بازدید 20185
متهم ردیف اول ویلموتس گیت با چه رویی برای ریاست دوباره ثبت‌نام کرد؟

آقاى تاج؛ شما گزينه هيچ نهادى نيستی! / با پرونده ۲۰۰میلیاردی چه کسی جرات توصیه تاج را دارد؟

گروهى مى خواهند القا کنند کار انتخابات فوتبال پیش از مجمع ٨ شهریور تمام شده و با فضاسازى ذهنى مخالفان خود را ناامید و حتى مرعوب سازند، این روز‌ها راه افتاده‌اند و در جامعه فوتبال پخش کرده‌اند که بازگشت تاج از جای خاص و مجهولی توصیه شده.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ 14 July 2022

خرج کردن از کیسه دولت و متصل دانستن خود به ارکان نظام مد شده و این ادعا‌ها به ابزاری برای عقب راندن رقبا و ساکت کردن منتقدان بدل شده است.

گزینه نظام، دولت، فلان نهاد یا سازمان، بهمان مرجع نظارتی، این گونه تصمیم گیرى شده، خواست فیفا و اى اف سى است، کار تمام است؛ این جمله‌بندی‌های مبهم و ترکیب‌هاى مشکوک و نا مانوس را تنها از زبان برخى اطرافیان یکى از نامزدهاى انتخابات فدراسیون فوتبال مى شنوید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گروهى مى خواهند القا کنند کار انتخابات فوتبال پیش از مجمع ٨ شهریور تمام شده و با فضاسازى ذهنى مخالفان خود را ناامید و حتى مرعوب سازند!

آیا واقعا نهاد و مرجع و مقامی وجود دارد که حاضر باشد ریسک توصیه بازگشت مهدی تاج را به جان بخرد؛ در حالی که هنوز پرونده غرامت بیش از ۲۰۰میلیاردی سرمربی بلژیکی به عنوان گل سرسبد شاهکار‌های او بسته و یا تعیین تکلیف نشده؟

بررسی‌های سازمان بازرسی کل کشور، کمیسیون اصل نود، قوه قضاییه و نهاد‌های نظارتی در افتضاحات مدیریتی تاج به کجا رسید؟ همان اقداماتی که با شروعش، تاج قلب خود را گرفت و استعفا داد و به سواحل اسپانیا گریخت!

آقاى تاج؛ شما گزينه هيچ نهادى نيستی

فضاى رسانه‌اى موجود اطراف انتخابات فوتبال به خوبى نشان مى دهد که بیشترین حجم انتقادات متوجه شخص رییس اسبق فدراسیون فوتبال و عملکرد مهدى تاج خصوصا در ماجراى غرامت پرونده ویلموتس شکل گرفته و این پیام روشنى به تیم جنگ روانى این کاندیداى انتخابات ریاست فدراسیون است؛ شما گزینه مستقیم یا غیر مستقیم هیچ نهاد، ارگان و سازمانى نیستی، چرا که کسی جرات ندارد، چنین نابودگری را توصیه کند و پایش بایستد.

از نماینده مجلس تا گوینده رادیو، مجرى تلویزیون، خبرنگاران و رسانه هاى دولتى و غیر دولتى بر مبناى رسالت و وظیفه خود همچنین مطالبات مردمى اقدام به نقد عملکرد مهدى تاج کرده و حضور دوباره او را در این عرصه به چالش کشیده اند. هیچ توصیه و سفارشى خارج از این چارچوب وجود ندارد و انتخابات فوتبال هم قرار نیست متاثر از این فضاى ساختگى برخى مشاوران و اطرافیان برگزار شود.

همانطور که وزیر ورزش هم ثبت نام تاج بر انتخابات فدراسیون را خلاف قانون سه دوره تصدی اعلام کرد، صراحتا با اساسنامه فدراسیون فوتبال در تضاد است.

نه فیفا و AFC و نه هیچ نهاد و سازمان داخلى توصیه اى در این خصوص به اعضاى مجمع نخواهند داشت و نه هیچ یک از اعضا تحت تاثیر این گونه فضاسازى هاى متوهمانه قرار مى گیرند.

سرنوشت فوتبال روز هشتم شهریور رقم خواهد خورد و با قید این حقیقت که اهالى فوتبال حافظه کوتاه مدت ضعیفى ندارند و اتفاقات سال هاى اخیر را فراموش نکرده، عاملان وضعیت موجود را از یاد نبرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۷
با پخش اون پولها احتمالا حامی پیدا میشه
پاسخ ها
محم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
کسی که جرات کرده با این افتضاحاتی که تابناک نام برده دوباره برگرده به فوتبال و خودش را در معرض خطر بندازه قطعا پشتش به جائی گرمه
ناشناس
| Romania |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
خاوری هم اگر برگرده میشه رییس کل بانک مرکزی
حاجی طرف 200 میلیارد خسارت زده نه تنها تو زندان نیست واسه انتخابات ثبت نام می کنه ! چه مدل جهان سومیه اینجااااااا!
نهاد های نظارتی با سکوتشان در مقابل ثبت نام این فرد دزد و نابکار برای ریاست فدراسیون عملا مهر تاییدی بر عدم بیطرقی و فساد درون سازمانی میزند.

اصولا چرا آدم ناسالمی که در AFC هم علیه منافع ملی تلاش میکرد اجازه میدهند ثبت نام کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا نهاد های نظارتی در مقابل ثبت نام آقای تاج گه ضرر و زیان های فروانی را به بیت المال زده سکوت میکنند؟
شرم, حیا ,غیرت, معرفت و......... کجا رفته //؟قحط الرجال شده//؟
فقط پرونده افرادی با این حجم از حداقل بگیم بی درایتی بررسی درست و عادلانه نمی شود که حداقل به عنوان تخلف اداری در کمترین حالت جرمشون اثبات شود این گونه گستاخانه باز هوس ورود به همان جایگاهی را دارند که خسارت زدند
حالا خواهید دید!
مشکلات گفته شده ربطی به تاج ندارد مشکل نظام است در دوره تاج بود که با کی روش ایران آقای آسیا شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
اسمش تاجه والا کلاه پشمی هم نیست
تابناک جان خیلی ساده ای ! در فدراسیون فوتبال ایران هر چه کارنامه ها سیاهتر و خلافکاریها بیشتر امکان موفقیت بیشتر است ! حالا تا چند روز دیگر معلوم می شود که آیا این جناب گزينه نظام، دولت ، فلان نهاد يا سازمان، بهمان مرجع نظارتی است و اينگونه تصميم گيرى شده، خواست فيفا و اى اف سى است، و كار تمام است ؟ بزودی و در هشتم شهریور مشخص می شود که بررسی های سازمان بازرسی کل کشور، کمیسیون اصل نود ، قوه قضاییه و نهادهای نظارتی در افتضاحات مدیریتی تاج به کجا رسیده ؟ همان اقداماتی که با شروعش ، تاج قلب خود را گرفت و استعفا داد و به سواحل اسپانیا گریخت!
خخخیلی واضح است که محمد آخوندی گزینه دولت و حاکمیت برای فدراسیون فوتبال ست، و تقرببا کار تمام است. همین تحلیل های آبگوشتی و فشار رسانه ای فعلی به تاج و تقریبا سکوت دربرابر آخوندی کاملا نشان میدهد که گزینه اصلی آخوندی ست و تاج یک آدرس غلط است تا کسی حواسش به گزینه اصلی نباشد..
عزیزی خادم یکهو کله پا میشود، به آجرلو مدیرعاملی باشگاه استقلال داده میشود و در دقیقه نود کسی که یکی از گزینه های اصلی برای وزارت ورزش دولت بود (بروید ببینید خبرگزاری فارس چه نوشابه‌ای برایش باز کرده) و در ستاد احسان برکت بوده و... کاندیدا می‌شود، بعد رسانه ها خبر دروغ ردصلاحیتش را می‌زنند تا فشارها بهش کم شود و تقرببا همه فشارهای رسانه ای علیه تاج و حتی ماجدی متمرکز میشود، هیچ کس به آخوندی که یک فرد صرفا سیاسی و کاملاا جناحی ست و هیچ سابقه ای در فوتبال ندارد و صرفا به جناح سیاسی دولت کاملا نزدیک ست و هیچ نسبتی با فوتبال ندارد، اشاره نمیکند. همین ها کاملاااا مشخص میسازد که تصمیم گرفته شده و آخوندی برای فدراسیون فوتبال انتصاب شده فقط با شویی شبیه به یک انتخابات!!!!
تو این مملکت تمام مسئولینی که خلافی کردن نهایتا پستشون عوض شده وهیچ مجازاتی در کار نبوده.این بیچاره چون کاری بلد نیست هی میاد رئیس فدراسیون میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
یکی از مهمترین ویژگی‌های مسئولین ما داشتن «رو» و کم نیاوردن در هر حالتی است. دقیقاً مثل تاج که با یک کارنامه سیاه مدیریتی با پررویی تمام آمده و دوباره برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرده! دقیقاً مثل کاندیداهای ریاست‌جمهوری که هر چهار سال یکبار با پررویی تمام در دوربین نگاه می‌کنند و وعده حل مشکلاتی که خودشون عامل اصلی به وجود اومدنش هستند، به مردم می‌دهند!
عقل میگوید هر مسؤلی قراردادکلان غیرعادی منعقد میکند درصدی ازان به جیب مبارک واریز میکند اما وقتی این لطف نهادینه شده باشد درجزایر قناری مصرف میشود بیخود نبود زمان قاجار مسؤلیتها فروشی بود
اینجا سرزمین عجایب پس تعجب نکنید
بدتر از رفتن اسکویچ بازگشت تاج و دارو و دسته به این سمت هست متاسفانه مردم را با این بازیهای نخ نما از گرانی پرت می کنن
عجب آشفته ب ازاریست این جا.
سازمانها ارگان های نظارتی کجا تشریف دارند؟
امر
بمعروف
و
نهی از منکر کجاست؟
تاریخ فوتبال در آینده چه خواهد نوشت.
بله
عجب آشفته بازاریه
جالبه طرف این همه از جیب بیت المال هزینه کرده راست راست میگرده خیالش راحته کسی کاریش نداره

پس حتما به جای وصله
دو میلیون یورو از جیب بازنشستگان تامین اجتماعی چی شد؟از
اون موقع که هنوز گند کاری که کرده بود در نیومده بود، گزینه کجا بود؟
این مسئله موشکافی شده و تاج هم به اندازه دیگران که هماکنون فعالند مقصر می باشد نه بیشتر. آیا فقط یک نفر اینقدر افتضاح در می آورد! بشنو باور نکن
کاش مطبوعات برای مردم روشن مینمودند که این آقایان با اینهمه خدمات مشعشع , وابسته به کدام نهاد یا سازمان هستند که با کمال رو با اینهمه پرونده و... باز وارد گود میشوند. شاید هم مردم را گاگول فرض کرده اند.
این آقا جه صلاحیتی دارد اینگونه با پررویی تمام مجدد کاندید میشه؟! چه کسی چنین اجازه ای داده و میده؟! ایشان باید محاکمه بشه بدلیل عدم کفایت مدیریت درست و لطمه به بیت المال.آیا دهن کجی به مردم نیست؟ اگر به شدت با ایشان برخورد میشد الان خودش و دور و اطرافیاش چنین اجازه وجسارتی به خودشان نمیدادن.
آدم قحطه؟! یعنی تو این مملکت آدم مستعد تر پیدا نمیشه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست