بازدید 7791
با تحولات منطقه و جهان

اعلام جزئیات سفر ابراهیم رییسی به روسیه/ حمله پهپادی به مقر نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد عراق/ نقض حاکمیت ملی چین توسط نیروی دریایی آمریکا

اعلام جزئیات سفر ابراهیم رییسی به روسیه، حمله پهپادی به مقر نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد عراق، نقض حاکمیت ملی چین توسط نیروی دریایی آمریکا، رقابت جدی نیکی هیلی با بایدن و ترامپ در انتخابات آمریکا و تلاش اتحادیه اروپا برای کمک به ارتش ارمنستان، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۰۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 06 December 2023

اعلام جزئیات سفر ابراهیم رئیسی به روسیه/ حمله پهپادی به مقر نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد عراق/ نقض حاکمیت ملی چین توسط نیروی دریایی آمریکا

بین الملل تابناک: اعلام جزئیات سفر ابراهیم رییسی به روسیه، حمله پهپادی به مقر نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد عراق، نقض حاکمیت ملی چین توسط نیروی دریایی آمریکا، رقابت جدی نیکی هیلی با بایدن و ترامپ در انتخابات آمریکا و تلاش اتحادیه اروپا برای کمک به ارتش ارمنستان، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

اعلام جزئیات سفر ابراهیم رئیسی به روسیه

«یوری اوشاکوف» در گفت‌وگو با خبرنگاران، جزئیاتی از سفر فردای رییس جمهوری ایران به مسکو و دیدار وی با همتای روس خود را اعلام کرد.

خبرگزاری تاس نوشت که اوشاکوف، مشاور رییس جمهوری روسیه در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که قرار است مذاکرات میان ولادیمیر پوتین و آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، روسای جمهوری روسیه و ایران، بعدازظهر هفتم دسامبر (۱۶ آذر) در کرملین برگزار شود. وی پیش بینی کرد که گفت و گوی این دو مقام طولانی باشد.

این مقام ارشد روسیه همچنین گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که دیدار کاری و مذاکرات در کرملین ساعت ۱۶:۰۰ به وقت مسکو آغاز شود. در بدو امر، گفت‌وگوی نسبتا طولانی بین دو رییس جمهور انجام خواهد شد؛ هنوز زمان دقیق ورود رئیس جمهوری ایران به پایتخت روسیه مشخص نیست.

به گفته اوشاکوف، چند تن از اعضای هیأت های روسیه و ایران نیز در این گفت و گو شرکت خواهند کرد. ترکیب شرکت‌کنندگان تقریباً یک به علاوه چهار (رییس جمهوری به همراه چهار تن از اعضای هیأت) است.

دستیار رییس جمهوری روسیه افزود: روسای جمهوری در ابتدای مذاکرات بیانیه هایی را قرائت و وضعیت روابط دوجانبه را توصیف کرده و موضوع های اصلی مذاکرات را برمی شمارند. سپس مذاکرات در قالب یک ناهار کاری برگزار خواهد شد و اعضای هیأت ها نتایج را به خبرنگاران اطلاع خواهند داد. 

رییس جمهوری ایران به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین در راس یک هیات عالی‌ رتبه سیاسی - اقتصادی صبح پنجشنبه - ۱۶ آذرماه - راهی مسکو می‌شود.

رایزنی در خصوص مسائل دوجانبه از جمله تعاملات اقتصادی و نیز گفت و گو در خصوص موضوعات منطقه ‌ای و بین ‌المللی به‌ ویژه موضوع فلسطین و تحولات غزه، اصلی ‌ترین دستور کار رییس جمهور کشورمان در این سفر یک‌ روزه خواهد بود.

حمله پهپادی به مقر نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد عراق

منابع خبری بامداد چهارشنبه از حمله پهپادی به مقر نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد واقع در غرب عراق خبر دادند.

 مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، پایگاه عین الاسد را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق با بیان اینکه این حمله پهپادی موفقیت آمیز بوده، اعلام کرد که حمله مذکور در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه انجام گرفته است.

با آغاز حملات رژیم صهیونیستی و حمایت همه جانبه آمریکا از آن، پس از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه هدف حملات متعدد پهپادی، راکتی و موشکی مقاومت قرار گرفت.

نقض حاکمیت ملی چین توسط نیروی دریایی آمریکا

 فرماندهی مشترک نیروهای سه‌گانه (زمینی، هوایی و دریایی) ارتش چین در منطقه جنوب، نیروی دریایی ایالات متحده را به نقض حاکمیت پکن در جریان رزمایش دریای چین جنوبی متهم کرد.

به گزارش شبکه خبری ان‌اچ‌کی، تیان جونلی، سخنگوی فرماندهی مشترک نیروهای سه‌گانه (زمینی، هوایی و دریایی) ارتش چین در منطقه جنوب در بیانیه‌ای اعلام کرد: ناو یواس‌اس گابریل گیفوردز، غیرقانونی و بدون اجازه چین وارد آب‌های اطراف جزیره دومین شول توماس در جزایر اسپراتلی شده است.

در این بیانیه آمده است: نیروی دریایی آمریکا عمداً اوضاع در دریای چین جنوبی را مختل، حاکمیت و امنیت چین را به شدت نقض و صلح و ثبات منطقه را تضعیف می‌کند.

از سوی دیگر، سخنگوی ناوگان هفتم نیروی دریایی ایالات متحده در مصاحبه با شبکه خبری ان‌اچ‌کی ژاپن با بیان این ادعا که یواس‌اس گابریل گیفوردز در حال انجام عملیات معمولی در آب‌های بین‌المللی در دریای چین جنوبی، مطابق با قوانین بین‌المللی بود، گفت: ناوگان هفتم ایالات متحده هر روز در دریای چین جنوبی فعالیت می‌کند؛ همانطور که برای چندین دهه این کار را انجام داده است.

این سخنگو افزود: ما از ادامه همکاری در کنار متحدان و شرکای خود در حمایت از دیدگاه مشترک‌مان برای یک هند و اقیانوس آرام آزاد منصرف نخواهیم شد.

رقابت جدی نیکی هیلی با بایدن و ترامپ در انتخابات آمریکا

بر اساس نتایج نظرسنجی جدید که سه‌شنبه منتشر شد، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نیکی هیلی در یک انتخابات فرضی، جو بایدن رئیس‌جمهور این کشور را شکست می‌دهد اما با فاصله زیاد همچنان در مقدماتی حزب جمهوری‌خواه از رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ عقب است. 

نتایج نظرسنجی Messenger/Harris  نشان داد در رقابت هیلی-بایدن، فرماندار سابق کارولینای جنوبی و نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل با فاصله ۴ درصد برتری خواهد داشت. ترامپ هم با اختلاف ۷ درصد بایدن را پشت سر خواهد گذاشت.  

اما انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه کمتر رقابتی خواهد بود و ترامپ برتری زیادی بر هیلی و فرماندار فلوریدا ران دی‌سانتیس خواهد داشت. بیش از سه چهارم رای‌دهندگان جمهوری خواه --۷۶ درصد--کنار ترامپ مقابل هیلی قرار گرفتند. و کمتر از سه چهارم--۷۳ درصد--در مقابل دی‌سانتیس، از ترامپ حمایت کردند. 

هرچند بنا بر این نظرسنجی، هیلی عملکرد قابل توجهی نسبت به دی‌سانتیس در مقابل بایدن خواهد داشت، هیچ یک از آن‌ها به شکست ترامپ به عنوان نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه نزدیک نیست. نظرسنجی مسنجر/هریس هفته گذشته با شرکت دو هزار تن به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش وبگاه خبری هیل، قرار است چهارمین مناظره مقدماتی حزب جمهوری‌خواه چهارشنبه در آلاباما برگزار شود؛ جایی که همه نگاه‌ها به هیلی خواهد بود. کمیته ملی جمهوری‌خواه دوشنبه شب اعلام کرد، چهار نامزد واجد شرایط حضور هستند: هیلی، دی‌سانتیس، فرماندار سابق نیوجرسی کریس کریستی و کارآفرین حوزه بیوتکنولوژی ویوک راماسوامی. ترامپ مثل سه مناظره اول گفته که شرکت نخواهد کرد. 

هریس دریتان نشو، رییس نظرسنجی در خصوص هیلی گفت: «پدیده هیلی توسط جمهوری‌خواهان میانه‌رو، مستقل‌ها و رأی‌دهندگان ناراضی هدایت می‌شود. به همین دلیل او بایدن را به راحتی در انتخابات عمومی شکست داد، اما هنوز برای جا باز کردن بین جمهوری‌خواهان کار زیادی دارد.»

تلاش اتحادیه اروپا برای کمک به ارتش ارمنستان

منابع خبری بعدازظهر سه شنبه از تلاش اتحادیه اروپا برای کمک به نیروهای مسلح ارمنستان خبر دادند.

به گزارش «رادیو اروپای آزاد» اتحادیه اروپا قصد دارد یک هیأت فنی به ارمنستان اعزام کند تا کمک‌های بشردوستانه به نیروهای مسلح ارمنستان ارائه کند.

«واسیلیس ماراگوس» رئیس هیات اتحادیه اروپا در ارمنستان، به سرویس ارمنی رادیو ارپای آزادی گفت که بروکسل این مأموریت را در ماه‌های آینده برای ارائه طرح‌های پیشنهادی ویژه جهت کمک به ارتش ارمنستان ارائه خواهد کرد.

واسیلیس ماراگوس همچنین بر تعهد اتحادیه اروپا به تقویت همکاری با ارمنستان به ویژه در حوزه امنیتی تاکید کرد.

 دولت جمهوری آذربایجان تاکنون نسبت به این مساله واکنشی از خود نشان نداده است.

ارتش جمهوری آذربایجان در سپتامبر امسال عملیاتی را در قره‌باغ آغاز کرد و پس از آن نیروهای ارمنی تسلیم شدند. دو کشور از آن زمان برای امضای توافق صلح ابراز تمایل کرده‌اند، هرچند پیشرفت خاصی نشده و درگیری‌های مداوم مرزی ادامه داشته است. حمله غافلگیر کننده اخیر جمهوری آذربایجان آوارگی ساکنان ارامنه مقیم فره باغ را به همراه داشت.

در تحولی دیگر، ۶۰ سناتور آمریکایی روز سه شنبه به رهبری سناتور دموکرات «آلکس پادیلا» از «کالیفرنیا»  و «آنا اشو» از دیگر قانونگذاران این کشور از سران کنگره خواستند کمک‌های امنیتی به ارمنستان ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری «نیوز آرمینا» این کمک برای آوارگان لحاظ خواهد شد و قرار است روزهای آینده بررسی شود. در این نامه ۱۰ میلیون دلار کمک مالی نظامی خارجی ایالات متحده برای ارمنستان و درخواست کمک‌های بشردوستانه اختصاص داده شده تا در اختیار ارمنستان قرار گیرد.

سناتور پادیلا در این باره گفت: «حمله نظامی وحشیانه و بی‌دلیل جمهوری آذربایجان به قره‌باغ کوهستانی در پی محاصره چندین ماهه کریدور لاچین، بحران انسانی وحشتناک ایجاد و بیش از ۱۰۰۰۰۰ پناهجوی ارمنی قومی را مجبور به ترک خانه‌های خود کرده است.»

قانونگذاران کنگره نسبت به تحرکات اخیر جمهوری آذربایجان و استفاده از «آذربایجان غربی» برای جنوب ارمنستان ابراز نگرانی کرده‌اند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۶۰
آمریکا یعنی فتنه و خون : غزه اکراین دریای چین ارمنستان عراق افغانستان یمن و ...........
پاسخ ها
التماس عقل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
بله امریکا با حمله به اوکراین فتنه وخون بپا کرده. با پشتیبانی روسیه وترکیه به ارمنستان حمله کرددر یمن گروه مرموز انصارالله را درست کرده و.......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
در حال فتنه گری در تمما جهان. یک بار در همسایگان ایران. یک بار در آمریکای لاتین. یک بار در کنار مرزهای چین. یک بار با حمایت از رژیم اشغالگر اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
سایبری های آمریکا چه فعالند.حزب الهی ها یاد بگیرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
پوتین جونتون به هیچ دلیلی به اکراین حمله کرده شهرهاشو اشغال کرده هرروز داره روی شهرهاش بمب میریزه هیچ اشاره ای بهش نمی کنید
چرا اونوقت ؟؟؟؟؟
رای از شما ملت فهیم همیشه در صحنه چای دبشش از ما دولت خدمت گذار مردمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
معلومه خیلی از فساد ناراحتی ، شعارهای اغتشاشات گران در تمام این سالها بخصوص این اواخر فقط مبارزه با فساد و حمایت از مظلومان جامعه بود مثل الان ت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
چرا نمیفهمی رئیسی فساد رو کشف کرده عاملش دلار رانتی دولت روحانی بوده
مغز براندازان هم اکنون
به ما چه که اسراییل داره تو غزه کودک کشی میکنه. ما خودمون این همه مشکلات داریم. غزه برای من مهم نیست

مغز براندازان همچنین
دین من انسانیت است.

تشخیص
قرقره آب نمک. هر دو ساعت

ضمنا نسخه درمانی مغز براندازان در موضوع فساد چای در اخبار منطقه و جهان ۱۲ آذر جهت استفاده براندازان موجود است.
پاسخ ها
روانپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
توبیشترمحتاج متخصص مغزی. اگر ماجراجویی حماس نبود این اتفاقات نمیافتاد.مگر فلسطین دولت رسمی ندارد که هرگروهی هر ....خواست بکند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
ساندیس روزانه فراموش نشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
ساندیس مرغوب هم گیر این بنده خدا نمیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
ساندیس این بابا با آب نمک قاطی بوده !!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
برانداز جماعت فکر نمیکنند منتظرن رسانه طرفدار امریکا چی بگه تا همون مثل طوطی حفظ کنن و تکرار کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
اسمش بر خلاف واقعیتش است. چه جالب متخصص مغز!!!!!. خودت نداشته باشی چطور متخصص نداشته خود شدی. همیشه هم حاضر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
مغز برندازان هنگامی که روسیه به اکراین حمله می کنه با زمانی که اسرائیل به غزه حمله می کنه ۱۸۰ درجه چرخش داره استاد برای این بیماری مهلک چه نسخه ای می پیچید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
متخصص مغز؟؟؟چرا جواب سؤال منو نمیدی؟؟؟آیا مصرف ساندیس زیاد،بر روی فهم وشعور،تأثیر داره؟؟؟!!
چه اصراری هست که خودتان را شریک جرم روسیه معرفی کنید!؟
واقعاً فکر میکنید با متحد شدن با روسیه همه جهان را به زانو در می آورید؟ گیریم که بشود با چه هزینه ای؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
شما چه اصراری داری خودت را شریک جرم آمریکا و اسقاطیل کودک کش کنی؟
ضمناً پوتین جرمی نکرده یک قدرت جهانی و همسایه ما است که بر اساس منافع ملی باید با او تعمل کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
روسیه و پوتین امثال ایران را کلا بحساب نمیاره
فکر اینه که کشورهای مثل ایران که همسایه اش هستند را روزی ضمیمه خاک روس بکنه
اینها فکر میکنند پوتین قدیسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
پوز ارباب پوتین بد هم نیست
جزئیات سفر آقای رئیسی
نماز در هواپیما
نماز در کاخ کرملین
تقدیم نامه فدایت شوم به پسر ایران
دریافت دستورات جدید
بازگشت عزتمندانه به ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
اخه کسیکه خودشو ایت الله میدونه بره صورت پوتینو ببوسه اونهم چه بوسیدنی مشتاقانه
پوتینی که هر شب و روزش به خوردن ویسکی و ودکا و بازی با سگ و حیوانات طی میشه
پوتینی چندین سال افسر اطلاعاتی رژیم زندقه شوروی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
و احتمالا دادن مدرک استاد افتخاری دانشگاه مالی مسکو
و خرید از مرکز خرید وگاس در مسکو
آمریکا این روزها قاطی کرده
سرگرم کمک به اسرائیل بود نمی دونم چرا یهو رفت سراغ نقض حاکمیت چین
معلوم نیست دارند چکار می کنند کارهایشان مشکوک است معلوم نیست از روی حماقت و نادانی است یا یک برنامه خاص دارند

مثلاً در سوریه نفت استخراج می کنند و نیرو پیاده می کنند
آخه یک نفر نیست به اینها بگه که از آنطرف دنیا بیکار هستید بیایید اینجا تا پایگاه هایتان موشک باران شود
ظاهراً آمریکا مثل فضول محله شده و در هر کاری که بهش مربوط نیست دخالت می کنه
برو به عواقب طوفان کاترینا و ۴۰ میلیون فقیر آمریکایی برس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
چون آمریکا فضول کل دنیاست

همین فضولی‌ها موجب افولش میشه
انشاالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
آمریکا بهشت و آمال همه ملل دنیا و مفتخور زاده های مسئولان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
اینها که نظر منفی می دهند یعنی می خواهند بگویند آمریکا فضول محله نیست؟
حتما فکر می کنند آقای جهان است زهی خیال باطل فقط مغز های پوسیده این تفکرات را دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
آمریکا بهشت غربگداها


.ولو برن اونجا گدایی گل من بازم بهشتشونه

درمان این بیماری چیه

لابد می‌فرمایید قرصهاشون را با آب نمک بشورن و قرقره کنن
بنظر من افاقه نمیکنه

خود دانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
چرا پنج هزار نفر از بچه های مسولان
ایران در امریکای فضول اقامت دارن
ترامپ احتمالا رئیس جمهور بعدی آمریکاست. اون موقع حال ارزشی ها و همچنین عرزشی ها دیدن داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
انشالله .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
آره اون موقع همه پایگاه هاش در خاورمیانه مثل پایگاه عین الاسد مورد نوازش قرار می گیره و دیدن داره
حال روز براندازان هم دیدن داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
حال تو بی ارزش هم دیدن داره حمله ایران به آمریکا دقیقا در زمان ترامپ رخ داد کی رو میترسونی
« اوشاکوف مشاور رئیس جمهوری روسیه در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که قرار است مذاکرات میان ولادیمیر پوتین و آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی...»

ابهت را می بینید؟ حتی مشاور خود پوتین هم از وی فقط با عنوان ولادیمیر پوتین یاد می کند ولی برای رئیس جمهور ما همزمان هم لقب آیت الله و هم لقب دکتر را به کار می برد.

البته مترجم تابناک ذکر نکرده که خبرگزاری تاس کلمه آیت الله را به همین شکل مورد استفاده قرار داده یا از معادل روسی آن استفاده کرده.
آبی از روسیه برا ایران گرم نمیشه
پاسخ ها
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
برای همین دریای خزرکه آیش سرد بود به روسیه واقمارش بخشیده شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
هیچ آبی در هیچ دوره ای برای هیچ دوست-متحد روسیگرم نشده. تاریخ معلم انسانهاست بهش رجوع کنید
نابناک جان
نقض حاکمیت ملی چین توسط آمریکا به شما چه ربطی داره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
چطور حمله روسیه به اکراین به شما ربط داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
از آمریکا و انگلیس هم آبی برای ایران گرم نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
خیلی با حال بود
آخرش هم این مقاومت اسلامی عراق یه کاری میکنه که 20 تا بمب اتمی کل اون منطقه رو صاف صاف کنه ، خیال همشون راحت بشه !!
تا کی باید با این اسباب بازیهای بچگانه ( پهباد و موشک و خمپاره و توپ و تانک ) نبردهای دنیا فرسایشی باشن ؟!!!
در جایی که با 200 تا بمب اتمی خیال همه راحت میشه و همه طرفهای درگیر ، تا مدتها سکوت اختیار میکنن
به امید آغاز جنگ جهانی سوم و بکار گیری تمام تسلیحات اتمی جهان ، فقط طی یک روز !!
به امید آن روز عزیز
آمین یا رب العالمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
اره بخدا
کشورهایی که مردمانش زندگی ندارن با بمب اتمی ساقط بشن خلاص
شاید نسلهای بعدی بیان عاقل باشن
تابناک جان!

صفحه «با تحولات منطقه و جهان» بدون هشداری از امیرعبداللهیان و بدون این که حوتی ها چند کشتی اسرائیلی را غرق کنند اصالت ندارد. لطفاً جبران کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
یادش به خیر. در دولت قبل به دکتر نمکی وزیر بهداشت عادت کرده بودیم و در این دولت به امیر عبداللهیان. اگر روزی این قبیل افراد نباشند چه خاکی به سرمان بریزیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
نمکی دکترنبود مهندس بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
بیشتر در حال عرض ارادت بود تا اینکه دکتر یا مهندس باشه
ایمان و اطاعت از خدا هنگامی موجب برتری نسبت به دیگران می شود که آمیخته با راستگویی و امانت داری و وفای به عهد باشد
یعنی با ۳ موضوعی که پایه و اساس یک جامعه پاک دست و عاری از نیرنگ است

جامعه ای که هم مسئولینش صادق و درستکار باشند و هم مردمش نسبت به همدیگر صادق و همراه باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
کاملا متین فرمودین...
منتهی...
گشتم نبود،نگرد نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
محمد بن عبدالله دین اسلام را برای نجات بشر انروز اورد
ببین چندین برداشت از ان شد و چندین گروه تشکیل شد که مدام بجان هم افتاده اند ؟
می خواد بره کرملین نمازه بخونه
آمریکا به اسرائیل پشت کرد! جدیدترین خبرها حاکی از آن است که آمریکا صدور روادید برای شهرک‌نشینان افراطی حماس را متوقف کرده‌است.
پاسخ ها
محسن کامیاروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
اشتباه نوشتم، می‌خواستم بنویسم شهرک‌نشینان افراطی اسرائیل، ببخشید.
لعنت برآمریکا وروسیه
اما لعنت بیشتر برروسیه وشخص پوتین بخاطر ایتکه هروقت به آرامش وسکونی رسیدکشود
یه سنگی پیش پای کشور ومراودات ماگذاشت
لعنتی ماراهم بادنیادرجنگ کثیفش بدنام ترکرد
چه خاصیتی برای مردم داره ؟
خوب یا بد غزه هم داره از ذهن همه پاک میشه . حتی با اینه خبر گزاری ها در حال ارسال خبر هستند دیگه افکار جهانی هم روی خودش را برگردونده و غزه داره میره که روز های تنهایی خودش را بگذرونه. تو خبر گزاری های اینجا هم فقط تابناک تا درصد قابل قبولی نظریات رو منتشر میکنه و لاغیر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
حق فراموش نمی شود

همچنانکه حسین زهرا بعد از ۱۴۰۰ سال فراموش نشد

برای این نگاه الحادی و ظالم پرسشنامه شما متاسفم
سفر بی خاصیت و پر ضرر برای مردم بیچاره ...
اقایان مسئول تشریفات نگید نگفتند دفعه پیش بیچاره رئیس جمهور را به تنهای ول کرده بودند حیاط کاخ کرملین زیر باران دنبال ماشین می گشت لطفا این دفعه با ادب و کمال درب را یکی برایش باز کند تاایشان سوار شوند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی