بازدید 4804

اعلام تعطیلی مدارس برخی نقاط گیلان

روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم سرمای هوا و یخ بستن راه‌ها و جاده ها، برخی از مدارس استان فردا "شنبه" تعطیل اعلام شده است.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳ 14 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا در این اطلاعیه آمده است: مقطع پیش دبستانی و دبستان (نوبت صبح) مدارس شهر رشت و سنگر و تمامی مدارس جاده لاکان، جاده جیرده و آقا سید شریف فردا "شنبه" تعطیل اعلام شده است.

بر اساس این اطلاعیه، مقطع پیش دبستانی و دبستان شهرستان آستانه اشرفیه و لاهیجان تعطیل است و متوسطه اول و متوسطه دوم با یک ساعت تاخیر و همه مدارس روستایی این دو شهر فردا تعطیل است.

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش گیلان مدارس مقطع پیش دبستانی و دبستان و تمامی مدارس روستایی شهرستان سیاهکل و تمامی مدارس رودسر، کلاچای، رحیم آباد، رودبنه، شفت، املش، دیلمان، اطاقور، کومله و عمارلو در همه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شده است.

بر این اطلاعیه، مدیران و عوامل اجرایی مدارس موظفند ضمن حضور در واحد‌های آموزشی و هماهنگی لازم با انجمن‌های اولیا و مربیان، نسبت به برف روبی سقف و پاکسازی حیاط مدارس اقدام کنند.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است.

آموزش و پرورش صبح امروز جمعه در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که بر اساس مصوبه ستاد بحران و حوادث پیش بینی نشده استانداری گیلان همه مدارس استان روز شنبه ۲۶ بهمن باز است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل