بازدید 6292
بسته ترند‌ها در هفته گذشته

حواشی دنباله دار صادق بوقی در فضای مجازی/ کاربران در پی اخبار بیشتر از فساد چای دبش/ بازگشت آلودگی هوا به صدر اخبار/ پیگیری اخبار حمله تروریستی به پاسگاه راسک در فضای مجازی/ آخرین اخبار از واریز سود سهام عدالت

لحظات درگذرند و خبر‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند؛ اما در این میان، برخی اخبار و حوادث بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و توجهات بیش از حد به آن‌ها جلب می‌شود؛ اخباری مانند حواشی دنباله دار صادق بوقی در فضای مجازی، فساد چای دبش، آلودگی هوا، حمله تروریستی به پاسگاه راسک، اخبار واریز سود سهام عدالت، واردات خودروی دست دوم، لاستیک دولتی و ... که در هفته گذشته در کانون توجهات قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۱۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 19 December 2023

رضا رحیمی: به گزارش «تابناک»؛ آنچنان که مورد اشاره قرار گرفت، در میان اخبار و حوادثی که در هفته گذشته در فضای مجازی مطرح شد، تعدادی از اخبار برای مدت قابل توجهی در کانون توجهات قرار داشتند که در این بسته خبری به اهم آن‌ها اشاره می‌شود. با این توضیح، علاوه بر اشاره به اصل موضوع و یا خبر، تلاش می‌کنیم تا مقداری نیز در مورد چرایی ترند شدن و جزئیات آن توضیح دهیم.

حواشی دنباله دار صادق بوقی در فضای مجازی

صادق بوقی یکی از بلاگر‌های فضای مجازی است که این روز‌ها به خاطر خواندن یک ترانه رشتی با حضور چند جوان در اطراف خود به سرعت شهرت یافته است.

پس از انتشار شایعه بازداشت، روند صعودی شهرت او افزوده شد و اکنون در فضای مجازی میلیون‌ها دنبال کننده دارد.

تکرار مکرر قطعه اجرایی او توسط هنرمندان و سایر افراد عادی سبب شده تا حواشی و اخبار مرتبط با او ادامه داشته باشد و برخی اخبار حکایت از ورود او به تبلیغات عجیب و غریب و بعضاً کلاهبرداری دارد.

در همین رابطه تابناک اجتماعی نوشت: پانزی نوعی کلاهبرداری قدیمی است که حالا تنها رنگ و لعابش تازه شده و سودجویان برای جلب نظر عده بیشتری از مردم به آن، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و حواسشان به فرصت‌هاست؛ فرصت‌هایی مثل استفاده از چهره‌های مورد توجه مردم و اقبال جامعه که از جمله آن‌ها «صادق بوقی»، پیرمرد رشتی است که پس از بستن صفحه اش توسط مسئولان، به اوج شهرت رسید و حالا در تبلیغ یکی از شرکت‌های پانزی حضور یافته و زنگ هشدار را به صدا درآورده است.

حواشی دنباله دار صادق بوقی در فضای مجازی/ کاربران همچنان در پی اخبار بیشتر از فساد چای دبش/ بازگشت آلودگی هوا به صدر اخبار/ پیگیری اخبار حمله تروریستی به پاسگاه راسک در فضای مجازی/ آخرین اخبار از واریز سود سهام عدالت

تبلیغاتی که فرجامش پرونده‌های قضایی و انبوه مال باختگان است. آینده‌ای محتوم که می‌بایست از همین امروز جلوی وقوعش را گرفت و مانع از رقم خوردنش شد. فرایندی که برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی کوشیده اند با هشدار دادن به صادق بوقی، با آگاه کردن این فرد تازه مشهور شده آن را رقم بزنند، اما بی شک با ورود مسئولان و نهاد‌های نظارتی به ماجرا، با دقت بسیار بالا و در زمانی بسیار کوتاه طی خواهد شد و دست سودجویان کوتاه می‌گردد.

فساد چای دبش

ماجرای فساد چای دبش هر روز ابعاد گسترده تری پیدا می‌کند و اخبار و حواشی پیرامون آن همچنان ادامه دارد.

برخی اخبار و گمانه‌ها از نقش و مسئولیت مستقیم مسئولان وقت وزارت جهاد کشاورزی در این ماجرا و برخی دیگر از این حکایت دارد که بانک مرکزی در این ماجرا با پرداخت نامتعارف ارز به واردات چای و به صورت مشخص چای دبش، زمینه را برای تخلف فراهم کرده است.

در تازه‌ترین اخبار در این زمینه، روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با فساد چای دبش اعلام کرد: روابط عمومی این وزارتخانه با بیان اینکه حدود نیمی از ارز‌های دریافتی شرکت‌های مزبور در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بابت واردات ماشین‌آلات و تجهیزات فرآوری چای (اسانس، فیلتر کاغذ، مقوا و سایر اقلام) بوده است و نیم دیگر آن، مربوط به واردات چای بوده است؛ در نتیجه ارقام ادعایی تخصیص ارز صرفاً بابت واردات چای منطبق با واقع نیست، افزود: در دولت سیزدهم، هیچگونه ارز ترجیحی به شرکت‌های مزبور داده نشده است. کلیه ارز‌های دریافتی این شرکت و توابع آن در قالب ارز نیمایی بوده و ما به ازای ریالی آن قبل از تخصیص ارز، از طرف شرکت‌های مزبور به صورت کامل پرداخت شده است. همچنین دولت با محوریت وزارت اطلاعات در فرآیند تحقیقات این پرونده، اقدامات زیر را انجام داده و تکمیل آن نیز در دستور کار است.

- شناسایی و رصد و پیگیری پرونده از شهریور ۱۴۰۱
- ارسال گزارش اولیه به دادسرای ویژه جرائم اقتصادی تهران در اسفند ۱۴۰۱
- ارسال ۱۷ فقره گردش کار و گزارش تکمیلی مشتمل بر هزاران برگ اسناد و مدارک به دادسرای مذکور در روند تحقیقات
- پیگیری و اخذ دستور قضایی و ممنوع الخروج کردن متهمان و پیشگیری از تکرار اتفاقات مشابه و مسدود کردن زمینه خروج متهم از کشور
- اطلاع رسانی از موضوع پرونده و اعلام در جریان بودن روند تحقیقات در فروردین ۱۴۰۲ از طرف دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی
- توقیف کلیه محموله‌های وارداتی چای و تجهیزات مربوط
- نمونه‌برداری از چای وارداتی جهت تشخیص نوع و کیفیت محصولات و پیشگیری از ارائه چای غیرقابل مصرف
- بررسی دقیق اسناد و مدارک و اظهارنامه‌های گمرکی و شناسایی موارد بیش‌اظهاری و اظهار کالای مغایر
- شناسایی فروشندگان چای در خارج از کشور و اخذ اسناد واقعی از آنان و انطباق اسناد واقعی با اسناد ارائه شده از سوی شرکت مذکور
- شناسایی و توقیف اموال و دارایی‌های متهمان به منظور تحصیل حقوق گمرکی و وصول جرائم
- جلوگیری از اقدام متهمان در زمینه استرداد محموله جدید چای که در مسیر ورود به بنادر ایران بود و تحویل و تخلیه آن در گمرکات کشور
- شناسایی تعدادی از عوامل و دست‌اندرکاران دارای قصور و تقصیر احتمالی در دستگاه‌های دولتی و پیگیری عزل و جابجایی آن‌ها و رسیدگی به تخلفات آنان در هیات‌های رسیدگی به تخلفات. ضمناً تعیین عنوان اتهام و افراد در معرض اتهام و تعقیب آن‌ها با تشخیص مقام قضایی رسیدگی کننده به پرونده است.

حواشی دنباله دار صادق بوقی در فضای مجازی/ کاربران همچنان در پی اخبار بیشتر از فساد چای دبش/ بازگشت آلودگی هوا به صدر اخبار/ پیگیری اخبار حمله تروریستی به پاسگاه راسک در فضای مجازی/ آخرین اخبار از واریز سود سهام عدالت

آلودگی هوا

آلودگی هوا که این روز‌ها میهمان کلانشهر‌های کشور است، همچنان در صدر اخبار قرار دارد و علاوه بر نقش مستقیم در تعطیلی و مجازی شدن مدارس، همچنان نگرانی‌های فراوانی پیرامون سلامتی افراد به ویژه گروه‌های حساس ایجاد کرده است.

در همین رابطه خبرگزاری مهر از تداوم تعطیلی و آموزش مجازی در مدارس استان تهران به علت آلودگی هوا خبر داد.

حمله تروریستی به پاسگاه راسک

بامداد جمعه گذشته خبر تلخی در فضای مجازی مخابره شد که حکایت از حمله تروریستی گروه تروریستی جیش الظلم به یک پاسگاه انتظامی در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان دارد.

سردار منتظر المهدی با اعلام این خبر تاکید کرد که در این حمله، شماری از تروریست‌ها کشته و زخمی و همچنین تعدادی از کارکنان پلیس مجروح شدند و به شهادت رسیدند.

توضیح بیشتر اینکه در حمله تروریستی گروهک جیش‌الظلم به مقر انتظامی در راسک، ۱۲ تن از کارکنان فراجا به شهادت رسیدند.

اخبار واریز سود سهام عدالت

پس از اعلام رسمی خبر واریز سهام عدالت سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۳ آذر، عبارت سهام عدالت و دیگر اخبار مرتبط با آن مانند زمان واریز سود سهام عدالت و جاماندگان سهام عدالت نیز به عبارت‌های پر تکرار گوگل تبدیل شدند.

توضیحات بیشتر در این باره اینکه درحال‌حاضر هیچ‌گونه سامانه‌ای برای ثبت نام سهام عدالت باز نیست و سود سهام عدالتی که اکنون واریز می‌شود مربوط به سال ۱۳۸۵ و پس از آن است که مردم براساس ۱۳ دهک رتبه‌بندی شدند و ۴۹ شرکت حمایت از سهام عدالت را بر عهده گرفتند.

در همین رابطه برخی اخبار حکایت از تشدید کلاهبرداری ها در این حوزه دارد. به عنوان نمونه رئیس پلیس فتای خراسان شمالی از افزایش تعداد پرونده‌های کلاهبرداری پیامکی با عنوان سهام عدالت در استان خبر داد.

سرهنگ یوسف شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در این ماه، ۸۶ پرونده در پلیس فتای استان تشکیل شده که ۲۳ درصد نسبت به ماه قبل افزایش داشته است.

حواشی دنباله دار صادق بوقی در فضای مجازی/ کاربران همچنان در پی اخبار بیشتر از فساد چای دبش/ بازگشت آلودگی هوا به صدر اخبار/ پیگیری اخبار حمله تروریستی به پاسگاه راسک در فضای مجازی/ آخرین اخبار از واریز سود سهام عدالت

وی گفت: کلاهبرداران سایبری به‌ تازگی با توجه به واریز سود سهام عدالت، به بهانه افزایش سود و واریز وجه بیشتر، با ترفندهای مختلف درصدد کلاهبرداری از مردم هستند.

واردات خودروی دست دوم

آزادسازی واردات خودرو از آن دسته مسائلی است که از سال ۱۳۹۷ تاکنون بین مجلس، دولت و بازار خودرو در حال رفت و آمد بود. در نهایت ۱۶ خردادماه ۱۴۰۱، رئیس مجلس شورای اسلامی قانون واردات خودرو را برای مدت ۵ سال، جهت اجرا به دولت ابلاغ کرد.

پس از گذشت چندماه از ابلاغ قانون واردات خودرو، روز سوم شهریورماه، جزئیات مصوبه واردات خودرو توسط هیات وزیران تصویب شد و معاون اول رئیس جمهور مصوبه نهایی را به کلیه سازمان‌ها شامل وزارت صمت، وزارت کشور، وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ابلاغ کرد.

به تازگی خبر رسیده که برخی شرایط و قوانین واردات خودرو‌های دست دوم تغییر کرده است. بر همین اساس، این موضوع نیز دوباره به لیست ترند‌های هفته اضافه شد.

شرایط واردات خودرو‌های کارکرده به شرح زیر است؛
• واردات خودرو‌های بیش از ۲۵۰۰ سی‌سی ممنوع است.
• خودروی دست دوم وارداتی، باید مجوز‌های سازمان ملی استاندارد را دریافت کند.
• عمر خودرو وارداتی دست دوم، باید کمتر از ۵ سال و کارکرد آن نیز حداقل باید ۱۰۰ کیلومتر باشد.
• صدور ثبت سفارش، منوط به ارائه گواهی اسقاط (موضوع ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو) است.
• شرکت‌های واردکننده فقط به شرط ارائه ضمانت خدمات پس از فروش می‌توانند، برای ثبت سفارش خودرو کارکرده اقدام کند.
• اشخاص حقیقی فقط به شرط داشتن کارت بازرگانی معتبر، می‌توانند برای ثبت سفارش خودرو اقدام کنند.
• ثبت سفارش خودرو‌ها باید پیش از ورود خودرو به کشور، انجام شود؛ بنابراین، ترخیص خودرو‌هایی که ثبت سفارش آن‌ها پس از ورود به کشور انجام شده باشد، امکان‌پذیر نیست.
• در صورت فروش خودرو وارداتی کارکرده تا قبل از ۵ سال، سازمان امور مالیاتی مجاز است نسبت به دریافت «مالیات غیرمتعارف» اقدام کند.
همچنین گمرک ایران، بخشنامه جدیدی را در رابطه با واردات خودرو صادر کرد؛ بنابراین، تمام خودرو‌های کمتر از ۲۵۰۰ سی‌سی که از ابتدای سال ۱۳۹۱ مجوز کمیته ضوابط فنی را اخذ کرده‌اند، دارای یک سال اعتبار ثبت سفارش از تاریخ اعلام این بخشنامه هستند.


لاستیک دولتی


اعلام قیمت جدید لاستیک دولتی سبب شد تا عبارت لاستیک دولتی نیز به لیست ترند‌های هفته اضافه شود.
سایت خرید اینترنتی لاستیک دولتی فعلا بسته شده است و متقاضیان ثبت نام لاستیک دولتی باید به نمایندگی شرکت‌های تایرسازی بروند.
آدرس مراکز فروش لاستیک دولتی را با مراجعه به وب‌سایت هریک از شرکت‌های تولیدکننده لاستیک در ایران می‌توانید پیدا کنید.
کافی است کمی وقت بگذارید نام صاحب نمایندگی، تلفن و آدرس دقیق بر اساس شهرمحل سکونت شما در سایت درج شده است. لاستیک دولتی شامل انواع لاستیک ایرانی همچون: لاستیک بارز، لاستیک ایران تایر، لاستیک کویرتایر، لاستیک یزدتایر و لاستیک گلدستون می‌شود که توسط تولیدکنندگان داخلی در کشور تولیده شدند. در ادامه قیمت لاستیک دولتی و بازار آزاد را بخوانید.
قیمت لاستیک دولتی بارز سایز ۱۸۵/۶۵ R ۱۵ برای یک حلقه یک میلیون و ۹۴ هزارتومان است.
بر اساس قیمت لاستیک خودرو، قیمت لاستیک پژو ۲۰۶،۴۰۵، ساینا و کوییک برای دو حلقه از برند هاوک پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.
همچنین قیمت لاستیک جک S ۵، رنو مگان، کیا سراتو برای دو حلقه از برند ایران تایر حوالی سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
قیمت لاستیک تویوتا کمری از برند تراینگل هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است.
برای خرید لاستیک شاهین، سمند سورن پلاس و رنو تندر باید چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هرینه کنید. قیمت لاستیک هیوندای سوناتا از برند نکسن ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳۱
صادق بوقی را عمداً بالا و پر دادند تا ماجرای چای دبش فراموش شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
کی بالا آورده؟ ارزشی ها یا شما ضد ارزش ها؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
چای مینوشن عو عو عو عو عو هو هو هو هو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
کار یک بوقچی همین است.

بوق می زند تا صدا ها شنیده نشوند!
تتلو، ساسی مانکن، صادق بوقی تا به حال کجا بودند؟

باید درست همزمان با فساد 3.4 میلیارد دلاری روی اکران می رفتند؟!
صادق بوقی تنها یک دلقک است که برای نمایش در سر بزنگ ها در آب نمک خوابانده شده بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
توهین نکن او هم یک پدیده اجتماعی است و ربطی به دزدی دبش ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
جنابعالی قاضی هستید که بخودتانه اجازهداده اید که به مرد مسن زحمت کش که هر روز از ساعت ۵ بامداد لغایت آخر شب آنهم نه یک روز و یک ماه سالهاست مه در بازار رشت ماهی فروشی می‌کند و عملا سالهاست که اعتبار بازار. ماهی فروشهای رشت است انسان بسیار مودب و سر زنده و سرشناس بوده و عنوان دلقک بهیچوجه شایسته ایشان و هیچ یک از بازارشان رشت نیست
اگر واقعیت را بخواهید عنوان دلقک فقط و فقط شایسته کسانی است که از عمد و یا نادانسته جلوی کسب حلال ایشان را گرفتند و ایشان دجهانی کردن با هدف گمراه کردن مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
چرا به مردم توهین میکنید مگه چکار کرد همین که در سن بالا انسان شاد و سالم ودارای تناسب اندام است و مثل خیلی ها انقدر نخورده شکمش جلوتر از خودش باشه قابل احترام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
موافقم.

هدف وسیله را توجیه می کند!
یک کارشناس حوزه امنیت فضای مجازی و اینترنت اعلام کرده که سیستم عامل سامانه سوخت کشور، ویندوز 7 متعلق به سال 2012 است!!!
این سیستم عامل مدتها است که توسط مایکروسافت از رده خارج و آپدیت نمی شود!!!
لوگوی این ویندوز در تصویری که «گنجشک های درنده» انتشار داده اند، مشهود است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
در بسیاری از ادارات از جمله شهرداری تهران هنوز از ویندوز 7 استفاده می شود.
چطور انسان 2 بار از یک سوراخ گزیده می شود؟

چطور سامانه سوخت کشور بعد از 2 سال مجدداً هک می شود، وقتی مسئول آن 10 روز قبل در صدا و سیما از عدم اتصال آن به اینترنت و غیر قابل نفوذ بودن آن صحبت می کند؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
به حرف این جماعت در هر رده ای اعتماد نکن
تمام مرزها خصوصا مرزهای خطرناک باید از پرسنل باتجربه و با تجهیزات مدرن محافظت بشه
نباید از سربازان برای کنترل مرزها استفاده کرد
مسئولیت سازمان پدافند غیر عامل با این بودجه نجومی که هر سال دریافت می کند چیست؟

جالب است که در ماجرای اخیر هک سامانه سوخت کشور، این سازمان مسئولیت آن را متوجه وزارت نفت کرده است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
این سازمان در واردات و توزیع چای آلوده دبش هم مسئول است.
میلونها نفر در این مملکت چای چند سال مانده مضر برای سلامتی مصرف می کنند که تبعات آن به تدریج و در سالهای آتی مشخص می شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
شما با دیدن یکی از مصاحبه های سردار فیروز ابادی خواهید فهمید که چرا ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
‏به دلیل عدم کارامدی مشهود در فعالیت سازمان پدافند غیرعامل لطفاً با تعطیلی این سازمان و ایجاد ⁧ستاد دستی سازی امورات مردمی ، بودجه و امکانات آن را به ستاد جدید دهید تا سیستم الکترونیکی کشور به سیستم دستی دهه شصت بازگردد و مردم دغدغه هک های ناگهانی را نداشته باشند!
فساد چای دبش به کنار، چه کسی مسئول تولید و پخش چای آلوده دبش است؟

چرا این چای های چند سال مانده و خطرناک برای سلامتی از بازار جمع آوری نمی شوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
مردم حالا که متوجه شدند این چای آلوده است خودشان نخرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
مردم سالهاست که هوای آلوده، سبزی آلوده، آب آلوده....... مصرف می کنند. خوردن چای آلوده توفیری در این قضیه نمی کند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
کار این چای فروشان با اسراییل جنایتکار چه فرقی داره اون بمباران میکنه مردم بیگناه میکشه اینها به تدریج و بخاطر منافعشون ملت نابود میکنن
خدایا با اینکه دلم گرفته ازت اما ممنونم که منو ارزشی آفریدی و تو دسته ضد ارزش ها قرار ندادی ممنونم
ارز اختصاص یافته به چای رقم قابل توجه و در میان اقلام وارداتی شاید کم نظیر باشد با توجه به تحریم های آمریکا تهیه این مبلغ هم با دست و دلبازی انجام پذیرفته است لذا بدون توجه مقامات بالا دست امکان تخصیص نبوده است برای رفع ابهام، جامعه منتظر توضیح قانع کننده میباشد
3.5 میلیارد دلار چای دبش چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مشکل ما کمبودتولیدماشین نیست بلکه بی کیفیت بودن ماشین های تولیدداخل است که اگراراده ای پشت آن باشدبراختی قابل حل است ضمنا بنده اگرجای دولت بودم بجای واردکردن ماشین دست دوم که پیشینه نامعلومی دارندودیریازودخودمعضلی برای دولت ومردم خواهندشداجازه میدادم نووکارنکرده واردکنندآن هم فقط ازبرندهای شناخته شده ومعتبرباتخفیف های قابل توجه درگرفتن گمرکی سودبازرگانی ومالیات وغیره.بامیدحق
طرح تک رشته ای شدن دبیرستان!
تجمیع 3 رشته علوم تجربی، ریاضی فیزیک و علوم انسانی در یک رشته!


محمدمهدی کاظمی، معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش خبر از ادغام سه رشته

دبیرستانی داد. خبری که نگرانی‌ها و حواشی زیادی را در پی داشته است. محمدمهدی

کاظمی در گفتگو با یک رسانه دولتی از ادغام سه رشته علوم انسانی، تجربی و ریاضی-

فیزیک خبر داد و گفت بازطراحی شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی متوسطه دوم از سال گذشته

در دستور کار وزارت آموزش و پرورش بوده است.
ماجرای واردات خودرو فقط بازی با روح و روان مردم است و بس
دزدی هایی مثل چای دبش نباشد مملکت گلستان میشود
از قطار پیشرفت چه خبر؟! الان با احتساب چای دبش دقیقا قطار به کجا رسیده؟ دلیل مخالفت با برجام و fatf دبش و دوستان اوضاعشون دبش شده حالا مهم نیست مردم چی میکشن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست