بازدید 8910
گزارش

بازگشت مقصر ویلموتس‌گیت! ثبت‌نام تاج با قلب مریض؟

کد خبر: ۱۱۲۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 10 July 2022

شنیده‌های نیمه رسمی حکایت از این دارد که مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال قصد دارد امروز برای حضور در انتخابات شهریورماه این فدراسیون نام نویسی کند تا به صورت رسمی وارد کارزار انتخابات شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شایعه حضور مهدی تاج از دو هفته پیش در محافل ورزشی مطرح شد اما وی و نزدیکانش این خبر را تائید یا تکذیب نکردند تا گمانه زنی‌ها در خصوص ورود وی به انتخابات فوتبال افزایش یابد.

بازگشت مقصر ویلموتس‌گیت! ثبت‌نام تاج با قلب مریض؟

حالا شنیده می‌شود وی قصد دارد در آستانه اتمام زمان نام نویسی از کاندیداهای متقاضی حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به سئول جنوبی برود تا به شکل رسمی اعلام کاندیداتوری کند اما سوال اینجاست با توجه به پرونده پر حرف و حدیث استخدام مارک ویلموتس و حواشی بسیار زیاد مرتبط با آن آیا صلاحیت مهدی تاج از سوی کمیته انتخابات تائید خواهد شد یا اینکه وی به دلیل خسارت های مرتبط با پرونده ویلموتس از گردونه انتخابات خارج خواهد شد.

مهدی تاج منتقدان دانه درشتی در بدنه فوتبال و رسانه دارد که بدون تردید با ورود رسمی وی به کارزار انتخابات باید شاهد واکنش آنی آنها باشیم. به ویژه اینکه هنوز تکلیف پرونده ویلموتس گیت و خسارت سنگین بابت قرارداد ترکمنچای این مربی با فدراسیون فوتبال روشن نشده است، پرونده ای که مهدی تاج مسبب اصلی آن بود و با توصیه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دولت حسن روحانی منعقد شد و پس از مدتی کوتاه به سرانجام نرسید و با شکایت سرمربی بلژیکی به کمیته انضباطی فیفا به یکی از بزرگترین چالش های حقوقی فوتبال تبدیل شد که در رای اولیه فیفا غرامت بسیار سنگین بابت آن به فوتبال ایران تحمیل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست