بازدید 2078

استفاده از منابع ارزی منتقل‌شده به بانک‌ها عملیاتی شد

جلسه مسئولان دو بانک قطری و ۶ بانک ایرانی در دوحه برگزار و استفاده از منابع ارزی منتقل شده به ۶ بانک ایرانی وارد مرحله عملیاتی شد.
کد خبر: ۱۱۹۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱ 29 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در چارچوب توافقات مسولان بانک‌های مرکزی ایران و قطر، جلسه تخصصی مسولان دو بانک قطری و ۶ بانک ایرانی در دوحه برگزار و بر اساس دستور کار مشخص، استفاده از منابع ارزی منتقل شده به ۶ بانک ایرانی در قطر وارد مرحله عملیاتی شد.

ریاست هیئت فنی ایران را دکتر آرام معاون ارزی بانک مرکزی و رئیس گروه هیئت قطری را حمد الملا معاون نظارتی بانک مرکزی قطر بر عهده دارند.

در دیدار مشترک دیروز رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان و رئیس بانک مرکزی قطر، توافقات لازم در خصوص شروع عملیات بانکی به منظور استفاده از منابع ارزی منتقل شده به ۶ بانک ایرانی در قطر به عمل آمد.

در دیدار محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان با شیخ بندر بن‌محمد آل ثانی رئیس‌کل بانک مرکزی قطر، همچنین راهکار‌های توسعه روابط مالی و بانکی دو کشور را مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در این نشست رؤسای‌کل بانک‌های مرکزی جمهوری اسلامی ایران و قطر با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار اقتصادی و زمینه‌های متنوع همکاری‌های تجاری بین ایران و قطر، بر ضرورت افزایش همکاری‌های پولی، بانکی و مالی دو کشور تاکید کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست