بازیکن سابق تیمملی از فوتبال خداحافظی کرد
بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی کشورمان از مستطیل سبز خداحافظی کرد.
کد خبر: ۱۲۶۰۱۳۲
| | 7388 بازدید

به گزارش «تابناک ورزشی»، محمدرضا خلعتبری، بازیکن سابق تیمهای سپاهان، ذوبآهن، پرسپولیس و تیم ملی ایران، در برنامه عادل فردوسیپور بهعنوان کارشناس حضور یافت و بهطور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
خلعتبری که در این فصل در تیمی عضویت نداشت، با این تصمیم به دوران حرفهای موفق خود پایان داد.
گزارش خطا



