بازدید 6328
۲
پلیس رضایت داد؛

علی صبوری فعلاً به زندان نمی‌رود

وکیل علی صبوری از اعلام رضایت پلیس در پرونده شکایت علیه موکلش خبر داد و گفت: بر اساس رأی قاضی، علی صبوری فعلاً به زندان نمی‌رود و اجرای حکم متوقف شده است.
کد خبر: ۱۱۹۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ 17 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، وکیل علی صبوری با اعلام اینکه پلیس در پرونده شکایت علیه موکلش رضایت داده است، گفت: بر اساس رأی قاضی، علی صبوری فعلاً به زندان نمی‌رود و اجرای حکم متوقف شده است.

حسین شاهرخی؛ وکیل علی صبوری (بازیگر سینما و تلویزیون) در مورد پرونده موکل خود اظهار کرد: در اواخر اسفند سال ۱۳۹۹ درپی بروز علایم بیماری قلبی، موکلم علی صبوری به بیمارستان رجایی تهران مراجعه می‌کند، اما به دلیل بی‌توجهی پزشک کشیک و نهایتاً فشار عصبی وارده بر وی، بین این فرد (علی صبوری) و مامور پلیس و همچنین پزشک کشیک درگیری به وجود می‌آید.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و اعلام جرم توسط پزشک کشیک و مامور پلیس، موکل بنده آقای علی صبوری به تحمل دو فقره حبس ۴ ماهه (در مجموع ۸ ماه) محکوم می‌شود. این وکیل دادگستری با بیان اینکه مامور پلیس در روند رسیدگی به این پرونده از شکایت خود صرف نظر کرد و رضایت داد، گفت: در واقع پلیس اعلام کرد هدف از شکایت حفظ شان ماموران پلیس حین انجام وظیفه و متوجه شدن خطای فرد خاطی بوده و اکنون که متهم (علی صبوری) اعلام پشیمانی می‌کند، می‌تواند رضایت دهد که در نهایت امین شاکرمی (مامور پلیس) اقدام به رضایت دادن در این پرونده کرد.

وکیل علی صبوری گفت:، اما متاسفانه شاکی دیگر پرونده که از پزشکان بیمارستان محل نزاع و درگیری هستند؛ راضی به رضایت دادن نشدند و درخواست مبلغی برای رضایت کردند که از عهده پرداخت موکل من خارج است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
نمونه ادمی که ظرفیت معروف شدن را نداشت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
و همچنین نمونه آدمی که ظرفیت پولدار شدن و پزشک شدن را نداشت. پزشک با آنهمه درآمد، حاظر به رضایت نیست و طلب پول زیاد کرده...
وا اسفا!!!!!!!!
به کجا داریم می ریم ما؟
به خاطر پول، انسانیت رو لگد مال کرده ایم...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی