بازدید 3310
۲

مرگ زوج بریتانیایی در هتل به‌دلیل سمپاشی

در بررسی‌های اولیه علت مرگ این زوج، مشخص شده بود که هیچ یک از مسمومیت با مونوکسیدکربن یا غذایی موجب مرگ این زن و شوهر نشده بود و قرار گرفتن آن‌ها در معرض عامل بیولوژیکی عفونی یا مواد شیمیایی سمی علت اصلی مرگ بوده است.
کد خبر: ۱۲۰۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ 13 November 2023

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، موضوعی که در آن زمان مسئولان هتل به گردن نگرفتند.
 
یک زوج بریتانیایی که به مصر سفر کرده و در یکی از هتل‌های این کشور ساکن شده بودند، بر اثر استشمام هوای آلوده ناشی از سمپاشی برای از بین بردن ساس‌ها، جان خود را از دست دادند.

 سال ۲۰۱۸، جان کوپر، ۶۹ ساله، و همسرش سوزان، ۶۳ ساله، به‌محض اینکه در اتاقی در یکی از هتل‌های شهر غردقه در کرانه مصری دریای سرخ ساکن شدند، حالشان بد شد و همان شب در بیمارستان فوت کردند. از همان زمان تاکنون دعوای حقوقی در جریان بود تا اینکه مشخص شد، این زن و شوهر بر اثر استشمام هوای سمی ناشی از سمپاشی هتل برای از بین بردن ساس‌ها، جان خود را از دست داده بودند.

در بررسی‌های اولیه علت مرگ این زوج، مشخص شده بود که هیچ یک از مسمومیت با مونوکسیدکربن یا غذایی موجب مرگ این زن و شوهر نشده بود و قرار گرفتن آن‌ها در معرض عامل بیولوژیکی عفونی یا مواد شیمیایی سمی علت اصلی مرگ بوده است. موضوعی که در آن زمان مسئولان هتل به گردن نگرفتند.

در تحقیقات بیشتر، یک گردشگر آلمانی گفت، این زن و شوهر در اتاقی ساکن شده بودند که اتاق مجاور آن‌ها مورد هجوم ساس‌ها قرار گرفته و هنگام ناهار با استفاده از آفت‌کشی به نام «لامبدا» ضدعفونی شده بود. اتاق‌های کناری این اتاق به مسافران کرایه داده شده بود. اما در این اتاق قفل بود.

دختر این زن و شوهر به پلیس گفته بود که والدینش هیچ مشکل جسمی نداشتند و برای تفریح به مصر رفته بودند.

تمام بررسی‌ها و کالبدشکافی‌ها نشان داد که این زن و شوهر بر اثر استشمام هوای سمی ناشی از آفت‌کش فوت کرده‌اند و هتل مسئول مرگ این زوج است. اکنون مدیر هتل منتظر شنیدن رای دادگاه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مرد انگلیسی شبیه شهاب عباسی هستش
نمیخواستند مخابرات مصررا بخرند !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست