بازدید 3784

حمله رونالدو به رکورد طارمی و مجیدی در آسیا

کریستیانو رونالدو ۴۲ گل دیگر نیاز دارد تا عنوان برترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا را به نام خود ثبت کند.
کد خبر: ۱۱۹۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵ 03 October 2023

به گزارش تابناک، ورزش سه نوشت: کریستیانو رونالدو دیروز مقابل استقلال تاجیکستان اولین گل آسیایی خود را به ثبت رساند. آقای گل فوتبال جهان، اروپا و لیگ قهرمانان با حضور در آسیا به دنبال کسب عناوین فردی و تیمی مختلفی است، اما برای رسیدن به عنوان بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا به ۴۲ گل دیگر نیاز دارد.

دژان دامیانوویچ بازیکن کهنه کار تیم‌های شرق آسیا در صدر گلزنان قرار دارد، این بازیکن با ۴۲ گل بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا است. او ۹ فصل در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، ۲۵ گل برای اف سی سئول و ۱۰ گل برای سوون سامسونگ کره جنوبی، ۲ گل برای بیجینگ گوان و ۵ گل برای کیتچی هنگ کنگ به ثمر رساند و در صدر گلزنان قرار دارد. دونگ گوک با ۴۰ گل، ناصر الشمرانی بازیکن عربستانی سابق الاتحاد و الکسون بازیکن گوانگژو نیز با زدن ۳۲ و ۳۰ گل، در رتبه‌های بعدی برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.

در تاریخچه این مسابقات مهدی طارمی با ۱۴ گل زده در صدر جدول برترین گلزنان ایرانی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و پس از او نام فرهاد مجیدی با ۱۳ گل و مرتضی تبریزی، آرش برهانی و امیر ارسلان مطهری با ۱۱ گل دیده می‌شود. در رتبه‌های بعدی علی علیپور و محمد قاضی با ۱۰ گل، مهدی رجب زاده ۹ گل، محمدرضا خلعتبری و کاوه رضایی با ۸ گل حضور دارند.

رونالدو به ۷ گل دیگر در لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد تا خلعتبری و کاوه رضایی را پشت سر بگذارد. البته کاوه به همراه سپاهان در لیگ قهرمانان حضور دارد و در بین تمام گلزنان برتر ایرانی، تنها بازیکنی است که در این مسابقات حضور دارد و می‌تواند تعداد گل‌های خود را افزایش دهد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی