بازدید 3084

دستگیری آخرین نفر از اوباش متواری در فلاح تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری آخرین نفر از اراذل و اوباش حاضر در نزاع و درگیری دسته‌جمعی که منجر به اخلال در نظم و آسایش عمومی در محله فلاح شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ 04 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای مرحله پنجم طرح مبارزه با اراذل و اوباش (طرح اقتدار) و در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی و تحقق امنیت محله‌محور، ماموران پلیس موفق شدند آخرین نفر از اراذل و اوباش را که در محله فلاح موجبات سلب آسایش عمومی و نگرانی ساکنان محله را فراهم کرده بود، شناسایی و دستگیر کنند. 

وی افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که عامل درگیری با استفاده از قمه و عربده‌کشی و نزاع و درگیری دسته‌جمعی موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی در محله فلاح تهران شده و در میان اهالی محله رعب و وحشت ایجاد کرده بود. 

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، متهم متواری که از اراذل و اوباش سابقه‌دار بود، با رصد پلیسی شناسایی شد و با هماهنگی قضایی در یک عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، راستی در پایان تاکید کرد: استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است و فرماندهی انتظامی کشور در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و آرامش شهروندان را داشته باشند، برخورد خواهد کرد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی