بازدید 2232

محدویت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته در جاده‌های شمال آغاز شده و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۰۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ 26 October 2023
محدویت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال


به گزارش تابناک، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌ها و اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در جاده‌ها به‌صورت عادی و روان است و از لحاظ جوی هم مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اجرای محدویت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در جاده‌های شمال، افزود: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها در حال اجرا است و مشکلی در این زمینه از لحاظ ترافیک وجود ندارد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: معمولا چهارشنبه‌ها شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌‌های شمال هستیم که حجم ترافیک در محورها طی پایان ‌ هفته‌ها افزایش می‌یابد.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ روز جمعه پنجم آبان ماه امسال در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه پنجم آبان ماه امسال،  از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه البته اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در جاده‌های شمال براساس شرایط ترافیکی خواهد بود، خاطرنشان کرد: موضوع مهم اینکه لازم است هشدارها و توصیه‌ها جدی گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست