بازدید 3399

اظهارات وزیر خارجه قطر درباره انتقال پول‌های ایران

وزیر امور خارجه قطر از نهایی شدن و اتمام کلیه روندهای مرتبط با انتقال اموال جمهوری اسلامی ایران از کره جنوبی به بانک های قطری طی هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 14 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر، درخصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به تبادل نظر پرداختند. وزیر امور خارجه کشورمان در این ارتباط تلفنی از نقش سازنده دولت قطر در زمینه پیگیری های مرتبط با آزادسازی اموال جمهوری اسلامی ایران از کره جنوبی و آزادی زندانیان قدردانی کرد.

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر نیز در این گفتگوی تلفنی با ابراز خرسندی از روند تحولات شکل گرفته و پیشرفت‌های انجام شده در زمینه برخی موضوعات مرتبط با جمهوری اسلامی ایران و طرفهای ثالث، از نهایی شدن و اتمام کلیه روندهای مرتبط با انتقال اموال جمهوری اسلامی ایران به بانک های قطری طی هفته آینده خبر داد.

در ادامه این گفتگو آمادگی طرفین در خصوص تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا ، در روز مورد توافق و با نقش آفرینی دولت قطر مورد تاکید قرار گرفت.

وزرای امور خارجه دو کشور در این تبادل نظری تلفنی بر تداوم و استمرار مشورت‌های فی‌مابین در زمینه های مورد علاقه تاکید کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست