بازدید 2721

ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی نیمه‌سنگین در محور کندوان، گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ 06 July 2023

 

 به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت محور‌های شمال اظهار کرد: شاهد ترافیکی نیمه‌سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کندوان هستیم، ولی تردد خودرو‌ها در محور‌های هراز، سوادکوه و کیاسر به‌صورت روان است.

وی افزود: معمولا پایان هفته‌ها به‌ویژه در روز‌های تابستانی شاهد افزایش حجم ترافیک در محور‌های شمال هستیم که بار برگشت طی روز جمعه موجب ترافیک در محور‌های شمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال تداوم دارد، تصریح کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز اجرا شده و این محدودیت تا ساعت ۲۴ ادامه دارد و ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه نیر این محدودیت تکرار می‌شود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تریلی از محور هراز، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ فردا از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فردا از مرزن‌آباد به کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه اجرای این محدودیت در محور کندوان براساس شرایط ترافیک خواهد بود، گفت: درصورت ترافیک سنگین، محور‌های کندوان و هراز فردا یک‌طرفه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست