بازدید 2878

بازدید مخبر از عرضه و توزیع اقلام پروتئینی در سه استان

معاون اول رئیس‌جمهور از شهر پروتئین شباهنگ، مرکز عرضه مستقیم محصولات پروتئینی در منطقه کهریزک تهران بازدید کرد و سپس با حضور در یکی از فروشگاه های بزرگ زنجیره ای روند توزیع و فروش اقلام پروتئینی و وضعیت ذخیره پروتئینی استان‌های تهران، قم و البرز را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد.
کد خبر: ۱۱۹۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸ 14 September 2023


به گزارش تابناک،‌ محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور بعدازظهر امروز (پنج شنبه) با همراهی وزیر جهاد کشاورزی جهت نظارت میدانی بر نحوه توزیع گوشت، مرغ و تخم مرغ در استان تهران به منطقه کهریزک رفت و در مجتمع سردخانه های گوشت و مرغ شباهنگ که بیش از ۱۵ هزار تن ظرفیت دارد، حاضر شد تا وضعیت ذخیره پروتئینی استان‌های تهران، قم و البرز را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد.

بازدید از انبارهای منفی چهل درجه، خطوط قطعه بندی و بسته بندی و کامیون های حمل بهداشتی گوشت و مرغ قسمت های مختلف این مجتمع بزرگ سردخانه ای بود که نحوه فعالیت و کارکرد آن‌ها توسط مدیران حاضر برای معاون اول رئیس‌جمهور تشریح شد.

 

معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در بخش‌های جدید و در حال ساخت این مجتمع از حمایت و پشتیبانی دولت برای گسترش و توسعه این‌گونه مجتمع‌ها و باراندازهای بزرگ نگهداری، عرضه و توزیع اقلام پروتئینی در اطراف شهر تهران خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا با تکمیل، تجهیز و بهینه سازی این مراکز بتوان بخشی از فعالیت‌های مجتمع‌های عرضه در داخل شهر تهران را به این اماکن منتقل کرد.

مخبر پس از این بازدید، در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ شهر تهران حاضر شد که اقلام پروتئینی خود را از این گروه مراکز تامین می‌کند.

 

وی با بازدید از بخش های مختلف فروش این فروشگاه اعم از مواد پروتئینی، بهداشتی، خوراکی و... وضعیت فراوانی و قیمت اقلام و کالاها را مورد بررسی قرار داد و برخی کمبودها را به مدیران فروشگاه گوشزد کرد.

 

 

معاون اول رئیس‌جمهور در ضمن این بازدید با تعدادی از شهروندان تهرانی حاضر در فروشگاه نیز به گفتگو پرداخت و برخی گلایه های آنها را از مسئولان فروشگاه و مدیران وزارت جهاد کشاورزی پیگیری کرد و خواستار رسیدگی و رفع آن‌ها شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی