بازدید 7619
۲

گزارش میدانی از شهر تهران در سالگرد درگذشت مهسا

بنا بر گزارش‌ها از سطح شهر تهران، از ظهر دیروز عده‌ای در برخی مناطق تهران از جمله محدوده انقلاب تا میدان فردوسی سعی بر ملتهب کردن اوضاع داشتند، اما هسته اولیه این التهابات با حضور به موقع و هوشیاری ماموران انتظامی در نطفه خفه شد.
کد خبر: ۱۱۹۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷ 17 September 2023

به گزارش «تابناک»، گزارش خبرنگاران ایرنا از سطح شهر تهران حاکی از آن است که همزمان با غروب آفتاب برخی هنجارشکنان که اغلب ماسک بر صورت داشتند در دسته‌های معدود و محدود سه تا هفت نفره در برخی مناطق همچون اطراف دانشگاه تهران، چهارراه ولیعصر (عج) و میدان انقلاب شروع به سردادن شعار کردند که با حضور به موقع ماموران و هدایت درست، پراکنده شدند.

همچنین عده‌ای در محله‌های خیابان‌های شریعتی، ستارخان، فلکه دوم صادقیه، نقاطی از شرق و البته شمال تهران وضعیتی مشابه را می‌خواستند رقم بزنند که با عدم همراهی مردم و حضور ماموران انتظامی مجبور به ترک محل شدند.

نقطه‌ای که کمی ملتهب‌تر نسبت به دیگر مناطق شهر تهران به نظر رسید مسیر میدان انقلاب، چهارراه ولیعصر و میدان فردوسی بود؛ البته مغازه‌های دور میدان انقلاب امروز بواسطه شهادت علی ابن موسی الرضا ع) جملگی تعطیل رسمی بودند، ولی حضور عابران پیاده در این منطقه باعث ایجاد ترافیک و در نتیجه شنیده شدن صدای بوق ممتد خودرو‌های شده بود که می‌خواستند سریعتر از بند ترافیک رهایی پیدا کنند.

اندک افرادی هم بودند که می‌خواستند از این وضع سوء استفاده کنند؛ پسری روی موتور تصویر مهسا امینی را روی تی شرت خود حک کرده بود و قصد تحریک عابران را داشت یا چند دختر نوجوان کم سن و سال که قادر به کنترل هیجانات خود نبودند، اما همه آن‌ها توسط ماموران به خروج از محل هدایت شدند.

البته در چند نقطه هم پلیس برای متفرق کردن و جلوگیری از افزایش ترافیک و تسهیل در تردد خودرو‌ها مجبور به استفاده از گاز اشک آور علیه هنجارشکنان شد.

هر چند خیلی زود مشخص شد که تصاویر و فیلم‌هایی که رسانه‌های معاند پخش می‌کنند مربوط به امروز تهران و با دیگر شهر‌های کشور نیست و آرشیوی است.

هم اکنون در ساعت ۲۲:۳۰ ترافیک روانی در مسیر میدان انقلاب تا فردوسی و بالعکس وجود دارد و اوضاع آرام و عادی است

البته بازار فروش فلافل دور میدان انقلاب هم داغ داغ است؛ ساعت به نزدیک ۲۳ شب رسیده و شهر روال عادی خود را دارد، راستی ساندویچ فلافل چند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۲
روح مهسا امینی شاد. کاشکی به کرامت و آزادی انسان‌ها احترام گذاشته شود. همانطور که به آزادی و کرامت تمامی آقازاده هاشون تو این کشور (کانادا) احترام گذاشته میشود.
درگذشت؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست