بازدید 3721
معاون مالی و شبکه سه چه پولی به فوتبال دادند؟

تاج از توافق فدراسیون با صداوسیما خبر داد

کد خبر: ۱۲۰۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 16 November 2023

تاج از توافق فدراسیون با صداوسیما خبر داد

مهدی تاج در خلال حرفهایش درباره بازی با هنگ‌کنگ، یک خبر مهم داد؛ توافق با صداوسیما! هنوز کسی جزئیات این تفاهم را نمی‌داند و رئیس فدراسیون هم انتشار اطلاعات این توافق را به رسانه ملی محول کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آیا در مورد حق پخش تلویزیونی فوتبال، صداوسیما تعهدات جدیدی برای پرداخت پول به باشگاه‌ها و تیم ملی پذیرفته است؟ مقدار پرداختی صداوسیما به حساب فدراسیون چقدر بوده است؟

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به خبرنگاران گفت: تعامل و تفاهمی با صداوسیما داشتیم و اگر صداوسیما لازم دانست آن را منتشر خواهد کرد و شرایط خوب پیش می‌رود. با مدیران شبکه سه و معاونت اداری مالی صداوسیما جلساتی برگزار کردیم و شرایط خوبی داریم. صداوسیما کمک‌هایی کرده و امیدواریم ادامه داشته باشد.

همین چند روز پیش بود که مهدی تاج و فدراسیون فوتبال از مجری برنامه زنده شبکه سه و صداوسیما به دادگاه شکایت کرده بود و حالا گویا بین دو طرف آشتی شکل گرفته است اما آشتی افراد بدون احقاق حق فوتبال بیهوده و نمایشی است.

رئیس فدراسیون فوتبال بعد پیروزی چهار بر صفر تیم کشورمان مقابل هنگ کنگ، اظهار داشت: بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و امیدوارم مردم هم بازی را پسندیده باشند و تیم ملی همین روند را ادامه بدهد. برای بازی با ازبکستان ما یک هواپیمای اختصاصی برای بازیکنان گرفته‌ایم تا تیم سفر راحتی داشته باشد. فردا هم نوجوانان هم بازی دارند که برای این تیم آروزی موفقیت دارم.

وی افزود: به تیم ملی امیدوارم تا بتواند به موفقیت‌های زیادی برسد. در آخرین تمرین قبل از بازی حضور داشتم و با کاپیتان و چند بازیکن‌ دیگر جلسه داشتم. وظیفه فدراسیون است که مستمر از تیم ملی حمایت کند.

تاج در مورد جزییات تفاهم با سازمان صدا و سیما، بیان کرد: تعاملاتی با صداوسیما داشته‌ایم که اگر خود صداوسیما لازم دید آن را منتشر می‌کند.

رئیس فدراسیون ادامه داد: امیدواریم بازیکنان در تاشکند هم بتوانند نتیجه امیدوار کننده‌ای بگیرند. ازبکستان بازی اول خود را ۳ بر یک پیروز شد و قطعا برتری ما در آنجا می‌تواند به بازیکنان روحیه خوبی دهد.

وی در مورد اعتراض هنگ‌کنگی‌ها به شرایط خود در تمرین ایران عنوان کرد: واقعیت این است که باید زمینی به آنها می‌دادیم که مجهز به نور باشد. زمین شماره ۲ آزادی را هم به هنگ‌کنگ دادیم که قبول نکردند ولی بعد به شماره یک آمدند و تمرین کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار