بازدید 6881
سفر هیئت دولت به استان گلستان؛

رئیسی : دولت سیزدهم نهضت حل مساله را دنبال می‌کند/هدف فسادنماها ناامیدی مردم است/ دولت فسادزدا و مایوس کننده دشمن خواهد بود

صبح امروز پنجشنبه، سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم دولت سیزدهم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح هزاران پروژه کلان، متوسط و کوچک، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.
کد خبر: ۱۲۱۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ 21 December 2023

تابناک _ سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح هزاران پروژه کلان، متوسط و کوچک، صبح پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

طبق اعلام استاندار گلستان، در دور نخست سفر رییس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات در میان استان‌های کشور مربوط به استان گلستان بود که در دور دوم سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوبات بهتر از دور گذشته برای استان خواهیم بود.

افتتاح لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، افتتاح طرح ملی فیبررسانی به منازل، کسب و کارها و مدارس همه شهرها، افتتاح متمرکز پروژه‌های آب،برق و فاضلاب از جمله بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال، بهره‌برداری از سه هزار و ۶۷۵ واحد مسکن شهری و روستایی، واگذاری هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به روستاییان، صدور هفت هزار فقره سند مالکیت از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رییس جمهور در گلستان است.

آغاز به‌کار رسمی منطقه آزاد «اینچه‌برون»، شروع مجدد عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال، بهره‌برداری از طرح زهکشی در ۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی حوزه قره‌سو و افتتاح متمرکز طرح‌های حوزه حمل و نقل و توسعه راه‌ها، از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه آیت الله رییسی در گلستان است.

رئیسی در بدو ورود به استان گلستان اظهار کرد: ضمن سلام به مردم استان گلستان به خانواده معظم شهدا و جانبازان ادای احترام می‌کنم و احترام می‌گذارم به مفاخر این استان که برخی از آن‌ها از بزرگان جهان اسلام هستند.

وی افزود: در دور نخست سفر به نیازهای فوری و ضروری استان واقف شدیم و دوستان و همکاران با همکاری مردم پیگیر شدند تا مسائل را دنبال کنیم. نکته مهم شناخت مساله و حل مساله است، این مهم رویکرد اساسی و مورد نظر دولت سیزدهم است.

رئیس دولت سیزدهم تاکید کرد: باید مساله را شناخت و راهکارهای حل مساله را یافت و مساله را حل کرد. برای چاله‌ها باید چاره کرد. بنای ما این نیست که از کنار مسائل بگذریم. بنای ما این است که با کمک مردم و نخبگان مساله را بشناسیم و حل کنیم.

رئیسی تصریح کرد: خوشبختانه طرح‌های این استان در دور نخست در حوزه های اقتصادی، عمرانی و آبرسانی قابل توجه بود. با تلاشی که مسئولان استان و همه دلسوزان گلستان انجام دادند امیدواریم بتوانیم گزارش خوبی را برای مردم استان داشته باشیم.

وی افزود: ضمن این که باید برنامه داشته باشیم باید کارنامه هم داشته باشیم. باید بگوییم که در این ۲ سال چه گام‌هایی برداشته شد. معمولا در دور نخست سفر موارد ضروری دنبال می‌شود و در دور دوم ضمن پیگیری موارد سفر نخست، مسائل مهم استان پیگیری می‌شود. در شورای اداری هم به دوستان خواهم گفت که حل مسائل کار جهادی می‌طلبد.

رئیس‌ جمهور اظهار کرد: گلستان استان ظرفیت‌ها است؛ ظرفیت گردشگری، دریا، صنعت، معادن و ظرفیت مهم کشاورزی در استان وجود دارد. خداوند متعال ظرفیت‌های خوبی به این استان داد که مهم است از آنها به بهترین شکل استفاده کنیم؛ بنای ما این است با کمک دوستان از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده شود.

سیدابراهیم رییسی رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم دولت سیزدهم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح هزاران پروژه کلان، متوسط و کوچک، صبح امروز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

طبق اعلام استاندار گلستان، در دور نخست سفر رییس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات در میان استان‌های کشور مربوط به استان گلستان بود که در دور دوم سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوبات بهتر از دور گذشته برای استان خواهیم بود.

آغاز اجرای طرح علاج‌بخشی خلیج گرگان با حضور رییس جمهور

طرح علاج‌بخشی خلیج گرگان و بهره‌برداری از لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج (آشوراده) اسکله بندرترکمن روز پنجشنبه با حضور رییس جمهور آغاز شد.هزینه اجرای این طرح‌ها در مجموع پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

سایر پروژه‌های مرتبط با طرح جامع علاج‌بخشی خلیج گرگان شامل هفت پروژه‌ آبخیزداری و آبخوانداری به ارزش ۷۵ میلیارد ریال، زهکشی زمین‌های کشاورزی در ۲ هزار هکتار از عرصه حوزه قره‌سو به ارزش ۴۲۰ میلیارد ریال و لایروبی رودخانه‌های حوزه قره‌سو به طول ۴۵ کیلومتر به ارزش ۱۲۵ میلیارد ریال است.

عملیات آبرسانی به خلیج گرگان و بهره‌برداری از کانال جدید آشوراده یکی از وعده‌های سفر استانی هیات دولت به گلستان بود.

کانال آشوراده حدود ۹ کیلومتر طول با عرض ۷۰ تا ۴۴۰ متر دارد و بخشی از مهمترین مسیر انتقال آب دریای خزر به خلیج گرگان به شمار می‌رود.

پس از سفر استانی اسفند ۱۴۰۰ آیت الله رییسی به گلستان و دستور صریح وی، عملیات نجات بخشی خلیج گرگان به عنوان مهم‌ترین بخش پناهگاه حیات وحش و ذخیرگاه زیست کره میانکاله آغاز شد.

انتخاب پیمانکار خارج از تشریفات اداری بیانگر اراده جدی قوه مجریه برای نجات دردانه خزر بود و پس از آن ده‌ها فروند قایق، لایروب، کامیون، بیل مکانیکی و ادوات فنی و راه سازی عازم شمال جزیره آشوراده شدند تا با جمع آوری رسوبات، زمینه ورود آب به خلیج گرگان را فراهم کنند.

به اعتقاد کارشناسان، توجه به احیای خلیج گرگان و رهایی آن از خشکی از جهات اقتصادی و اجتماعی بسیار ضروری است و اگر اقدام عملی برای احیای آن شتاب نمی گرفت، تا سال ۱۴۰۲ پیوند طبیعی خلیج گرگان با دریای خزر برای همیشه قطع و مانند خلیج «حسن‌قلی» و تالاب گمیشان گرفتار خشکی مطلق می‌شد.

از پیامدهای این خشکی، افزایش دمای منطقه و رسیدن میانگین شوری آب این خلیج به ۲۵ درصد بود و افزون بر آن، تخریب بیشتر محیط زیست و ایجاد یک شوره‌زار بزرگ در منطقه و فراگیری گرد و غبار آن تا خراسان شمالی دور از انتظار نبود.

خلیج گرگان از لحاظ موقعیت جغرافیایی در جنوب شرقی دریای خزر و حوزه شهرستان‌های بندرترکمن، بندرگز، نوکنده و بهشهر از ۶۰ کیلومتر طول و حداکثر ۱۲ کیلومتر عرض برخوردار بوده و دارای امتداد شرقی - غربی است.

ثبت خلیج گرگان در سال ۱۳۵۴ به همراه تالاب میانکاله و «لپو زاغمرز» در استان مازندران به‌ عنوان نخستین مجموعه تالاب بین‌المللی جهان در فهرست تالاب‌های کنوانسیون رامسر ثابت کرد این خلیج و نواحی اطراف آن یک مجموعه ارزشمند زیست ‌محیطی است که علاوه بر حفظ چرخه زیست دریای خزر در معیشت جوامع محلی که حدود ۵۰۰ هزار تا یک میلیون نفر از جمعیت منطقه تحت تاثیر مستقیم خلیج گرگان هستند، اثرگذاری مستقیم دارد.

 

دولت سیزدهم پرونده «جاده مرگ» را بست

مسیر بندرترکمن- آق‌قلا که به سبب کم عرضی و باریکی به «جاده مرگ» معروف و همواره شاهد حوادث جاده‌ای بود در دولت سیزدهم تعریض و بهسازی شد و امروز پنجشنبه در سفر استانی رییس جمهور با حضور «داریوش امانی»، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بهره‌برداری رسید.

به گرارش ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در آیین افتتاح این مسیر اظهار کرد: در سفر اول رییس جمهور به گلستان، ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه‌های استان مصوب شد که از این مقدار چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیارد ریال سهم اداره کل راه و شهرسازی استان بود.

«مهدی ملک» با بیان اینکه از میزان اعتبار مصوب سفر اول رییس جمهور، تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی راه‌های اصلی استان تخصیص پیدا کرده، افزود: همزمان با دور دوم سفر هیات دولت به گلستان، پروژه احداث باند جنوبی محور بندرترکمن- آق قلا به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به اینکه این پروژه از مطالبه‌های جدی مردم گلستان بود، تصریح کرد: در دور اول سفر رییس جمهور تعریض و اصلاح آن مصوب شده بود.‌

ملک ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته به پروژه‌های راهسازی گلستان در دولت سیزدهم نسبت به دولت قبل رشد ۱۳۵ درصدی داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از افتتاح بهسازی باند شمالی مسیر آق‌قلا به گنبدکاووس به طول ۱۵ کیلومتر همزمان با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به گلستان اشاره کرد و افزود: در سفر هیات دولت به استان کار بهسازی باند شمالی مسیر بندرترکمن به آق‌قلا آغاز می‌شود.

رئیسی: هدف فسادنماها ناامیدی مردم است/ دولت فسادزدا و مایوس کننده دشمن خواهد بود

سید ابراهیم رئیسی مردمی که به دنبال استقلال بوده و در برابر ظلم ایستادگی می کنند را قدرت نوظهور منطقه دانست و گفت: قطعا با چنین اقتداری پیروزی از آن مسلمانان است.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور امروز (پنجشنبه) در ادامه سفر خود به استان گلستان در جمع مردم گرگان با اشاره به اینکه مردم استان گلستان در عرصه های مختلف سیاسی به خوبی امتحان پس داده‌اند، اظهار کرد: مردم ولایتمدار گلستان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از اسلام و امام حمایت کرده و پس از پیروزی انقلاب نیز با نثار صدها شهید و جانباز و ایثارگر به کشور خدمت کردند.

وی با بیان اینکه وحدت همه مردم گلستان اعم از فارس و ترکمن و بلوچ مثال زنی است، افزود: مردم باصفا و وفادار به ارزشهای اسلامی هستند، افزود: حقیقتا اقوام مختلف در کنار هم گرد آمدند و زندگی همراه با تلاش و معنویت را دنبال می کنند.

رئیس جمهور ایران با بیان اینکه کشور ما با حضور شما زنان و مردان دارای اقتدار است، افزود: مردم با ایمان و همیشه در صحنه مولفه اول اقتدار و قدرت کشور هستند که همیشه آماده خطر کردن هستند.

عالی‌ترین مقام اجرایی کشور نیروهای مسلح، بسیج و نیروهای انتظامی و پیشرفت های علم و فن آوری در پژوهشگاه ها را از مولفه های قدرت برشمرد و افزود: پیشرفت‌هایی که علی رغم تحریم‌ها به وجود آمده بیانگر اوج قدرت مردم ایران است.

وی با بیان اینکه  رساندن پیام اسلام  و زیست اسلامی پیامی است که مردم دنیا از شما مردم ایران دریافت کرده‌اند، گفت: نیروهای مقتدر ایران و مسلمانان که در مقابل ظلم می ایستند، صحنه قدرت جدید را در صحنه شکل داده‌اند.

رئیس جمهور اسلامی ایران، مردمی که می‌خواهند با استقلال زندگی کرده و در برابر زورگویان بایستند را  قدرت نوظهور در منطقه دانست، افزود: مردم فلسطین بیش از ۷۰ روز است که در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی کرده و دنیا را به شگفتی آورده است.

رئیسی ایستادگی مردم فلسطین را ناشی از ایمان به خدا دانست و اضافه کرد: مردم فلسطین با لهام از انقلاب ایران اسلامی و سیره امام خمینی (ره) در سرزمینی که با جنایات اسرائیل بزرگترین زندانی روباز بدل شده توانستند این چنین ایستادگی کنند.

وی با اشاره به فسادنمایی برخی در کشور، گفت: هدف این افراد که در برابر فسادزدایی دولت قرار گرفته‌اند ناامید کردن مردم از آینده روشن کشور و نظام اسلامی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷۶
کشور مرد عمل میخواد نه مرد حرف! و گیر دادن به گذشتگان!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
این دولت و کلاً همه مسئولان هیچ برنامه مشخص، کارا و به درد بخور برای حل مشکلات مملکت ندارند. برای همین هم اوضاع کشور روز به روز در همه زمینه ها بدتر می شود.
نگاه کنید به آلودگی هوا، خشکیدن دریاچه ارومیه، افزایش نرخ تورم و گرانی، ........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
آن چه که تعجب آور است، تعریف از خود کردن مسئولان و راس آنها دولتمردان است.
طوری صحبت می کنند که انگار شب سیاه، ظهر آفتابی چله تابستان است. من نمی دانم این ها مردم را چه فرض کرده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
حتی یک کدام از وعده های انتخاباتی رییسی بعد از گذشت نزدیک به 3 سال محقق نشد.
بدتر شده که بهتر نشد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
مردم باید به چیزی دلشان خوش باشد که در در انتخابات اسفند ماه آتی شرکت کنند؟ این دولت و این مجلس چه گلی بر سر مردم زده اند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
عبدالناصر همتی، رییس پیشین بانک مرکزی:
با این همه ادعای شفافیت، چرا بیش از ۲ سال است که انتشار لیست گیرندگان ارز دولتی و نیمایی به‌روزرسانی نشده است؟
با کوهی از وعده های بر زمین ماندهٔ دولت سیزدهم، تنها دستاورد مهمشان شده اعلام نیم بند اسامی تسهیلات گیرندگان و بدهکاران بانکی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
هزینه زندگی در کویت 2 برابر ایران و درآمد یک کویتی 10 برابر ایرانی است.
هزینه زندگی در قطر 2.5 برابر ایران و در آمد یک قطری 15 برابر ایرانی است.
این در حالی است که دو کشور مذکور غیر از نفت و گاز هیچ چیزی ندارند. در حالیکه ایران علاوه بر نفت و گاز
معادن و کانی های فراوان
سواحل هزاران کیلومتری
اماکن توریستی و زیارتی
کشاورزی 4 فصل
و......
دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
جند کیلو میوه شب یلدا 2 میلیون شد
این در حالی است که در دولت روحانی همین مقدار میوه را 20 هزار تومان خریدم. چه مسأله ای را ایشان می خواد حل کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
چای دبش هم بزنید بعد حل مسائل که خیلی حال می ده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
۱۳:۰۹
تو اگر آلبانینبودی بدون شک این همه خوشی رو میدیدی. ببین مردم هنوز زنده ان! دارن راه میرن.
دولت درسته وعده داده و بهش عمل نکرده و در همه وعده ها وضعیت 100 بار بدتر شده ولی این دلیل نمیشه که ما از ارش ها کوتاه بیایم
الان هر تعداد ساندیس بخوای در مغازه ها موجوده. دیگه چی از این بهتر؟
هرکی معترضه آلبانی در کمپ منافقین هست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
خوش به حالت که هم دکتری؟؟!!هم آیت الله؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
این بابا مگه جمعه ها نمیرفت ایرانگردی؟؟چی شده؟؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
فساد بانک های خصوصی که پول سپرده ها را خانه و ملک خریداری کردند و تورم را چند برابر کردند از همه مهم تر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
جناب ریسی اوضاع اقتصادی اجتماعی کشور خرابتر از جو سازی مخالفان است بتدریج بسمت توقف کامل زندگی مردم پیش می رویم یعنی تورم بسیار شکننده که دیگر خانواده ها امکان ادامه زندگی ندارند
بعنوان مثال قیمت گوشت در چند روز گذشته بالی ۵۰۰۰۰ تومان افزایش یافته
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
پاسخ به ناشناس 13:49: بابا این خالی بندیها رو اقلا 10 سال دیگه انجام بده که قابل باورتر بشه.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
این بابا با دست بسته باز هم از حسن روحانی بهتر کار میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
حاج ابراهیم رییسی مرد عمل مرد کار
بیخود جو ندید
همه چی درست میشه
ازروزی بترس که دشمن از ما تعریف و تمجید بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
شما لازم نیست وقت بگذاری فساد زدای کنی تخم مرغ را برگردان به دوران حسن 26 کجا 140 کجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
این کامنت حاوی هیچچی نیست منتشر کن
بله محمد خان معلوم بابات خرید ها را انجام میده حسن تخم مرغ را شانه ای 26 تحویل داد به ابرام ابرام الان 140 کرده خوب اینها را از بابات بنده خدا بپرس اینقدر هم اینجا کامنت نگذار بعضی اوقات کارت بابا را بگیر برو خرید کن که حداقل بدونی تو کشور چه خیره
دولت هیچ کاری نکنه تا سر سال همه چیز درست می شود. حقوق را بگیرید و لطفا هیچ کاری نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
ابراهیم رئیسی صبح امروز در جمع مردم استان گلستان:
دشمن می‌خواست تولید و رشد اقتصادی کشور را متوقف کند، ولی نتوانست!
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
تا دهه 80 مسئولان تمام بی عرضگی را گردن خاندان پهلوی مینداختند بعد از دهه 80 خودشان هم از این همه می گفتند رژیم پهلوی مقصر خسته شدند نوبت گردن دشمنان فرضی رسید الان 20 سال هست که همه چیز گردن دشمن هست احتمالا هفت هشت ساله دیگه از دشمن هم خسته می شوند نوببت به یک موجود فرضی دیگر میرسه خلاصه که بی مسئولیت مسئولین کار همه هست به خودشان
نهضت حل مساله رو کی گذاشته توی دهن این بنده خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
مثل جاهلیت مدرن که یکی بهش یاد داده بود به مدت 1 ماه هرجا میرفت سخنرانی حتما میگفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
لکوموتیو از ریل خارج شده یا نه؟
ناشناس
| Singapore |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
حواستون باشه مسئله اعشاری نداشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
برای سر کار گذاشتن مردم کلمه می سازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
فسادنما دیگه چه صیغیه؟؟؟؟
این همه فساد سوتفاهم بوده ؟؟؟؟
تو دریاچه ارومیه رو نجات بده خلیج گرگان پیشکش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
اون ک از دست رفته دیگه دنبال بودجه جدید برای مکان جدید میگردن
۶ ساعت مانده به شب یلدا حقوق ما را نداده اند و من فقط ۳هزار تومان پول دارم. سید محرومان با شب چله مشکل داری تلافی اش را سر کارمند درنیار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
یه بسته آدمس شیک 4 عددی میتونه بخری. اگر تعدادتون بیشتره باهم نصف کنید/ شب طولانی هست تا صبح بجوید
مدیریت کشور یا طرح کاد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
مدیریت کشور با گشت و گذار و شب نشینی و چای دبش زدن
غیر ممکن است.
کاش خانمها میتونستند رئیس جمهور و وزیر بشن
خانما مدیریتشون عالیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
آره مثلا،معصومه ابتکار ملا وردی شیخ السلامی دیدیم چقدر خوب بودن
ویولن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
منظور بانوان متخصص و کاربلد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
نه تو رو خدا!!یکی مثه خانم جلسه ایی رو میکردن تو پاچه ی ملت!ناخن غیر حزب اللهی ها رو صبح شنبه میدید سر صف!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
دیگه همینمون مونده زنها بشن رییس مملکت
بابا دست بردارین
همینی که تو خونه رییس ما هستن برای هفت پشتمون بسه
اقای رییسی را عشق است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
منظورش بانوی اول بود
کی میخواین دست ازاین شعارها دروغین فریبنده بردارین؟کلا با وعده وعید دادن وشعارها دارین مردم رو سرگرم میکنین و فریب میدین.مردم توجامعه دارن احساس میکنن شرایط کشور و خودشون رو
مهمترین و اصلی ترین مسئله، نظام برنامه ریزی است که تعطیل است.
گمان نکنم در هیچ کجای دنیا و از آغاز خلقت بشر و زندگی اجتماعی شان ، رئیسی به این اندازه خوش خیال و سرخوش و بی تفاوت و در اغلب موارد بی خیال ، وجود داشته باشد !
آقای رئیسی تازه دو سال آمدی سر کار همه رکوردهای فساد را شکستی حالا فساد یاب ها را تخطئه میکنی در ضمن چطوری با اینکه پتروشیمی گلستان کلی ضررهای زیست محیطی داره ممکنه بگی چگونه می خواهی بروی برای افتتاح آن
دولت فساد زا !!! اشتباه تیتر نزدید آخه معنای لغوی این عبارت میشه دولتی که فساد تولید می کنه !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
نوشته فسادزدا
اگر می خواهید واقعا با فیاد مقابله کنید لااقل یک نفر را در رابطه با دزدی،۱۸۰ هزارمیلیاردی چای دبش معرفی کنید
وقتی این کار را نمی کنید
یعنی ابنکه این دزدی ها ادانه خواهد داشت
دولت سیزده خودش استاد مسئله سازی است
# چای دبش
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
برنج محسن
آقای رئیس جمهور کاری با حواشی نداشته باش، ما قبولت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
ما؟؟؟؟!!من نمیگم،آمار رسمی میگه که رئیسی با کمترین رأی ممکن،پیروز امتخابات شد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
کی میخواید شما 10 درصدی ها یاد بگیرید از طرف خودتون حرف بزنید ما نه بگو من تکرار کن یاد بگیری آفرین پسرم
شعار شعار شعار ...
رئیسی خواب است و رؤیا می بافد.
زمانی میشنست مسخره روحانی میکرد میگفت خداروشکر که ما نشدیم رییس جمهور که دلار بشه 5 هزار تومن الان با قهقهه و خنده انگار نه انگار دلار 50 هزار تومانه ستون فقراتمان شکسته ای کاش فقط دلار بود.
برای حل مسئله ترافیک وآلودگب هوای تهران اگر توانسبید فکری بکنید معلوم میشود که از نخبگان استفاده کرده اید در غیر این صورت فقط شعار داده اید
حل مسئله با پاک کردن صورت مسئله؟؟؟!!!
هر کار اشتباهی که شما انجام میدهید کار دشمنه!
هر چه را که ویران می کنید و بعد آنرا تا حدودی و بمیزان 5 تا 10% بهبود می دهید و سپس اینکارتان را در بوق و کرنا می کنید!!!
چقدر شعار ،حرف و سفر ...... کی اهل فکر و عمل هستید نتیجه کارهای شما در سفره و جیب مردم نمایان است
امیدی به محاکمه و مجازات دزدان واختلاس گران نبست
بله میوه ۱۵تومنی شد ۴۰ دولت همه طرفدارهای خودشم نامید کرد
حرف بسه عمل کن
سيد فساد نما ديگه چه صيغه اي ؟ نكنه ميخواي بگي اين فساد ها فوتوشاپه؟
می خوای اونایی که اعلام می کنند رو بندازیم تو زندان تا مردم نا امید نشن !!! تو زودتر از بقیه مشاعرت رو بر اثر کهولت سن از دست می دی !!!
تنهتدست آوردرئیسی ودولتش گرانی وفقروکوچک ترشدن سفره مردم بودماکه رایی که دادیم به شدت پشیمانم
آقای رییسی کمر مردم زیر بار تورم و گرانی شکست هنوز معتقدی این کار دشمنه؟ پس تو چاره ای ؟ این سفرها چه فایده ای دارد؟ دنیایی دیگری هم هست اگر اعتقاد داری و انجا دیگر کسی کمکت نمی کند چگونه می خواهی جواب خداوند متعال را بدهی
نهضت این دولت نهضت مالیات ستانی از مردم بیچاره ایران است.
فساد فقط برای یک دقیقه است....
یک قرارگاه حل مسئله هم بزنید.
رکورد فساد رو دولت خودت شکونده.
دولت!!!!!!!
ریس جمهور!!!!!!!!
خخخخخخخخخ
رییسی تقصر نداره، دولتش دولت سیزدهمه، ثابت کرد سیزده نحس هست.
نیاکان ما در سه هزار سال پیش اقتصاد سیاست وبهره وری را بهتر از ما میدانستند
دولت رئیسی دنبال ایجاد مسئله حاد و بغرنج است نه حل مسئله
به خدا قصد مسخره کردن یا امثال آن را ندارم ؛ اما واقعا معنی واژه فسادنما را نمی فهمم . جا داشت توضیح اضافه میشد
اینگونه تصاویر دیگر دمده شده همه میدانند خدا رحم کرد شما شدی رئیس جمهور دلار بشود ۵۰ هزار تومان حالا وعدهایی که دادی یکیشنشان بدهید که عمل شده
وقتی فلان آقا هزار هکتار زمین از اوقاف میگیره کارمند هم میگه چرا من رسوخ نگیرم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست