بازدید 2421

رای مجلس نمایندگان آمریکا به طرح استیضاح بایدن!

مجلس نمایندگان ایالات متحده روز چهارشنبه به آغاز تحقیقات رسمی برای استیضاح جو بایدن، رییس جمهور آمریکا، رای مثبت داد.
کد خبر: ۱۲۱۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲ 14 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی برای آغاز فرایند تحقیقات رسمی درباره اتهام‌های احتمالی خانواده جو بایدن، رییس جمهور آمریکا با هدف برکناری وی از سمت خود رأی مثبت دادند.

مجلس نمایندگان آمریکا با ۲۲۱ رأی موافق و ۲۱۲ رأی مخالف به این قطعنامه رأی مثبت داد.

این قطعنامه، دستگاه قضایی و کمیته‌های نظارتی مجلس نمایندگان را ملزم می‌کند که به تحقیقات خود در مورد پرونده اتهام‌ها درباره سوءاستفاده بایدن و خانواده‌اش از موقعیت و نفوذ سیاسی خود در دریافت رشوه رسیدگی کنند.

پیش از این، اعضای مجلس نمایندگان آمریکا از حزب جمهوری خواه متن قطعنامه‌ای را که به نمایندگی از کلی آرمسترانگ نماینده کنگره ارائه شده بود، مبنی بر ادامه تحقیقات با هدف برکنار کردن بایدن، رییس جمهور آمریکا منتشر کردند.

مایک جانسون، رییس مجلس نمایندگان آمریکا پیشتر گفته بود که استیضاح بایدن رییس‌جمهور آمریکا ضروری است، زیرا کاخ سفید مانع از تحقیقات درباره تخلفاتی شده که گفته می‌شود از سوی نزدیکان رییس دولت انجام شده است.

جانسون همچنین گفته بود که بسیاری از کمیته‌های قضایی در جست‌وجوی شواهدی مبنی بر تخلف در میان اعضای خانواده بایدن کار بزرگی انجام می‌دهند؛ اما کاخ سفید از این کار جلوگیری می‌کند و هزاران صفحه مدرک و سند را پنهان می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست