بازدید 3320

شورای رقابت هر دو ماه ۳ بار مجوز گرانی خودرو داده!

شورای رقابت در سال جاری به نهاد تولید مجوز برای گران‌فروشی خودروسازان تبدیل شده و تقریباً هر دو ماه ۳ بار مجوز افزایش قیمت را به خودروسازان داده است.
کد خبر: ۱۲۰۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ 07 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بررسی مصوبه‌های شورای رقابت نشان می‌دهد که از ابتدای امسال تا هفتم آبان ماه، ۱۲ بار افزایش قیمت خودروهای داخلی و وارداتی به تصویب رسیده است که به صورت میانگین هر ۲ ماه سه مرتبه بوده است.

شورای رقابت با صدور مجوز افزایش قیمت به خودروسازان، اکنون خود عاملی برای گران‌فروشی شده است. پیش از این اگر خودروسازان به صورت غیرقانونی اقدام به افزایش قیمت می‌کردند، اکنون با مجوز شورای رقابت و به راحتی اقدام به گران کردن قیمت‌ها می‌کنند.

شورای رقابت با این تعداد تصویب در خصوص افزایش قیمت، رکورد افزایش قیمت در خودروهای داخلی و وارداتی را شکسته است.

افزایش قیمت‌های خودرو در مصوبه شماره‌های ۵۵۷، ۵۶۶، ۵۷۲، ۵۷۳، ۵۷۴، ۵۸۴، ۶۰۲، ۶۰۷، ۶۱۰، ۶۱۱، ۶۱۴ و ۶۱۵ رقم خورده است.

مصوبه ۵۵۷ شورای رقابت در ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اختصاص به تعیین قیمت خودروهای تولیدی (ایران‌خودرو ـ سایپا) داشت.

همچنین شورای رقابت در اردیبهشت و خردادماه ۴ بار افزایش قیمت خودروها را تصویب کرد، مصوبه ۵۶۶، ۵۷۲، ۵۷۳ و ۵۷۴ شورای رقابت در اردیبهشت و خردادماه امسال برای تعیین قیمت خودروهای مونتاژی و تغییرات قیمت ناشی از تغییرات اجباری و اختیاری خودروهای ایران خودرو بود.

شورای رقابت در مصوبه ۵۸۴ و ۶۰۷ در ۱۷ و ۲۱ تیرماه قیمت خودروهای مونتاژی با صورت‌های مالی جدید و فاقد قیمت و قیمت ۵ محصول سایپا را افزایش داد.

این شورا در مهرماه امسال سه بار افزایش قیمت خودروها را اعلام کرد، مصوبه ۶۰۷، ۶۱۰ و ۶۱۱ در مهرماه به تعیین قیمت خودروهای مونتاژی، خودروهای وارداتی و هشت محصول ایران خودرو اختصاص داشت.

آبان ماه امسال نیز شورای رقابت ۲ با افزایش قیمت خودروهای مونتاژی را تصویب کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۲
بیچاره مردم مظلوم ایران
خب گرون کنن خودشون هم بگن چرا مردم دیگه واسه انتخابات کسی نمیاد...
وقتی ما مردم احمق پولمون رو به این حلبیهای آدم کش میدیم خوب اونا هم باید کیف کنند وگرون کنند
چه اتفاقي افتاده كه ارزش يك كارگر زحمت كش از يك چهار چرخ فلزي كمتر شده و ميتواند چند بار در سال افزايش قيمت داشته باشد ولي اين انسان شريف نه.
وقتی دست همشون توو کاسه چاپیدن مردمه نتیجش همینه. این کارهاشون تورم زا نیست ولی وقتی میخوان چندرغاز اضافه حقوق به کارمند و کارگر بدن میگن باعث تورم میشه
دورود
بهتر اسمشو بزاریم شورای افزایش قیمت گرانی و سازنده تورم و مافیای انحصاری خودرو والله تا الان جز باعث گران شدن خودرو کار دیگه ای نکرده. تا بازار خواست ثبات پیدا کنه با گران کردن بی مورد و ناگهانی دوباره به بازار خودرو شوک قیمتی وارد شده ،عریزان مسؤلین رساندن قیمت کارخانه به بازار هنر نیست,عدالت نبست،رساندن قیمت بازار به کارخانه هنر است،عدالت است.
شورای رفاقت و شرکا
بی پناه مردم وطن عزیزتز از جانم ایران!!
حتما شریک هستند
چه اشکالی داره مردم ثمرات دولت انقلابی و رییسی را ببینن !؟
اعضای شورای رقابت که ظاهراً مدافعین مافیای خودرو و سایر اقلام مورد نیاز مزدم هستند، بایستی تغییر کنند من نمی دانم اعضای این شورا را چه کسی تعیین می کند ولی همین قدر می دانم که این اعضاء دشمن مردم و مدافع مافیا هستند
بی درو پیکره دیگه
کشور بچا پ بچااااپ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی