بازدید 3605

ارتش اسرائیل: ۱۰۰ هزار نیروی ذخیره را فراخواندیم

منابع خبری امروز (دوشنبه) اعلام کردند که ارتش اسرائیل ۱۰۰ هزار تن از نیرو‌های ذخیره ارتش خود را فراخوانده است.
کد خبر: ۱۱۹۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ 09 October 2023


به گزارش تابناک به نقل از شفقنا؛ وبگاه صدی البلد نوشت: «آویخای ادرعی سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که ارتش برای ۱۰۰ هزار نفر از نیرو‌های ذخیره ارتش خود فراخوان صادر کرده است».

او گفت: «وضعیت اسرائیل بحرانی است و نیرو‌های ارتش همچنان در حال درگیری با نیرو‌های حماس هستند».

آویخای ادرعی همچنین گفت که حدود ۱۰۰۰ مبارز فلسطینی وابسته به حماس در حمله به اسرائیل شرکت داشتند.

سخنگوی ارتش اسرائیل افزود: «تعداد کشته‌شدگان اسرائیلی‌ها اعم از اتباع و سربازان وظیفه تاکنون به ۷۰۰ اسرائیلی رسیده و احتمال افزایش نیز وجود دارد. تعداد زیادی اسیر اسرائیلی در نوار غزه نگهداری می‌شوند و تعداد واقعی آن‌ها در روز‌های آینده اعلام خواهد شد».

سخنگوی ارتش اشغالگر با اشاره به اینکه از آغاز عملیات نظامی تاکنون ۶۵۳ هدف متعلق به جنبش حماس بمباران شده است، افزود: «ما بهای سنگینی پرداختیم، اما امنیت را برای مردم اسرائیل باز می‌گردانیم».

«جاناتان کانریکوس» یکی از نیرو‌های ذخیره ارتش اسرائیل نیز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس از فراخواندن نیرو‌های ارتش این رژیم خبر داد و نوشت: «ارتش حداقل ۱۰۰ هزار نیروی ذخیره را به نزدیکی مرز اسرائیل با نوار غزه فرستاده است».

وی در ادامه توضیح داد: «هم‌اکنون صدهزار نظامی ذخیره در جنوب اسرائیل مستقر شده‌اند و برای اجرای عملیاتی که دولت از ارتش خواسته آماده می‌شوند، وظیفه ما اطمینان پیدا کردن از امنیت شهروندان اسرائیلی پس از پایان جنگ است».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست