بازدید 49936
اسطوره فوتبال ایران با دعوت ویژه به لیسبون سفر کرد؛

دیدار علی دایی با کریستیانو رونالدو در پرتغال

طبق اطلاعاتی که به خبرنگار تابناک رسیده، علی دایی به لیسبون سفر کرده و احتمال زیادی وجود دارد که با کریستیانو رونالدو دیدار و گپ و گفتی داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۵ 10 November 2021

علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آقای گل پیشین بازی‌های ملی فیفا، که طبق اخبار واصله خبرنگار تابناک اکنون در پرتغال به سر می‌برد، احتمالا بزودی دیداری با کریستیانو رونالدو خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، دایی که چندماه قبل رکورد فوق العاده اش توسط فوق ستاره پرتغالی شکسته شد، در آستانه فیفادی و بازی‌های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا، به لیسبون رفته است و طبق اطلاعاتی که به خبرنگار تابناک رسیده، این احتمال وجود دارد که با رونالدو دیدار و گپ و گفتی داشته باشد.

دیدار علی دایی با کریستیانو رونالدو در پرتغال

گفته می‌شود این ملاقات به دعوت یکی از رسانه‌های معتبر پرتغال در محل اردوی تیم ملی این کشور انجام خواهد شد. دایی همچنین یکی از بازی‌های پرتغال که شاید مصاف با صربستان در روز یکشنبه آینده باشد را به عنوان مهمان ویژه از نزدیک تماشا خواهد کرد.

پرتغال پنجشنبه در خاک ایرلندجنوبی با این تیم روبرو می‌شود و سپس به لیسبون برمی‌گردد تا یکشنبه شب آتی در خانه خود دیدار حساس و سرنوشت ساز با صربستان را برگزار کند. یاران رونالدو اکنون با ۱۶ امتیاز پشت سر صرب های ۱۷ امتیازی قرار دارند و دو بازی پیش‌رو تکلیف را روشن خواهد کرد.

علی دایی دیروز در یک موضع گیری صریح علیه دراگان اسکوچیچ، او را در حد صحبت درباره تاکتیک ناپذیری ستاره‌های ایرانی ندید و به شدت از مهدی طارمی شاگرد خود در پرسپولیس حمایت کرد.

این احتمال هم وجود دارد که طارمی با توجه به خط خوردن از فهرست تیم ملی برای دو بازی با لبنان و سوریه، به دیدار استاد و کاشف خود یعنی علی دایی برود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
کم کم دارد حقایق روشن میشود که چرا علی دایی علیه مربی تیم ملی مصاحبه کرد. احتمالا نزدیکی طارمی به دایی و مخالفت دایی با انتخاب اسکوچیچ به عنوان مربی، عامل این اتفاقات است. به نظر من به بازیکن مربوط نبود که وارد بازی قدرت دایی و اسکوچیچ شود. در ضمن دایی حق ندارد به مربی تیم ملی در مورد انتخاب بازیکنان امر و نهی کند. مربی در انتخاب بازیکنان با هر نیت و دلیلی مختار است و خودش هم پاسخگو خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
فقط علی دایی یا یک ایرانی وطندوست باید سرمربی تیم شود
دقیقاً همینه. اسکوچیچ در حد تیم ملی نیست و صلاحیت حرف زدن در خصوص تاکتیک پذیری بازیکنان ایران رو نداره. اگه بازیکنان ایران تاکتیک پذیر نیستند چرا در لیگ های خارجی میتونن بازی کنن. آقای اسکوچیچ یه سوزن به خودش بزنه که نمیدونه تاکتیک چیه .سواد و دانش مربیگریش رو تو بازی با کره جتوبی دیدیم. برد های تیم ایران بدلیل نبوغ بازیکنان بوده و لا غیر
آقای دایی بهتره یه مروری رو رزومه خودش به عنوان مربی تیم ملی داشته باشه مخصوصاً شکست از عربستان در ورزشگاه آزادی تو همین مقدماتی جام جهانی
قابل توجه تابناکی ها
آزادگی را از شهریار فوتبال ایران یاد بگیرید
ایشون حق ندارند انتقاد کنند از سرمربی تیم بخاطر حذف طارمی...اولا باید علت حذفش شفاف شود تا مردم هم نظر دهند .دوما .بازیکنان ایران هر گاه از لحاظ اخلاق ورزشی حرفه ای شوند انگاه ستاره هستند نه اینکه وقتی به یه حدی میرسند انگار دیگه باید همه چیز و همه کس چشم قربان گوی انها باشند...ما در تیم مهاجم کم نداریم ..مینونن خلا طارمی پر کنند مانند انصاری فرد.قایدی و بقیه..انچه مهمه طارمی باید ظرفیت داشته باشد
علی دایی پیرشده ولی ماشالله رونالدوهمچنان همین قیافه روداره
امسال پرتغال با رنالدو قهرمان جاجهانی میشه
اسکوچیچ حق نداره طارمی رو خط بزنه
اصلا اسکوچیچ لیاقت سرمربی شدن ایران رو نداره از همون اول هم ازش. خوشم نمی آومد حالا به این بد تر
اصلا اسکوچیچ سرمربی تیم های خونه به خونه بود آوردن سرمربی ایران کردن
از بازیکن های ما ایراد میگیره خود اسکوچیچ نمی تونه دماغشو بکشه بالا حالا درمورد بازیکن های ما نظر میده و خط میزنه
بازیکن های ما اگه بد بودن توی تیم های اروپایی بازی نمی کردن
میدونم که طولانی شد ممنون که خوندید
دایی یادش رفته رونالدو تا همین یک سال نمی‌شناختش خبرنگارها بهش گفتن رکوردار گل ملی همچین شخصی هست بعد الان خودش رو گوم کرده به اسکوچیچ میگه تو رو کی می‌شناسه
دوست عزیزی که گفتن برد های تیم ملی ایران به خاطر نبوغ بازیکنان بوده اسکوچیچ تاثیری نداشته میخوام ازشون سوال کنم چرا دوره مربیگری ویلموتس این نبوغ و هوش را نداشتند؟و همین طارمی و امثال ایشون دوران ویلموتس هیچ تاثیری نداشتند؟دلیلش چی میتونه باشه دوست عزیز؟پس سرمربی و بازیکن مکمل هم هستند هر کدوم بلنگن واسه تیم مشکل ایجاد می کنند.
بازيكنان ايران درطول تاريخ ثابت كرده اند چه خودشان بهترين فوتباليست باشىد وچه بهترين مربي دنيا راداشته باشند تقريبا نيمي ازاهداف تاكتيك تيمي راميتواننداجراكنند،ومابقي بسمت تكنيك فردي حركت ميكنند چون بأيدروانشناسي ايرانيان رادرنظرگرفت كه مافردگراهستيم تاخردجمعي،بهمين خاطر باويرا به جام جهاني ميريم وبااسكويچ هم همينطور،مامربي سطح بالا نيازنداريم كه تاكتيك بهمين يادبده،مربي ميخواهيم كه بگه بچه ها خودتونيد وأين زمين وأين تيم حريف خوددانيد،اسكويچ همين كارارا ميكنه وموفق هم بوده وبازيكنان وراضي ومردم هم راضي
تیم ملی بدون اسکوچیچ این نتایج رو نمی گرفت. دوران ویلموتس یادتون رفته انگار
اسکوچیچ مربی با تاکتیک نیست با این همه ستاره ....تیم برنامه نداره ....بازیکنان در زمین سر در گم هستند ...چند تا تیم عربی کرایه ایی که نباید برای ما استرس ایجاد کنند ...آرنج تیم کامل نیست و سر مربی نمی داند چی میخواهد ...یعنی شما این را نمی بینید ...مربی نباید در این برهه حساس با بازیکنان کلل کلل کند ...ما چیز خاصی از این مربی ندیدیم...لیاقت تیم ایران بیش از این آدمها هست ...ما حرف حق را می زنیم ایران برای ما مهم هست نه مربی و...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار