بازدید 4464
۱

تصادف بایدن و همسرش پس از کارزار انتخاباتی

خبرگزاری رویترز گزارش داد، یک خودرو با یکی از خودروهای کاروان اسکورت جو بایدن که شامگاه یکشنبه از ستاد انتخاباتی خود در ویلمینگتون واقع در ایالت دِلاور بازمی‌گشت، تصادف کرد. اگرچه دو خودرو آسیب دیدند اما آسیبی به رئیس‌جمهور آمریکا وارد نشد.
کد خبر: ۱۲۱۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 18 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، این حادثه برای کاروان خودرویی جو بایدن و همسرش جیل بایدن در مسیر بازگشت از کارزار انتخاباتی رخ داد.

بنابر آنچه سرویس مطبوعاتی کاخ سفید گزارش داد، جو بایدن و بانوی اول آمریکا ساعت ۸:۰۷ شب به وقت محلی از ستاد انتخاباتی «بایدن-هریس۲۰۲۴» خارج شدند. آن‌ها پس از صرف شام با اعضای کارزار انتخاباتی خود از این مقر خارج شدند و در مرکز شهر ویلمینگتون که بارانی هم بوده، تصادف کردند.

طبق این گزارش، یک خودرو چهار در نقره‌ای با پلاک دِلاور به یکی از خودروهای شاسی‌بلند کاروان جو بایدن برخورد کرد و فورا اعضای سرویس امنیتی از جو بایدن محافظت کردند. این خودرو نقره‌ای که از قسمت سپر آسیب دید، فورا توسط افسران امنیتی محاصره شد. آن‌ها اسلحه را بر روی سر راننده قرار دادند درحالیکه او دستان خود را به نشانه تسلیم بالا گرفته بود.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا که مسئول حفاظت از مقامات ارشد این کشور است، اعلام کرد که حادثه برخورد یک خودرو با کاروان انتخاباتی جو بایدن، «عمدی» نبوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حتما خودروها ساخت ایران خودرو یا سایپا بوده که با این تصادف به سرنشینان آسیبی نرسیده . چرا آمریکا در روابطش با ایران تجدید نظر نمی کنه ، وقتی این همه بهش منفعت می رسونیم .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست