بازدید 3105
۱

برف و باران در راه گیلان است

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: از فردا با تقویت سامانه بارشی و سرد، روند کاهش دما و بارندگی شدید و خیلی شدید و وزش باد شدید و رعد و برق و تگرگ و در ارتفاعات بارش برف تا پنجشنبه پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۲۰۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ 12 December 2023

 به گزارش تابناک، محمد دادرس آسمان گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای استان بین پنج تا ۲۲ درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده فعالیت توده هوای کم و بیش ناپایدار در منطقه دانست و افزود: شرایط برای ابرناکی و بارش پراکنده و وزش باد و رعد و برق مهیاست.

مدیرکل هواشناسی گیلان، از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تشدید فعالیت سامانه بارشی خبر داد و تصریح کرد: به تدریج از فردا با تقویت سامانه بارشی و سرد، روند کاهش دما و بارندگی شدید و خیلی شدید و وزش باد شدید و رعد و برق و تگرگ و در ارتفاعات بارش برف تا پنجشنبه پیش بینی می شود.

دادرس با اشاره به کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان، گفت: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی و برخورد صاعقه وجود دارد.

وی با بیان اینکه طی عصر و شب پنجشنبه شاهد کاهش ناپایداری ها و روند کاهش ابر خواهیم بود، خاطرنشان کرد: از اواخر وقت پنجشنبه لغایت صبح جمعه در ارتفاعات پدیده یخبندان دور از انتظار نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
خيلى عجيبه
من كه باور نميكنم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی