بازدید 4080
۲

خودروهای چینی کارکرده در امارات و عمان چند است؟

در ادوار گذشته خودروهای اروپایی بهترین انواع خودروهایی بودند که هر کسی می‌توانست تهیه کند، اما سرعت تغییرات در دوران مدرن، بیش از پیش شد تا جایی که چین همگام با پیشرفت در عصر توسعه، توانست با انواع خودروهای جدید و شگفت‌انگیز به بازار حمله کند. اکنون چین صاحب یکی از متنوع ترین سبدهای خودرویی در دنیاست.
کد خبر: ۱۲۰۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸ 13 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، جاه طلبی مدرن چین برای رویارویی با غول های خودروساز در جهان، این کشور را مجاب کرده تا ارتباط تنگاتنگی با شرکت های خودروسازی خارجی که چین را برای تولید محصولاتشان انتخاب کرده اند نیز داشته باشد و نهایتا بهره گیری از بزرگترین ظرفیت نیروی کار دنیا، به طور جدی و گسترده وارده عرصه خودروسازی شود.

جیلی یکی از معروف‌ترین خودرو‌های خاورمیانه محسوب می‌شود که در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد و در سال ۱۹۹۷ وارد صنعت خودروسازی شد و یکی از اولین خودروسازان در چین به حساب می‌آید که نکته قابل توجه  آن طراحی آن است.

۱۰ برند برتر خودروی برقى چینی  در سال ۲۰۲۳ عبارتند از BYD، SAIC، NIO، GAC، Li Auto Inc؛ و Geely، XPeng، Huawei، Changan Auto و Great Wall Motor.

قیمت خودرو‌های چینی کارکرده در امارات، عمان و ارمنستان

در ادامه بررسی قیمت خودرو‌های خارجی کارکرده در کشور‌ها اطراف ایران که به تولید و انتشار گزارش‌های متعددی از فهرست قیمت برند‌های مختلف خودرو با شرایط کارکرده و عمر کمتر از ۵ سال منجر شود؛ در این گزارش قیمت خودرو‌های چینی کارکرده در امارات، عمان، ارمنستان و قطر را بررسی کردیم که البته این خودرو‌ها از میان برند‌های برتر چینی‌ها بوده است.
تنها خودرو‌های خارجی که در ایران و ارمنستان یک قیمت دارد!

شاید تنها خودرو‌های چینی هستند که بخاطر امکان حضور در بازار خودروی ایران و نیز مونتاژ در ایران؛ اکنون تفاوت چندانی میان قیمت آن‌ها در ایران یا در امارات و سایر کشور‌های همسایه نمی‌بینیم و به طور مثال یک خودروی تیگو ۷ یا تیگو ۸ کارکرده در ایران و ارمنستان تقریبا یک قیمت دارد.

این شرایط برای قیمت انواع دانگ فنگ و دیگر خودرو‌های چینی هم تقریبا یکسان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
دروغ گفتن هم بلد نیستید مدل چری تیگو 7 2023 با 150 هزار کیلومتر یعنی در عرض یکسال 150000 کیلومتر کارکرد داشته !؟
خجالت کشیدین به تومان بنویسید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست