد از حقوق سایر داوطلبان، آحاد مردم، حیثیت علمی دانشگاه و جامعه علمی کشور صیانت شود تا فرد متقلب امکان راهیابی به دانشگاه را نداشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶۲
دادن یارانه نقدی کار اشتباهی است که بنیانگذارش محمود احمدی نژاد بود.

از موقعی که یارانه های نقدی به مردم پرداخت شده، گرانی و تورم مسیر به شدت صعودی را آفاز کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
وقتی یارانه ها به صورت قبل و سوبسید در قیمت کالاهای اساسی صورت می گرفت، امکان دست درازی در آن نبود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
ساخت ورزشگاه در جنوب تهران، جایی که هوایش از همه نقاط استان تهران آلوده تر است و گفته می شود بر روی گسل و خط زلزله قرار دارد، کار درستی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
افزایش 45 درصدی تعرفه دارو و درمان = افزایش آمار مرگ و میر
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
احتمالا آب لوله کشی شده حاوی مواد افزودنی میباشد که باعث خونسردی و آرامش میشود زیرا 3.4 میلیارد چای دبش رو به راحتی فراموش کردیم و راجب چندرغاز یارانه صحبت میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
هیچی بهتر از این نیست که یارانه را کلا روی کالاهای اساسی بکشند تا به همه برسه
پول نفت مال همه است تقسیمش به این شکل کاملا غیرشرعی است
بازنشسته حداقلی بگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
این اعداد و ارقام تعداد یارانه بگیر ها دروغ محض است
و از هر کدام از دوستان بازنشسته حداقلی بگیر خودم سوال کردم
هیچکدام شان یارانه نمی گیرند
و خود من با ۷/۵ میلیون تومان و یک واحد آپارتمان ۵۴ متری و یک خودروی کوییک
نه یارانه و نه کوپن شامل من نشده است
2 کلمه هم در مورد فساد 3.7 میلیاردی چای دبش می گفتند.

دیروز اسحاق جهانگیری گفت: هیچکس نفهمید که چه کسی پشت سر بابک زنجانی قرار داشت.
بابک زنچانی 2.7 میلیارد دلار به صورت نقد و محموله نفت گرفت و آنها را هاپولی کرد!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
هیچکس هم نفهمید پشت شرکت کروز و فرار صاحب اون کی بود! اون هم بعد از کلی سود از اختلاف قیمت دلار در اون زمان گرفت و آنها را هاپولی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ شمسی ، دادگاه حکم اعدام بابک زنجانی را اعلام کرد. هشت سال استبود که بابک زنجانی باید اعدام شود.
چرا نمی شود، هیچکس پاسخگو نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
تمام این فساد در دولت رئیسی رخ داره. بدیهی هست که از صحبت در مورد آن تفره میرن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
وظیفه وکیل مدافع حمایت از موکل است، با صحبت از موضوعات فرعی بحث از موضوع اصلی منحرف می شود.
آخه کسی توی این مملکت پیدا میشه که اوضاع اقتصادیش بهتر از سال گذشته اش باشه ؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
خودی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
آقا زاده ها و سرداران قطعا خیلی بهتر شدو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
حجاب بانها که امسال ماهی 12 میلیون تومان درآمد دارند.
علیرضازاکانی، شهردار تهران:

در انتخابات پیش رو باید همه شهر را برای ایجاد مشارکت بسیج کنیم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
فقط خدا می داند که شهرداری قرار است چقدر پول مردم را صرف بنر و پارچه نوشته و تبلیغات انتخابات آتی بکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
دکتر هسته ای اقای ذاکانی که شده مدیر ابرشهر تهران که از بسیاری کشورها بزرگتره

شعردارراچه به انتخابات ؟
اسحاق جهانگیری:

رئیس‌جمهور چین وقتی به ایران آمد اصرار کرد که قرارداد راه‌آهن تهران-مشهد حتما در همان سفر امضا شود. اما به محض خروج ترامپ از برجام، آن پروژه جزو اولین پروژه‌هایی بود که توسط چین کنار گذاشته شد. با چینی ها توافق شده بود که اگر شرکت نفتی توتال از ایران رفت شرکت چینی قرارداد کار را ادامه دهد. س از خروج توتال، اما چین گفت ادامه نمی‌دهد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
چین از روسیه بدتر
روسیه از چین بدتر
همه از همه بدتر
عبدالناصر همتی، رییس کل پیشین بانک مرکزی:

خوشحالی از موافقت یک بانک روسی برای اعطای اعتبار۶۶ میلیون دلاری، برای خرید کالای اساسی ،درحضور رئیس بانک مرکزی ایران، همزمان با موضع ضد ایرانی روسیه در مورد جزایر سه گانه،در شأن مسئولین کشور ما نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
جالب است که فرزین، رییس کل بانک مرکزی برای شرکت در مراسم امضا این اعتبار به مسکو سفر کرده!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
فرزین لابد خبرنداشت که لاوروف در امارات چه شکری خوردهوگرنه اینقدر بالاوپایین نمی مرید و خوشحالی نمیکرد
سیدجلیل میرمحمدی میبدی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

اراده جدی برای رفع مشکل کمبود شیرخشک و دارو وجود ندارد. دارو و شیرخشک حق الناس است. اگر ارز و پول ندارید به صراحت به مردم اعلام کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
قیمت شیر خشک در مدت کمتر از یک ماه 2 برابر شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
مال بد، بیخ ریش صاحبش.
مدت ها است که دست اقشار مستضعف از دوا و درمان کوتاه شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
سالی یک بار برای چک آپ آزمایش می دادم. به علت گران شدن هزینه آزمایش، 3 سال است که چک آپ نمی کنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
پس چطور و به چه رویی به مردم می گویند که فرزند اوری بیشتر بکنید ؟؟؟

این جماعت چه از جان مردم و کشور ایران میخواهند ؟
حجت الله سالاری، دبیر قرارگاه امنیتی هرمز:

طرح سالم سازی سواحل هرمز با حضور «گشت‌های رضوین» صورت می گیرد. به ۳۸۰ خانم «بی‌حجاب» تذکر داده شد. ۴ مغازه و ۱ واحد مسکونی پلمب، ۱۵ موتور سیلکت توقیف و بیش از ۹۰ نفر دستگیر شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
طوری آمار داده اند که انگار با مجرمان خطرناک سارقان و فروشندگان مواد مخدر برخورد کرده اند.
به جای هدر دادن بوجه مملکت برای این کارها، به حل مشکلات اساسی مردم بپردازید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
افتخارات دولت سید محرومان
حجت الاسلام، حمید نیکزاد مشاور وزیر آموزش و پرورش:

سه هزار طلبه بدون امتیازی خاص جذب مدارس شدند. 25000 طلبه‌هایی که در طرح «امین» با این وزارتخانه همکاری می‌کنند نیز کاملا «خودجوش» و «جهادی» فعالیت می‌کنند.
برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه علمیه تفاوتی با سایر مدارس نخواهد داشت. مدرسه‌ای در مشهد وابسته به حوزه علمیه، با ظرفیت 250 نفر بیش از 2000 هزار متقاضی دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
حاصل اقدامات این چنینی این شده که میانگین نمرات بیش از 50% از دانش آموزان رشته انسانی که در امتحان نهایی خرداد امسال شرکت کردند، 8.8 بوده است!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
به خدا دارن یه کاری میکنن همونطور که کلا صدا و سیمارو گذاشتیم کنار دیگه بچه هارو هم مدرسه نفرستیم تو خونه خودمون به بچه ها درس بدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
اگر با زور و استفاده اجباری از اخوند در مدارس و تلویزیون و رادیو و حتی مهد کودک و تالار های عروسی ووووو میشد مردم را مسلمان تر کرد ؟

الان باید ۸۰ میلیون ایت الله و حجه الاسلام داشتیم

والله و بالله تالله که قدیم مردم بسیار مومن تر

و پاکتر و نماز خوان تر و درستکار تر و با ایمان تر و راستگو تر بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
بجای اینکه دانش اموزان را به طلبه ها بدید درس بدن
بهترنیست این طلبه ها را بفرستید مدرسه با استاندارد سختگیرانه دیپلم بگیرن؟؟؟؟
رحیم سیلاوی، رئیس سابق اداره ارزیابی مخازن شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب:

با این ترکیب مدیریتی و با روند و اعداد موجود ذخایر نفت، ممکن است در بحث نفت هم مثل گاز به ناترازی برسیم. آن وقت مجبور می‌شویم بین صادرات نفت یا تأمین خوراک پالایشگاه‌های داخلی یکی را انتخاب کنیم.
در یکی از مخازن نفتی مهم کشور، اگر همین روند تداوم داشته باشد، تا کمتر از ۱۰ سال آینده تولید نفت آن صفر خواهد شد.
وی در ادامه گفت: هدف این شایعه‌پراکنی‌ها مشخص است؛ با این حال مردم عزیز مستحضر باشند که اقدام جدیدی در این زمینه صورت نگرفته و فعالیت‌های جاری طبق چارچوب و ضوابط در حال انجام است.

مردیم از خنده ! مگه اگر بخواهید اقدام جدید بکنبد قبلش مردم رو آدم حساب میکنید و میگید !؟
آقای وزیر، منابع ملی مال تمام ملته و ماحصل آن باید به طور مساوی بین افراد تقسیم گردد. پرداخت عادلانه یارانه را از کشورهایی مثل عربستان یاد بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
کی یارانه میدن برم باهاش دوسه تا چیپس و پفک بخرم برا بچه ها
آیا پس از دریافت غرامت ۱۰۰۰میلیارد دلاری جنگ هنوز هم شاخص فلاکت ثابت خواهد بود ؟آیا همت لازم برای رفع معضل بزرگ اقتصادی در کشور وجود دارد؟تاکی مماشات با دولت عراق باید ادامه داشته باشد ؟آیا تصرف و تصاحب چند پالایشگاه نفت از عراق بعنوان غرامت جنگی کار غیر منطقی است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
کوتاه بیا اقا
همینمون مونده با عراق وارد جنگ بشیم
پیام مرا نگذاشتید،با چه آن مشکل داشتید،شاخص فلاکت،مرغ ۱۰۵ هزارتومانی،یا گرانی بقیه سبد خانواری که گفتم،ادم خواب رو میشه بیدار کرد،اما اونی که خودش رو بخواب زده هرگز......
وزیر ورزش و جوانان: ساخت ورزشگاه جدید، پروژه بزرگ و بی‌سابقه است
اصلا این کار در دنیا تاکنون انجام نشده جناب وزیر
دئیس سازمان برنامه و بودجه: ". . . طبیعی است براساس اطلاعات جدید پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان ممکن است افرادی که قبلا جزو یارانه بگیران بودند با اطلاعات جدید جزو یارانه بگیران نباشند". ولی پرداخت یارانه به افرادی که قبلاً یارانه نمی گرفته اند کاملاً غیر طبیعی است و امکان ندارد به تعداد یارانه بگیران افزوده شود، خدا را صد هزار مرتبه شکر، وضع معیشت مردم روز به روز بهتر می شود و وضع مالی همه توپ توپ است، همه نیازمندی های مردم هم ارزان و فراوان!
چای دبش به کجا رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
شاه داماد داره راست راست راه میره و امر و نهی میکنه
به همت سید محرومان و تیم سرشار از تخصصش الان به حمد الله اکثر مردم ایران از یارانه بگیری رها شدن و به مجموعه کمیته امداد اضافه شدن
خودتان قضاوت کنید،
آمریکا هیچگاه خلیج فارس را با واژه مجعول عربی خطاب نکرده است. هیچگاه از ادعای امارات در مورد 3 جزیره پشتیبانی نکرده. حتی بایدن در سفری که اخیراً به عربستان داشت، هیچگونه بیانیه ای همراه با اعراب علیه ایران امضا نکرد.
اما هم روسیه و هم چین بارها علیه منافع ملی ایران در خلیج فارس موضع گیری کرده اند.
پرسش این است: آمریکا دشمن است یا این 2 کشور به اصطلاح شریک استراتژیک؟!!
سلام، یارانه و کمیته امداد گدا پروی است کشوری که گداپروی دارد به هیچ رشد و توسعه نخواهد رسید ، به جای گداپروی ایجاد شغل کنند تا مردم با کار و تولید در آمد داشته باشند و آبرومندانه زندگی کنند
دریاچه ارومیه را خشک کردید یکی از عواقبش خشک شدن کل ایران است بایستی وضعیت استرار ملی اعلام نمایید و هر چه سریع تر از دریای عمان آب به این دریاچه انتقال دهید ، البته اگه اختلاسها پول و بودجه ای رو بزارن بمونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
اضطرار
رفاه ایرانیان؟
ذوق مرگ شدیم از شنیدن اینهمه خبرهای افتخار آفرین و امید آفرین
مجریان دهک بندی یارانه ، با ستمی که به بعضی خانوارها تو دهک بندی کردن
با این سیاستهای کلی ایدیولوژیک ودولت ومجلس بی کفایت سال به سال دریغ از پارسال
برادر فعلا که ملت ایران به عراق غرامت می دهد انگار ما به عراق تجاوز کرده ایم وقتی رئیس جمهور ایران در عراق سخنرانی می کند و می گوید عراق خون من است چه توقعی دارید
پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان !!!؟؟؟ کلمه سنگینی است
"وزیر ارتباطات: موافق افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه اینترنت نیستیم". احتمالا با 99 درصد افزایش موافقت می کنند.
"تعداد یارانه‌بگیران را آزمون وسع تعیین می‌کند" به دلایل مختلف و تحت عناوین متنوع هر بار عده ای را حذف می کنند.
رفاه ایرانیان؟؟؟؟!!!!!
ای خدا دیگه نمیتونم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست