بازدید 1775
۲

لیندسی گراهام: قطعنامه سازمان ملل یهودستیزانه بود!

سناتور سرشناس آمریکایی، پس از تصویب شدن قطعنامه‌ای در مجمع عمومی سازمان ملل که خواستار آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی علیه حماس می‌شد، سازمان ملل را به عنوان «یهودستیزترین نهاد روی کره زمین» محکوم کرد.
کد خبر: ۱۲۰۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 31 October 2023

به گزارش تابناک،  قطعنامه غیرالزام‌آوری که خواستار «آتش‌بس بشردوستانه» در غزه می‌شد، روز جمعه از سوی این سازمان جهانی متشکل از ۱۹۳ عضو و با ۱۲۰ رای موافق در مقابل ۱۴ رای مخالف به تصویب رسید و اولین واکنش سازمان ملل به جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان بود.

لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی سرشناس شامگاه دوشنبه در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: «اجازه بدهید همین الان درباره سازمان ملل به شما بگویم؛ این سازمان یهودستیزانه‌ترین سازمان روی کره زمین است!»

این جمهوری‌خواه اهل کارولینای جنوبی با طرح اتهاماتی بی‌اساس علیه نیروهای مقاومت مدعی شد: «درخواست از اسرائیل برای برقراری آتش‌بس، آن هم پس از قتل‌عام مردمش به شکلی بدتر از اقدام نازی‌ها، سر بریدن کودکان و تجاوز به زنان در مقابل والدینشان... سازمان ملل اشتباه می‌کند.»

ادعاهای مطرح از سوی لندسی گراهام که پبشتر از سوی جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا نیز به نوعی تکرار شده بود، رد شده و خود مقامات رژیم صهیونیستی نیز نتوانسته‌اند مدرکی برای آن ارائه کنند.

گراهام گفت: «در صورتی آتش‌بس برقرار می‌شود که حماس دیگر تهدیدی برای اسرائیل نباشد. تنها در آن صورت ما آتش‌بس خواهیم داشت.»

آمریکا، رژیم صهیونیستی، پنج عضو جزیره‌ای اقیانوس آرام و چهار کشور اروپایی همگی به قطعنامه‌ای که پیش‌نویس اعراب بود، رای منفی دادند. این قطعنامه در نهایت با رای مثبت ۱۲۰ عضو تصویب شد.

کانادا تلاش داشت با ایجاد تغییراتی در این قطعنامه سازمان ملل که مورد حمایت ایالات متحده قرار گرفت، حملات حماس را محکوم کرده و خواستار آزادی فوری اسیران حماس شود، اما این تغییر پیشنهادی در کسب دو سوم اکثریت آرا ناکام مانده و رد شد.

اظهارات سناتورگراهام جنگ‌طلب در شرایطی مطرح می‌شود که ارتش رژیم صهیونیستی برای بیست و پنجمین روز به بمباران شدید نوار غزه ادامه می‌دهد؛ نوار غزه در معرض حملات گسترده زمینی، هوایی و دریایی قرار دارد که منجر به تخریب گسترده شده و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از موشک‌هایی با قدرت تخریب بسیار زیاد استفاده می‌کنند. حملات صهیونیستی تاکنون جان هشت هزار فلسطینی از جمله بیش از سه هزار کودک را گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لیندسی گراهام: قطعنامه سازمان ملل یهودستیزانه بود

واقعا درست هست چون هیچ صهیونیستی برای دیگران خیر نمیخواد
اشتغالگری بیش نیستند
یهود فقط صهیونیست و هر که بگه بهش آدم نکشید میشه یهودستیز حتی اگر خودش هم یهودی باشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست