بازدید 2873
۱

فیفادی باز هم از پرسپولیس قربانی می‌گیرد؟

کد خبر: ۱۲۰۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ 14 November 2023

پرسپولیس پس از فتح سه‌گانه در فصل جدید صلابت همیشگی را ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرخ‌ها با وجود قهرمانی به واسطه قوانین عجیب و غریب نقل و انتقالاتی و سقف قراردادها نتوانستند آنطور که باید تیم‌شان را حفظ و تقویت کنند و علاوه‌بر آن مصدومیت ستاره‌های این تیم هم چند وزنه مهم ترکیب پرسپولیس را گرفت.

ابتدا یاسین سلمانی پس از سفرهای طولانی و طاقت فرسا از اردوی پرسپولیس تا تیم ملی امید با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد و سپس مرتضی پورعلی گنجی در آخرین بازی تیم ملی مقابل قطر در صحنه‌ای دلخراش رباط داد و فصل را از دست داد.

با مصدومیت این دو بازیکن پرسپولیس در هفته‌های اخیر حسابی به دردسر افتاده است. جالب اینکه در فیفادی شهریور نیز علیرضا بیرانوند دچار مصدومیت شد و تا آستانه غیبت در بازی حساس با النصر پیش رفته بود و هر طور بود او را به چارچوب دروازه پرسپولیس رساندند.

پرسپولیس در حال حاضر بیرانوند، کنعانی و ترابی را در اردوی تیم ملی دارد که مهدی ترابی نیز به تازگی از بند مصدومیت رها شده‌است. حال هواداران و کادرفنی پرسپولیس امیدوارند پیش از بازی سرنوشت‌ساز با النصر بازیکنان‌شان در اردو و بازی‌های تیم ملی مصدوم نشوند چرا که پرسپولیس در این شرایط هم کار سختی در لیگ قهرمانان دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منظور از کار سخت تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ است ؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست