بازدید 12561
خبرگزاری فرانسه:

عملیات زمینی ارتش اسرائیل علیه غزه آغاز شد

خبرگزاری فرانسه به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات زمینی ارتش اسرائیل علیه غزه آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۸ 14 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «جاناتان کانریکاس» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تایید کرد که نظامیان اسرائیلی وارد نوار غزه شده‌اند.

روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی مدعی آغاز حمله زمینی به نوار غزه شد.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی گزارش برخی رسانه‌ها درباره آغاز عملیات زمینی به نوار غزه را رد کرده و توضیح دادند که ارتش اسرائیل تنها آغاز بمباران زمینی و هوایی علیه نوار غزه را اعلام کرده است.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین بامداد جمعه خبر داد که شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۰۹ نفر افزایش یافت که ۲۸ نفر آن‌ها کودک، ۱۵ نفر زن بوده و در این حملات ۶۲۱ نفر نیز مجروح شدند.

از ساعتی پیش جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی حملات خود به مناطق مختلف غزه را افزایش داده و بر اساس گزارش‌ها بیش از ۸۰ بار مناطق مختلف غزه را بمباران کرده است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

کابینه امنیتی صهیونیست‌ها نیز شامگاه چهارشنبه برنامه‌های نظامی برای افزایش عملیات‌های تهاجمی به جنبش‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی در غزه را تصویب کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر