بازدید 2310

درگیری مبارزان فلسطینی با نظامیان اشغالگر درغرب نابلس

منابع محلی اعلام کردند نظامیان صهیونیست با یورش به محله رفیدیا در غرب نابلس و محاصره خانه «خالد طبیلة» از فرماندهان گروه عرین الاسود او را بازداشت کردند.
کد خبر: ۱۱۹۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ 22 September 2023

به گزارش­ ­«تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، تلویزیون الجزیره، از درگیری‌های مسلحانه میان مبارزان فلسطینی با نظامیان اشغالگر در اطراف خانه یکی از فرماندهان گروه مبارز «عرین الاسود» در محله رفیدیا در غرب نابلس خبر داد.

بر اساس گزارش این شبکه و نیز خبرگزاری شهاب فلسطین، منابع محلی اعلام کردند نظامیان اشغالگرشامگاه پنجشنبه با یورش به محله رفیدیا در غرب نابلس و محاصره خانه «خالد طبیلة» از فرماندهان گروه عرین الاسود او را بازداشت کردند.

این منابع افزودند: پیش از یورش نظامیان اشغالگر به محله رفیدیا و بازداشت «خالد طبیلة» از فرماندهان گروه مبارز عرین الاسود، درگیری‌های شدیدی میان مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست درگرفت.

نظامیان صهیونیست علاوه بر تیراندازی شدید با گلوله‌های جنگی به سوی رزمندگان و جوانان فلسطینی، موشک‌های هدایت شونده به سمت خانه این مبارز فلسطینی شلیک کردند.

بر اساس گزارش منابع محلی تعداد زیادی از جوانان فلسطینی با حضور در اطراف خانه «خالد طبیلة» تلاش کردند تا از یورش آنان به داخل خانه و بازداشت «خالد طبیلة» جلوگیری کنند.

جوانان مبارز فلسطینی همچنین چند بمب دست ساز به سمت خودرو‌های نظامیان اشغالگر درحین محاصره خانه و یورش به داخل آن پرتاب کردند. مبارزان فلسطینی با پرتاب نارنجک (بمب دست ساز) یک خودروی نظامیان اشغالگر را به آتش کشیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست