بازدید 8352
۴

سارقی با ۳۰۰ فقره سرقت در پایتخت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو خبر داد و گفت: در تحقیقات صورت گرفته از این سارق وی به بیش از ۳۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر تهران اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۱۹۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ 07 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از- به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علی ولی‌پور گودرزی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودرو و دریافت شکایت مال باختگان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این پایگاه ابتدا با تحقیقات میدانی دریافتند؛ فردی به صورت انفرادی در جنوب شرقی استان تهران، شبانه به صورت انفرادی به شیوه و شگرد مخصوص درب خودرو‌ها را باز نموده و محتویات باارزش داخل آن را به سرقت می‌برده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی نیز با استفاده از منابع اطلاعاتی و روش‌های میدانی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و وی را در جنوب شرقی استان تهران دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس انتقال دادند.

سردار ولی‌پور گودرزی در ادامه با بیان اینکه متهم با وجود شواهد و مستندات موجود صراحتا به ارتکاب جرم خود معترف شد، عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و در ادامه نیز به ۳۰۰ فقره سرقت با همین شیوه و شگرد اقرار داشت.

وی افزود: تاکنون ۵۰ تن از مال باختگان شناسایی و تحقیقات تکمیلی برای کشف اموال مسروقه از سوی کاراگاهان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۴
حب چرا این ارادل باید آزاد بشه اونوقت ؟؟!!!
بعد از 300 فقره سرقت! ماشالله سرعت عمل پلیس.
چه عجب؟
حتما سابقه دار هم هست. پس حکم الهی قطع دست تا کی باید معطل بمونه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست