بازدید 3342
۱

آخرین جزئیات از دارایی‌های آزاد شده ایران در قطر

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا بامداد یکشنبه با رد هرگونه شایعات درباره دارایی‌های آزادشده ازری ایران تایید کرد که منابع ارزی ایران هم‌اکنون در بانک‌های دوحه و برای اهداف بشردوستانه خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۹۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷ 08 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: فضاسازی‌ها درباره ۶ میلیارد دلار دارایی‌های ایران در بانک‌های دوحه قطر را در پی عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین را رد و اعلام می‌کنم که این اظهارات «گمراه کننده» بوده و پول‌های آزاد شده ایران در حساب‌هایش در قطر است.

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا، با اشاره به ۶ میلیارد دلار دارایی‌های ایران در بانک‌های دوحه روز شنبه به وقت محلی (۷ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۵ مهرماه جاری) در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) گفت: تمام پولی که در حساب‌های محدود در دوحه به عنوان بخشی از توافق آزادی ۵ آمریکایی در ماه سپتامبر سپرده شده، در دوحه باقی می‌ماند. یک پنی نیز از این پول خرج نشده است.

این مقام وزارت خزانه داری آمریکا افزود: این دارایی‌ها نمی‌تواند به ایران منتقل شود و فقط می‌تواند در آینده برای اهداف بشردوستانه استفاده شود. هر گونه اظهارنظر بر خلاف این امر نادرست و گمراه کننده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
پول های آزاد شده ایران کی و چگونه در سفره مردم اثر خواهد گذاشت ؟ آیا امکان دارد بعد از 3 سال مطالبه ما بازنشسته ها را با این پول بدهند؟
احتمالا این پول ها به کام تولید کننده ها را شیرین خواهد کرد که هیچ نفعی به مصرف کننده ها ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست