بازدید 4718

سامانه بارشی فردا وارد کشور می‌شود

سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش باران در استان‌های شمالی از ظهر فردا دوشنبه اعلام کرد:بارش‌ها در شمال غرب، شمال شرق و سواحل دریای خزر سنگین است.
کد خبر: ۱۱۹۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ 08 October 2023

 

 به گزارش تابناک، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا ظهر فردا دوشنبه جو پایداری در بیشتر مناطق کشور حاکم بوده و دما هوا در نوار شمالی به‌ویژه با توجه به وزش باد گرم در استان‌های ساحلی دریای خزر به‌طور نسبی افزایش می‌یابد.

از بعدازظهر فردا به‌تدریج ابرناکی، بارش باران و وزش باد در گیلان، غرب مازندران و اردبیل شروع می‌شود. سه‌شنبه در شمال غرب، غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز ابرناکی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی مناطق خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

این وضعیت روز چهارشنبه در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، چهارشنبه و پنجشنبه در مناطقی از اردبیل، سواحل دریای خزر، شمال شرق، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی ادامه دارد. ضمن این‌که در روز پنجشنبه در برخی مناطق مرکزی کشور بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

شدت بارش‌های سه‌شنبه برای گیلان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و روز چهارشنبه برای غرب سواحل دریای خزر و شمال شرق است.

به گزارش تسنیم، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک همراه با کاهش کیفیت هوا امروز در برخی مناطق نوار شرقی کشور دور از انتظار نیست. از سه‌شنبه روند کاهش دما در نوار شمالی کشور به‌ویژه سواحل دریای خزر محسوس است. دریای خزر از ظهر سه‌شنبه تا پنجشنبه مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با بیشینه دما ۲۵ درجه پیش‌بینی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی